فوقنا من المتعة اللي حصلت وكل واحد فينا قام لبس هدومه وقامت سعديه جابت اكل تاني.
سعديه اتغذى يا واد انت بتتعب اليومين دول وضحكت..
انا : اه والنعمه انا حاسس اني اتصفيت.. مبقتش ملاحق عليكم.. وعمتك هتيجي كسها بياكل فيها وضحكت.
خلصنا اكل وشربنا الشاي ولقينا الباب بيخبط.. وعمتي وهند جايين… سلمنا عليهم وعمتي قرصت صدري.. فهمت انها تعبانه..
سلمت على هند وحسست على ايدها بتكسف خالص مني..
قعدنا نتكلم شوية ولقينا امي جايه…
امي : يا حلاوة ياولاد.. انني جيتي يا سعاد.. ازيك يا بت يا هند.. دا انا لسه جايه من عندكم وملقتش حد هناك
عمتي : فيكي الخير يا مرات اخويا.. انتي لسه فاكره..
امي: يا بت ما انتي عارفه القرف اللي انا فيه وانا كل يوم اقول دي هترجع.. الف سلامه عليكي يا هند وسلمت عليها وباستها
شوية وقدريه جت وسلمت واتغدينا… وقعدنا نشرب الشاي وخدت قدريه ورحنا العشة بتاع محمود. وقابلت سناء طيبت خاطرها واتفقنا على الكلام اللي اتفقنا عليه انا ومحمود وسناء فرحت وشوية ورجعنا…
عمتي : قوم يا سمير روح اعلف الحيوان والبهايم وحطلهم مايه الجو داخل على ليل.. روحي معاه يا هند ساعديه ومتعوقوش هناك.. ترجعوا قبل الليل ما يشد
عمتي : ماشي يا عمتي..
خدت هند ومشينا على دارهم
انا : مالك يا هند انتي ساكته ليه.. انتي علطول كدا مكسوفه
هند : بصراحه مش عارفه أوري وشي ليك من اللي حصل امبارح..
انا : هو ايه اللي حصل لا بت.. دا احنا كنا بنلعب شويه..
هند : بس بقا متكسفنيش.. دي اسمها قلة أدب.. وحطت ايدها على وشها
انا : مين اللي قالك الكلام دا يا بت.. انتي عرفتي الكلام ده منين
هند : شوفت بنت عمي بتعمل كدا في الزريبه مع ابن خالتها.. وعرفتني انها قلة أدب.. وقلتها طب انني بتعملي قلة أدب ليه.. قالتلي حلوه وانا كدا كدا هتجوزه..
انا : وانا اللي كنت مفكرك هبله.. اتاريكي انصح مني
هند : متكسفنيش بقا يا سمير..
دخلنا الدار.. قلتها فين العلف يا بت.. دخلت قدامي والجلابية ماسكه على طيزها.. قلت مش هسيب الطيز دي انهارده..
قفلت الباب ودخلنا.. قمت ماسكها من ورا
انا :: اظن احنا لوحدينا اهو.. يعني محدش هيشوف ولا يسمع.. تعالي بقا نلعب… وزنقتها من ورا.. جريت قدامي وتضحك
هند : بس بقا يا سمير لحد يجي.. بلاش قلة أدب. وتضحك
انا : انا بحبك يا بت.. ومش هضرك.. تعالي بس.. ومسكتها وشلتها من الأرض ودخلنا الاوضه.. حطيتها على السرير ونمت فوقها ومسكت ايدها الاتنين ونزلت على خدودها بوس وهي تبعد وشها… بلاش يا سمير.. حد يدخل علينا..
انا : محدش هيجي واحنا قافلين الدار.. لو حد جه هيخبط
هند. طيب ماشي.. بس بلاش تعمل زي امبارح.. خلينا من فوق الهدوم
انا : سيبي نفسك بس وانا هخليكي تتمتعي.. ومش هضرك في حاجه..
هند: هو انا قادره احرك نفسي.. ولا هعرف اخلص منك.. بس بسرعة يا سمير علشان منتأخرش على امي.
بدأت ادخل على شفايفها وسبت ايدها ومسكت بزازها والبت راحت مني.. ااااه.. كفايه اااااه..
مديت ايدي ارفع الجلابية بتاعتها.. وبدأت احسس على افخادها البكر.. ورفعت ضهرها قلعتها الجلابية خالص وهي بتشد مش عايزه تقلع.. كانت لابسه لباس.. وبزازها مليانه بس ماسكة نفسها كتله واحده.. جسمها يهيج نزلت على بزازها بوس ولحس.. ادخلهم في بوقي.. وامص حلمات بزازها اللي واقفه.. وهي تاهت مني خالص.. ساحت خالص.. بنت بنوت واول مره تجرب حلاوه حد يلمس جسمها….
نزلت على بطنها الحس فيه.. وانا نازل بشد اللباس من فوق بطنها لقيتها بتقولي لا يا سمير.. لا.. كله الا كدا.. وبتتنفس بصعوبه.. اااه.. لا وحياة عمتك.. بلاش.. كله اللي الحته دي.. امي محذراني..
انا : انا فاهم يا بت.. مش هدخل حاجه في كسك.. سيبي نفسك وانا هبسطك وبعدين يا بت انتي بنت عمتي.. انا برضو هضرك..بطلي هبل.. اقتنعت وسابت ايدها وقالت وحياة عمتك خلي بالك انا اروح في داهيه.. انت عارف عمي..
انا : يا بت انا اخاف عليكي اكتر من عمك..
نزلت اللباس.. ورفعت طيزها وعديته من رجليها.. اوووف شعر كسها كتير قوي وتقيل.. مشعره هي. حوالين كسها من كل ناحيه. نزلت بين رجليها وقربت وشي.. مش مهتمه قوي واللباس باين عليها من امبارح ونايمه من غير حموم.. بس ريحة البت الصغيره.. البكر تهيج اي حد.. هجمت على كسها بوشي..
هي : ايه دا انت بتعمل ايه يا سمير.. بتحط وشك ليه.. انت مجنون..
بدأت الحس وامص كسها وكل اللي نازل منه هي بدأت جسمها بترتعش وتقول اااااه… ااااه… اخخخخ.. حلو قوي يا سمير.. ااااه.. انا اول مره اعرف الحاجه دي.. آآآآآآه… كمان.. ااااه.. وصوتها عالي.. اااااه… بدأت الحس حوالين كسها الصغير وادوق طعمه وريحة طيزها في مناخيري رفعت رجليها على بطنها وخليتها تمسك رجليها.. ونزلت من كسها لخرم طيزها المداري وسط شعر طيزها وهي تقول اااااه…ايه دا كمان.. اااااه.. هموت… ااااه… كفايه مش قادره…. حاسه اني عايزه افك زنقة.. ااااه.. اااه… ااااه.. قلتها فكي.. سيبي نفسك..
هي :لا هفك ازاي… دا انا أغرق الدنيا.. اااااه.. كفايه
انا :فكي يا بت.. دي مش زنقه
بدأت امص زنبورها الصغير في بوقي.. وهي بدأت تتلوى. اااااااه اااااه.. هعمل.. اااااه.. ااااه واترعشت وجابت اول شهوه ليها.. آآآآآآه… اااااه… وسكتت مش قادره تاخد نفس..
طلعت فوقها وبوستها في شافيفها وقلتها ايه رايك..
هي : ايه دا.. انت ازاي حسيت حاجه حلوه. وازي معملتش مايه
انا : دي شهوتك يا بت مش زنقه.. أما تهيجي قوي بتنزليها.. اتبسطي…
هي : اول مره في حياتي احس اني مبسوطه كدا..
انا : هو انتي لسه شفتي حاجه.. وكله من غير ما تتضري..
هي : هو لسه فيه حاجه تانيه……
نزلت وقلبتها زي الكلب قدامي ودخلت على خرم طيزها ابوس والحس وبدأت ادخل لساني في خرمها.. مالح شوية بس شغال وبدأت الف لساني حوالين الخرم. شعر طيزها تقيل بشكل كبيره وخرمها سخن….
هي : كافيه يا سمير مش قادره.. هموت.. اااااه.. اخخخخ.. خلي بالك من كسي يا سمير.. اوعي تدخل حاجه فيه.. انا خايفه. اااااه.. ااااه
انا : بس بقا يا بت.. انا مش هدخل في كسك.. بس هدخل في طيزك.. بس انتي متشديش نفسك كدا..
هي : ازاي هتدخل في طيزي.. هو دا اسمه ايه.. انا اعرف ان الطيز لفك الزنقه بس. اااااه.. انت بتدخل لسانك ازاي.. انت مش قرفان..
انا : اقرف من ايه يا بت.. دا طيزك عسل شهد.. بس لازم أوسع طيزك قبل ما انيكك..
هي : خليها يوم تاني يا سمير.. هنتأخر.. اااااه.. انت بتخلي جسمي يرتعش بحركاتك دي.. ااااه..
بدأت ادخل صباعي.. وهي شاده خرمها.. قلتها تفك اعصابها.. سابت اعصابها.. بدأت اتف على خرم طيزها.. وادخل صباعي..
اااااه.. براحه.. حلو بس صعب شوية.. اااااه.. ايوا كدا براحه.. حلو قوي.. ااااه… ااااه…
بدأت الف صباعي جوا وأشد الفتحة من الجناب.. وادخل صباع تاني.. وبدأت الحس في كسها وانا ببعبص طيزها وطيزها متصدره بوشي.. الحس كسها والحس طيزها من الاجناب.. والبت في دنيا تانيه من المتعة..
نيمتها على بطنها.. علشان اول مره تتناك وعايز املك جسمها.. خليتها تشد طيزها… وبدأت افرش خرم طيزها بزبي.. ابعد الشعر عن الخرم بصباعي وادخل صباعي علشان يسهل الدخول… وبدأت انزل على خرمها بزبي وادعك قوي وبدأت ازنق زبي بين الخرم واقولها سيبي نفسك…. وبدأت ادخل بصعوبه بيدخل.. اطلع تاني واضغط.. اطلع واضغط. خرمها بدأ يفتح.. وهي نازله ااااه ااااه اااه.. بيوجع يا سمير.. بلاش اااااه….
بدأت ادخل الراس. شهقت وحاولت تبعد. ضغطت عليها الرأس دخلت.. آآآآآآه.. لا… شيله يا سمير. مش قادرة… كدا صعب.. ااااه..
انا استحملي دقايق ومش هتحسي بحاجه..
ااااااه ااااه…
بدأت ادخل وخرمها ضيق قوي… دخلت الراس كلها وحته صغيره وهديت.. وبدأت اتحرك براحه.. واحده واحده ودخلت اكتر في طيزها… نار طيزها من جوا.. بدأت اتحرك شويه.. نص زبي في طيزها..
آآآآآآه.. طيزي انشقت.. مش قادره.. ابوس ايدك… شيله..خليك في الباقي.. آآآآآآه… طيب سيبه متدخلش اكتر.. ايوا كدا.. آآآآآآه.. اااه… ايوا براحه.. كدا حرك براحه.. ااااه اووووف..
بدأت تحس الألم لذيذ.. وبدأت مترفضش النيك في طيزها..
شكل زبي في خرمها وحواليه شعر طيزها يهيج.. وخرمها لافف على زبي.. بدأت انيك اكتر..
اااااه… اااه ااااه… اسمه نيك دا يا سمير… طب نيك بقا براحه.. اااااه.. دا النيك دا حلو… اااااخ… اااااه… ااااه اوووف.. حاسه اني عايزه اعمل زنقه مايه تاني.. ااااه… ااااه.
خرمها بيضيق على زبي وانا خلاص مش قادر…
اعملي يا بت يا متناكة.. ااااه… اااااه نزلي يا لبوة.. بدأت انام عليها والحس ضهرها. وامسك بزازها من تحت وهي نايمة عليهم.. اااااه… هنزل يا لبوه.. اااااه… يلا.. اااااه.. طيزك حلوه يا بت..
هي.. : ااااااه.. نيك قوي.. انا حبيت النيك.. ااااه.. هفك الزنقه اهو.. هنزل.. ااااااه اااااه ااااه.. اووف.. ااااه.. انت نزلت ايه في طيزي يا سمير.. ااااااه… هعمل.. اااااه ااااااه… ااااااااااااااااااه
و نزلت انا لبنى في طيزها وهي نزلت ومش قادرة تاخد نفس ونمت فوقها شويه… زبي نام.. وطلع من طيزها وطلع صوت من طيزها مع اللبن.. اتكسفت من الضرطة.. وحطت ايدها على وشها.. بوستها في طيزها علشان متتكسفش.. لفت وشها وخدتني في حضنها..
انا : قومي يلا نعلف ونروح اتاخرنا…
هند : استنى اروح اغسل طيزي.. وحطت ايدها لقيت اللبن نازل منها.. وسألت.. هو دا ايه يا سمير…
انا : هقولك بكرا الصبح يا بت واحنا جايين ولا المغرب لما نيجي.. وانيكك تاني.. وضحكت
هند : ماشي.. طالما هتقولي بكرا… راحت غسلت طيزها وانا لبست.. وجت تقول طيزي بتوجعني خايفه امي تعرف…
انا: شويه وهتخف.. بس انتي متقعديش عليها كتير.. امك مش هتعرف الا اذا انتي قلتلها..
هند : طيب قوم نعلف ونمشي..
لبست ودخلنا علفنا ورجعنا..
عمتي : كل دا بتعملوا ايه يا واد انت وهي. انتوا بتعلفوا مزرعة..
انا : لا يا عمتي اصل فيه جاموسه نحرت وطلعت من الزريبه وقعدنا ياما عقبال ما نربطها.. وهند راحت تملى مايه من الترعة لان المسقى كان فاضي على الآخر…
عمتي : ماشي.. انت هتنام في المندرة بقا انا شوية واطلعك الفرشه علشان مينفعش تنام في الاوضه وهند هنا.. وضحكت
انا : ماشي يا عمتي.. بس هند زي اختي يعني.. لازمته ايه الكلام دا
عمتي : لا بلاش زي اختك دي.. وضحكت هي وسعديه.. وانا ضحكت…… العشا خلصت واتعشينا وشربنا الشاي وكل واحد قام .. امي مظهرتش النهاردة.. بقولهم امي فين.. قالوا امي عندها شوية تعب كدا وضحكوا… استغربت من الكلام.. عمتي وهند وقدريه دخلوا.. وسعديه دخلت دورة المايه.. استنيتها
انا : امك مالها يا سعديه وبتضحكوا ليه
سعديه ضحكت : حاجات حريم يا واد ملكش فيها
انا : كدا يا سعديه.. قولي بقا
سعديه : عندها الدورة يا واد… وضحكت ودخلت تنام..
انا كنت عارف موضوع الدوره دا.. بس مش فاهم بيحصل ليه…
رحت على الكنبة ونمت شوية..
عمتي جت تصحيني في نص الليل
عمتي : واد يا سمير… اصحى يا واد.. يا واد اصحى جتك نيلة..
انا : ايه يا عمتي.. فيه ايه.. بكلمها وانا تعبان وعيني مفتحه على خفيف.. لقيتها لابسه قميص نوم بلدي وجسمها بينور..
عمتي : قوم يا واد وحشني زبك.. وبتمسك زبي..
انا : الصبح يا عمتي.. انا تعبان وعايز انام.. مش قادر…
عمتي : بقا كدا يا سمير.. الصبح مش هينفع.. امك قاعده والبت هنا والبنات قاعدين.. بكرا الجمعة.. قوم وانا مش هصحيك الصبح.. وهعلف الحيوان وانضف الزريبه. بس قوم انا تعبانه..
انا : حاضر يا عمتي. بس اعملي اي حاجه اغير ريقي..
عمتي : قوم جايبه حتة ملبن كبيره وعامله كباية لبن اهو.. مجهزه نفسي..
قمت وقعدت اكل في الملبن وشربت اللبن ولقيتها بتنور تحت اللمبه الجاز.. وماسكه اللمبه وبتقولي قوم يلا على الزريبه.. علشان محدش يحس بحاجه.. ومسكت حصيره اسواني في ايدها وماشيه.. وطيزها ضخمه بتترج في القميص من غير لباس.. ورافع دارعها باللمبه لقيتها منضفه تحت باطها ومروقه جسمها خالص.. انا هجت على منظر جسمها الفلاحي البلدي.. ماشيه بتتشرمط وتهز طيزها.. قمت وراها.. ودخلنا الزريبه في آخر ركن اللي فيه القش.. حطت اللمبه في الشباك الصغير. وبتوطي تفرش الحصيره.. قمت زنقت في طيزها ورفعت الجلابية.. ونزلت اللباس. وزنقت زبي اللي نص واقف كدا في طيزها رفعت القميص طيزها نورت قدامي..
عمتي : اااه.. استنى يا واد.. اللي يشوفك وانت نايم يقول مش مشتاق…
انا : مشتاق قوي يا سعاد.. ايه الحلاوه دي.. انتي كنتي مخبيه الحلاوه دي فين..
عمتي : عملت حلاوه ونتفت مخصوص علشانك يا واد.. هو انت ليا دكر غيرك انضفله.. وضحكت
انا : انتي يا سعاد احلى منهم كلهم و. انتي مش منضفه.. اشحال لما نضفتي بقا. وجسمك نور.. اووووووف عليك يا متناكة.. انتي اللي فيهم.. انا كنت قرفان وانتي بعيد
عمتي : صحيح يا سمير.. انا احلى منهم.. يعني انت هتفضل معايا علطول.. انا مليش غيرك يا سمير.. خليك معايا انا وبس.. وانا هعملك كل حاجه.. وابقى خدامتك.. بس خليك معايا انا.. ولما تتجوز هجي اقعد معاك في الدار واخدمك انت ومراتك. بس تخليك معايا..
انا : انا اللي خدامك وخدام طيزك الحلوه دي وكسك المنور دا. وزنقت زبي في طيزها وهي واقفه قدامي وحطيت ايدي على كسها من قدام.. شهقت شهقة كبيره..
عمتي : ااااه… كلامك حلو يا واد.. وزبك ناشف وحلو… دا انا لو اتمنيت مش هنول زيك يا واد.. دا انت عوضي.. ااااه.. زبك سخن في جسمي يا واد.. وانا مش قادرة أقف.. تعال ننزل على الأرض…
نزلت وفلقست زي الكلبه وانا نزلت وراها احسس على طيزها الكبيره اللي ماليه نص متر قدام وشي. وكسها اللي مدلدل مع بطنها وخرم طيزها المنور في وسط طيزها.. بدأت ابوس اطيازها من برا.. وبشم في طيزها بين الفردتين.. اوووف..
انا : انتي جايه من دورة المايه يا سوسو
عمتي : اه يا واد ليه.. انا غاسله حلو وكنت بفضي علشان تنيك على نضافه. بعد كدا كله على نضافه. وضحكت
انا : منضفه يا شرموطه بس برضو ريحة طيزك باينه وتهيج يا متناكة..
عمتي : اوووف يا واد متكسفنيش.. الحس كسي بس لو قرفان..
انا : انا هاكل طيزك يا مره انتي.. دا طيزك احلى حاجه فيكي..
بدأت الحس حولين الخرم البارز.. خرم مره متناكة.. وانفخ فيه وانا بلحس.. وبدأت ادخل لساني جوا.. طعم طيزها بيجنن عقلي.. لساني بيدخل براحته شكلها دخلت صوابعها وهي بتغسل طيزها من جوا.. عمتي : اااااه كمان يا واد… الحس قوي.. بقالي كام يوم بهرش في طيزي وبفتكر زبك ولسانك الحلو.. آآآآآآه.. ريحني.. انا عطشانه نياكة اااااه احوووو يخرب بيت لسانك بيلعب جوا.. دخله قوي.. اه.. احشره كدا.. آآآآآآه اخححخحح… كسي بقا يا سمير… موحشكش كس سعاد يا واد.. انت سايبه ليه كدا.. طب بعبص حتى.. ااااااه ايوا كدا.. نفسك سخن يا واد على كسي.. الحس.. ااااه دخل صوابعك بقا في طيزي.. اااااوف.. هموت.. ااااااه
انا : وطي صوتك يا شرموطه الناس هتصحي.. هقوم واسيبك.
عمتي : لا لا سمير اوعي تسيبني دا انا اموت.. والنعمة اقوم خارجه ماسكة اي راجل من الشارع ينيكني…. اااااه ايوا كدا دخل لسانك في فتحة كسي من جوا.. آآآآآآه.. احوووو يا كسي..
هيموتني.. اااااه.. قوم نيكني يا سمير… قوم مش قادرة.. عايزه اتناك بقا… هموت… انتي اللي فكرتني يا واد.. قومي اركب عمتك وريحها..
انا: استنى يا مره انتي.. بزازك يا مره وحشوني.. وشفايفك مش عايزه تدوق زبي…. ولا ايه..
عمتي. : نسيت يا واد انت هيجتني بلسانك.. وضحكت..
دا انا هموت واكله بسناني اكل.
قلبتها على ضهرها.. وركنت ضهرها للحيطه وبزازها ساقطه على بطنها.. نزلت زي المجنون عليهم.. الحس كل بز فيهم وامص حلمات البز الكبيره… والحس جمب بزازها وتحتها رفعت دراعها فوق راسها وغمضت.. وظهر باطها من غير شعر بيلمع وهو عرقان في نور اللمبة…
هي مسكت زبي بايدها التانيه وقعدت تدعك فيه
وحشني زبك الناشف دا قوي يا واد.. ااااه ارضع يا خول انت ارضع حلو.. بزاز عمتك حلوين يا واد ولا كبروا.. اااااه… زبك هيكيفني لا واد زي لسانك ولا هيرمي بسرعة… اااه ارضع يا واد قوي.. عض الحلمة يا واد.. ااااااه اخححخحح يا بزازي.. هايجة قوي يا واد عايزه ارتاح… احوووو.. احوووو عض قوي.. اه كدا
انا طلعت على شفايفها امص فيهم وهي طلعت لسانها تلحس شفايفي.. دخلت لساني شفطته جوا.. تعض وتلحس فيه.. قعدت ابوس في خدوها المليانه ورقبتها وكتفها ونزلت على دراعها.. رفعت دراعها وقعدت الحس تحته.. اووووووف.. بموت من الهيجان من الحته دي..
هي : اااااه.. َ بغير يا واد…. تموت انت في الحاجات دي.. لو كنت اعرف مكنتش نتفت تحت باطي.. آآآآآآه
يلا بقا عايزه ادوق زبك.. قمت وقفت على الحيطه. وهي لفت. ووراسها تحت زبي.. نزلت تحط بيوضي في بوقها وتلحس.. مسكت زبي تلحس فيه من تحت لفوق..
هي.. : ريحة اللبن دي منين يا واد.. قول.. زبك ريحته لبن… اوعي يا واد تكون نكت البت.. وبصت ليا..
سمير.. انت عملت حاجه في البت.. اوعي تكون فتحت البت يا سمير..
انا : والنعمه ما حصل يا عمتي..
هي : اومال ايه دا.. كنت بتنيك مين يا واد..
انا : بصراحة لما كنت مع هند.. بس والنعمة ما فتحتها.. انا عمري ما اضرها يا عمتي
هي. : اومال عملت ايه يا واد انطق.. اللبن دا جه ازاي.
انا : في طيزها يا عمتي بس. ومن برا كمان.
هي : اوعي يا سمير تفتحها.. نروح في داهيه. عمها يقتلنا كلنا دا شراني.. العب معاها كدا بس.. لكن تدخل في كسها لا.. اوعى..
انا : عيب لا عمتي لما تخافي على هند مني.
بدأت تمص وهتموت على زبي.. ااااه.. بتلعب لسانها عليه وهو جوا.. ااااه
هي. : دخلته في طيزها يا واد.. خليني ادوق.. اممممم.. امممم.. متتجوزها يا واد وتنيكني انا وهي…. بس عمها مش هيوافق تطلع برا العيله..
انا : ااااه كفايه يا متناكة مص.. لفي واديني طيزك..
هي. : اهو يا دكري… اهو يا عوضي.. اهريني نياكه.. بلف وشي.. لقيت هند واقفه عند الباب بتتفرج.. مستخبيه. ورافعه الجلابية وبتدعك كسها.. لفيت وش عمتي الناحية التانيه. وقعدت وراها.. وبدأت أدعك زبي في كسها وطيزها..
هي.. : في كسي وبعدين لما اشبع في طيزي يا سمير. علشان اشرب لبن زبك..
دخلته في كسها جامد. دخل جوا فرن مولع.. غرقان ماية شهوة..
اااااه براحه يا واد زبك ناشف.. مش مره واحده.. كسي واسع بس مش كدا.. اااااه.. ايوا.. ارزع بقا. ااااه ااااه كمان… بسرعة.. اااه
قعدت انيك كسها كتير وطلعت على طيزها نكتها في طيزها ونزلت وانا نزلت في طيزها واترمينا على الأرض.. شوية وقمنا كل واحد لبس هدومه وهند كانت دخلت تاني.. ورحت نمت للصبح….
قمنا عادي.. يوم جمعه.. الكل بيعمل حاجه في الدار.. وانا علفت البهايم… وقعدنا اتغدينا وكل واحد راح يريح ويقيل.. طلعت قعدت قدام الدار… لقيت عيل صغير جاي ناحية الدار.. وقالي الحاج صفوت عايزك انت وسعدية…. قلتها روح قله جايين.. دخلت جوا
انا : اصحى يا بت عايزك في طلب..
سعديه : عاوز ايه يا واد سيبني انام..
انا : قومي بس هقولك.. موضوع مهم.
قامت وخرجنا برا الاوضه وقلتلها على الموضوع.. دخلت لبست وطلعت ورحنا الدوار القديم سعديه : يا ترى عايز ايه الراجل ده
انا : انا عارف يا بت انتي.. ما انا زيي زيك. وادينا رايحين..
وصلنا الدوار ودخلنا.. صفوت قاعد على الكنبه وبيشرب شيشه
صفوت : اهلا يا سمير… انت فين يا سعديه بقالك يومين..
سعديه : كنت مشغوله في الدار
صفوت : طب اقعدوا.. عايز اقولكم على أمر ضروري
انا : فيه ايه يا حاج.. ابويا فيه حاجه
صفوت : لا بعد الشر.. لا انا عايز اتكلم في أمر سعديه..
انا : اتفضل يا حاج سامعينك
صفوت : انا دورت الموضوع في دماغي يا سعديه وكلامك دخل دماغي.. انا هتجوزك لا بت.. بس زي قولك.. في السر.. محدش يعرف.. لو عايزه اشوفلك دار ناخدها في بلد نواحينا انا موافق.. عايزه تقعدي في داركم بس الموضوع ميخرجش برا الدار واجيلك في فترة الصبح.. انا موافق.. انا قلت اخد رأيكم علشان لما ابوكي يجي نفتح الموضوع علطول.. قَولتوا ايه
انا : يا سلام يا حاج.. دا احنا يبقا حصلنا الشرف…. ولا ايه يا سعديه
سعديه : القول قولكم يا جماعة.. وبالنسبه للسكن.. مش هينفع اقعد في دار في بلد غريب لوحدي والناس هتسأل.. هي فين وراحت فين.. خلينا في دارنا هنا الأول لغايه ما الأمور تتظبت. بس برضو مفيش مانع انك تجيب دار ليا وتضمن حقي. ولما تحب تبات ابقا اسبقك علل هناك.. ولا ايه
صفوت : عين العقل والدماغ الموزونة…
اول ما ابوكي يرجع انا هفتح معاه الموضوع..
انا : ماشي يا حاج.. اتفقنا والف مبروك
خلصنا الكلام وقمنا مشينا انا وسعديه…
نكمل في الجزء الجاي…