حكاية مصرية – الحلقة العاشرة والأخيرة

بعد ما مشينا انا وسعديه.. كانت فرحتنا كبيره.. وكانت هتغرد من الفرحة.. وانا كمان.. هناسب الحاج صفوت.. وهكون اخو مراته.. يعني طاقه قدر وانفتحت لينا كلنا..

انا : ادعيلي بقا يا بت.. خطتي نجحت اهو..

سعديه : انت طلعت شيطان يا شيخ. صحيح ابن سناء هيطلع ايه

انا : بقا كدا.. دي اخرتها.. ماشي يا سعديه

سعديه : يا واد بهزر معاك.. اومال انا بنت مين ما كلنا في الهوى سوا.. وضحكت وضحكت

روحنا كان النهار قرب يروح.. دخلنا

عمتي : انتوا كنتوا فين يا واد انت وهي.. هو دا كلامك يا سمير.. الحيوان والبهايم لغاية دلوقتي من غير علف..

انا : معلهش يا عمتي.. هاخد هند ونروح… هي فين

عمتي : سبقت يا روح عمتك.. الحقها علشان تنجز ومتتاخرش.. وغمزت بعينها

رحت جري على دارهم وخبطت الباب وهند جت فتحت.

هند : كنت بتنيك مين تاني يا اخويا..

انا : انتي عبيطه يا بت.. انا كنت في مشوار مع سعديه.

هند : وانا ايش عرفني. ما اللي شوفته امبارح يخليني أصدق اي حاجه

انا : انتي اتجننتي شكلك.. اللي شوفتيه دا ميطلعش لحد خالص

هند : هو انا برضو هفضح امي.. اهو اللي حصل بقا

انا : يا بت مش احسن ما امك تعمل كدا مع حد غريب. امك وحيده وابوكي مات من سنين.. وتعبانه ومفيش حد هيتجوز واحده زيها في السن دا.. ولو مشت ورا دماغها هتجيب فضايح. يبقا ايه الأحسن

هند : الأحسن انت يا سمير.. تنيك البت وامها.. وضحكت

انا : يا بت انا امك قومتني بالعافيه. وبعمل كدا علشان متعملش فضايح. لكن انتي حاجه تانيه يا بت

هند : يعني احلى انا ولا امي

انا : دا كلام يعني.. انتي طبعا.. امك ست كبيره. لكن انتي الكل في الكل يا هند. احنا هنفضل نضيع وقت

هند : هو انت عايز ايه.. لا يا خويا انا مخونش امي وضحكت وجريت على الاوضه… وهي بتجري طيزها بتترج قدام عيني..

دخلت وراها الاوضه وببص على السرير لقيتها قالعه اللباس من قبل ما ادخل الدار اصلا..

رحت مسكت اللباس بتاعها وقعدت ابوس فيه واحطه على وشي اشمه.. البت هاجت على الحركة..

هند : هات اللباس يا سمير

انا : تعالي خديه

هند : لا مش جايه.. تعال انت

انا : لو جيت انا اللي هلبسك اللباس

هند : تعال وريني.. بس بعينك لو طولت حاجه..

رحت عندها ونزلت على الأرض على ركبي قدامها

انا : ارفعي الجلابية وارفعي رجلك.

هند : هقع لو رفعت رجلي

انا : اسندي على راسي بايدك.

رفعت الجلابية شويه ورفعت رجلها وحطت ايدها علي كتفي.. مسكت رجلها احسس عليها ونزلت ابوس في لفة رجليها.. البت غمضت.. وبدأت اطلع واحده واحده وارفع الجلابية. وفخادها الناعمة ظهرت قدامي.. بدأت الحس فيها.. البت اعصابها سابت خالص ومالت بجسمها كله عليا.. وقفت سندتها وقلعتها الجلابية واخدتها علي السرير.. لقيتها بتمص شفايفها.. نزلت على شفايفها لحس من برا وعض وبوس ودخلت لساني بنيك بوقها بلساني..

هند : طيزي وجعاني من امبارح مش هينفع تنيكني.. امممم

انا : خلاص مش هنيك طيزك.. مش هدخل..

هند : خليها بكرا.. بس ريحني انهارده.. انا تعبانه من امبارح من ساعة ما شفتك بتنيك امي في الزريبه.. النيك في الكس حلو يا سمير

انا : اه بس انتي بنت عمتي مش هضرك.. حتى لو هموت وانيكك في كسك..

هند : طب ريحني بقا.. ااااه

بدأت ابوس رقبتها ونزلت على على كتفها ورفعت دراعها اللي ظهر تحته باطها.. شعره طويل وتقيل لأنها مشعره شويه. بدأت الحس كل حته فيه. وهي ايدها تحت على كسها الصغير اللي مختفي بين الشعر الطويل.. نزلت واحده واحده من تحت دراعها لجنب بزها من الجنب.. بدأت الحس فيه وابوس فيه ونزلت تحت بزها العرقان من حراره الجو وبزها المائل عليه باستمرار وطلعت بلساني من تحت بزها لحمه بزها.. بدأت الف لساني حوالين الحلمه

هند : اااااه.. اووووووف.. مص يا سمير بقا انا هموت.. مش عايزين نتأخر.. اااااه.. ايوا كدا.. دخل بزي كله في بوقك.. اووووووف.. اااااه.. اي اي.. عض كمان.. اااااه.. كسي نار يا سمير.. تعال لبزي دا..

لقيتها ماسكة بزها التاني وقربت منها.. مسكت راسي كأنها هترضعني وبتحط بزها في بوقي وبتضغط جامد.. ورجعت راسها لورا من المتعة

هند : اااااه.. برضعك من بزي يا سمير اهو.. اااااه.. انت كنت فين من زمان.. لااااا كفايه.. كسي بقا.. اااه كسي وحياة امك يا سمير..

نزلت على بطنها بلساني وجسمها بيترعش قدامي وصدرها بيطلع وينزل.. لغاية ما وصلت لغاية شعرتها.. بدأت اشم والحس.. ونزلت فتحت رجليها وبدأت اشم ريحة كسها.. اووووووف كسها مغرق الشعر حواليه.. البت هايجة قوي.. بدأت ابوس كسها.. شهقت شهقة كبيره.. وبدأت الحس حولين كسها وهي تصرخ.. بدأت الحس راس كسها زنبورها يعني.. تصرخ.. بدأت الحس شفايف كسها من جوا. كسها صغير قوي..   هند : اااااااااااااااااه هموت يا سمير.. نيكني في كسي مش قادره.. عايزه اجرب.. ااااااه.. دخل لسانك.. آآآآآآه اووووووف.. اخححخحح يا لهوي.. ايه دا.. كسي بياكل فيا من جوا.. اااااه..

نزلت لتحت الحس طيزها وابعد الشعر بأيدي.. رفعت رجليها طيزها كلها قدامي..

هند : اااااه.. الحس طيزي يمكن تخف.. اااااه… ااااه… دخل لسانك انا غاسله طيزي حلو.. آآآآآآه..

فجأة لقينا صوت قدريه ورانا.. هند اتخضت ولمت نفسها..

قدريه : بتعملوا ايه يا مفاعيص

هند : مفيش يا قدريه.. هو اللي ضحك عليا وقالي تعالي نلعب.

قدريه ضحكت جامد..

قدريه : اومال مكسوفه ليه يا بت.. ما تلعبوا.. دا احلى سن لللعب.. انتوا أكلتوا الحيوان والبهايم

انا : لا كنا هنروح..

قدريه : لا كملوا.. وانا هروح اخلص.. وابقوا اقفلوا الباب يا واد انت وهي.. وخلي بالك يا سمير.. البت بنت بنوت.. اوعى.. وضحكت ومشيت

انا : مالك يا بت.. دا قدريه جدعة.. مش بتقول لحد.. خدي راحتك..

هند : انا خايفه لتقول حاجه

انا : لا انا وهي وسعديه سرنا مع بعض.. يلا بقا..

قومتها وخليتها تقعد كلابي وطيزها ليا

ونزلت لحس في طيزها وبدأت ادخل لساني.. طيزها مرسومه وخرمها مرسوم بالشعر اللي حواليه..

هند : خلص يا سمير قبل ما تيجي.. اااااه.. كمان.. اوووف.. نيكني يا سمير في طيزي.. بتاكل فيا..

انا : خدي بس مصي زبي…

قلعت الجلابية واللباس ووهي لفت ناحيتي ومسكت زبي كأنها مستنيه.. جعانه.. قعدت تبوس كل حته ليه بنهم وتلحس وبدأت تدخل زبي في بوقها وتمص

انا : مصي يا متناكة… مصي علشان انيكك واريحك.. اااااه… كمان.. ااااااه… مصي وارضعي… اوووف

مصت شويه وقلتها كفايه.. طلعت نمت على ضهري وركبتها فوقي كسها على زبي وهو نايم لورا. كسها شفايفه حوالين زبي.

انا : يلا بقا حكي كسك فيه..

بدأت تتحرك رايحه جايه وكسها بيرمي عسل على زبي وبيوضي وبزازها بتترج قدامي… مسكتها من الحلمات وبدأت اشد فيهم

هند : ااااه… ااااه.. قطع بزازي يا سمير… ااااه.. زبك تحت كسي حلو.. اااااه.. ََ اااااه… اووووووف…. اخخخخخخخ

انا : اسرع يا متناكة.. اسرع.. اااااه….. لاما هنيكك في طيزك.. اااوووف

هند : نيكني في طيزي.. احححح.. اااااه زبك ناشف قوي اااااه.. بحب زبك قوي.. نيكني زي ما نكت امي يا سمير.. اااااه لو كسي مفتوح.. كنت دخلت زبك بأيدي آآآآآآه.. ااااااه.. هترعش يا سمير.. ااااااه اااااه ااااه اووووووف.. جايين اهم.. ااااه

كسها سخن وطري علي زبي ومش قادر..

انا : يلا يا شرموطة هجيب لبنى على كسك.. ااااه.. اسرع.. هزي طيزك الكبيره دي يا بت اااااه. اهم اهم اهم اهم لبنى جاي اااااااااااااااااه وزبي انفجر باللبن وغرق كسها وبطني

وهي. احححح آآآآآآه.. اااااااه اوووف.. هنزل اهو. يااااااااااه آآآآآآه…

ونزلت وأترمت عليا… تبوس في صدري…

قدريه دخلت علينا..

قدريه : ماتخلصوا يا أوساخ انتوا صوتكم جايب اخر الدار.. قومي يا بت امسحى اللبن من على كسك بدل ما تجيبي مصيبه لنفسك..

هند : مصيبه ايه يا قدريه. دول برا

قدريه : متضمنيش يا متناكة ممكن تدعكي كسك باللبن وتمسكي منه في بطنك.. قومي.. الليل دخل

هند : يالهوي.. امسكي يا قدريه امسحى وحياة امك.. دول يقتلوني..

قدريه : هاتي يا متناكة..

اخدت اللباس بتاعي وبدأت تمسح كسها

قدريه : ايه لا بت الشعر دا كله. دا انا بالنسبه ليكي عيله. وضحكت.. كسك حلو يا بت واحمر..

وقامت قرصتها في كسها.

هند : ااااه.. براحه يا قدريه.. وجعتيني.. وضحكت..

قدريه : لما الزب يدخل كسك هتحبي الوجع يا بت قومي يلا

هند : هو انتي جربتي يا قدريه

قدريه فتحت عنيها..

هجرب فين يا متناكة ما انا زيك مستنيه الجواز يا وسخه..

قوموا يلا.. امك هتستأخرنا

لبسنا وخرجنا واحنا ماشين…

هند : امانه عليكي يا قدريه ما تيجيبي سيره الا انفضح وعمي يقتلني.. دي تاني مره والنعمه واسألي سمير.. ضحك عليا

قدريه : انتي اتجننتي يا بت.. هفضحك ازاي وأفضح اخويا وعمك يموته.. وبعدين اتدلعوا يا عيال.. دا احلى لعب دا الايام دي.. وضحكت.. ضحكنا كلنا وروحنا الدار..

عمتي: اتأخرتوا ليه يا مقاطيع انتوا..

قدريه : كنا بنمشي في الهوا شوية يا عمتي.. ايه كفرنا

عمتي : طب ادخلي مع هند جهزوا الاكل دا عمك صفوت جايبه وجهزي العشا.. صنيه هنا وصنيه جوا..لأمك وسعديه وعمك صفوت وضحكت….. وجهزي شربات وضحكت تاني

ببص لقيت امي قاعده وعم صفوت وسعديه.. دخلت

انا : منور يا حاج.. خطوة عزيزه

صفوت : ازيك يا واد يا سمير اتاخرت ليه كدا..

انا : كنت في طلب يا حاج. وبعدين امي وسعديه موجودين

صفوت : اقعد يا سمير.. دلوقتي.. انا كلمت امك في الموضوع بتاع سعديه.. بس امك يا سيدي بتتشرط عليا وبتلوي بوزها   انا : ليه يا حاج دا امي بتعزك.. فيه ايه يا امّه..

امي : مفيش يا واد.. عمك صفوت عايز سعديه في السر وانا معنديش مانع.. بس برضو يأمن البت..

يعني الدار اللي هيشتريها برا البلد تبقا باسمها.. طالما الجواز في السر..

انا : وماله يا حاج.. دا انت واخد سعديه برضو واحنا وانت واحد.. هي الدار قليله على سعديه.. دا احنا منك يا حاج

صفوت : يا ام سمير انتي عارفه الأصول. من امتى الراجل بيكتب لمراته شي يملكه.. انا اديها عنيا. بس دي أصول

امي : عارفه الأصول يا حاج. بس الاصل ان الجواز يبقا في العلن.. ولو هتعلن عن الجواز هديك البت في ايدك.. لكن السر مش أصول.. يبقا انت ماسك في دي وسايب دي لسه يا حاج. ولا علشان احنا غلابه ملناش نسب

صفوت : عيب الكلام دا يا ام سمير. والنعمة انا ما برتاح الا هنا وبعدين ازاي ملكوش نسب.. اومال انا ابقا ايه وو مسك أيد سعديه..

امي : خلاص يا حاج.. اكتب الدار باسم سعديه. واحنا لو عايزها من الجمعة الجايه هتكون في سريرك..

صفوت بص لسعديه.. وعينه هتاكلها..

صفوت : انا موافق.. ابو سمير جاي اول الأسبوع الجاي ونكتب الكتاب وانا اكتب الدار باسم مراتي حبيبتي.

وقام مطلع خمسمية جنيه..

صفوت : خدي يا سعديه.. هاتي لبس وروقي نفسك وجهزي حالك.. كلها جمعتين وتكوني في دارك..

قدريه عرفت الموضوع من عمتي.. وجهزت الاكل وداخله تزغرد..

صفوت: اسكتي يا بت انتي هتفضحينا.. شايفه يا سناء

امي : بس يا بت اقفلي بوقك.. ومحدش يعرف كلمه برا الدار.. انا هقعد معاهم كلهم يا حاج وافهمهم..

اتعشينا وسعديه دخلت اتشطفت ولبست عبايه قدريه اللي هتجنن صفوت بيها ودخلت بالشربات وقدريه جابت الشيشه وجت…. انا وامي خرجنا ومعانا قدريه.. وقالت سيبوا العرسان يقعدوا مع بعض..

طلعنا خرجنا برا.. امي قالت لهند ادخلي الاوضه واقفلي.. وقعدت اتكلمت معانا ومع عمتي ان مفيش حد يجيب سيره..

صفوت خارج من الاوضه ومعاه سعديه…بعد السهره

صفوت : افوتكم بالعافيه يا جماعه

امي : ما بدري يا حاج.. احنا قاعدين..

صفوت : لا يا دوب علشان صاحي بدري.. علشان حكاية الدار دي.. يلا تصبحوا على خير.

مشي صفوت والكل دخل وفضلت انا وامي.. حسيت انها حزينه..

انا : مالك يا امّه.. فيه ايه.

امي : مفيش يا سمير..انا داخله..

امي دخلت الاوضه وحسيت ان نفسها مكسوره.. حست انها مبقاش ليها لازمه.. صفوت اللى كان بيعمل معانا كل دا علشانها. بص لبت صغيره وهي خلاص راحت عليها… دخلت وراها الاوضه.. لقيتها بتلبس قميص النوم الجديد.. وبتبص لنفسها وتمسك بطنها.. عرفت انها غيرانه شويه.. قلت لازم احسسها انها لسه مطلوبه ومراحتش عليها..

انا : ايه الجمال دا يا ام سمير.. تعرفي. انا مشفتش زي حلاوتك وسط النسوان في البلد كلها.. في لبس الشغل حاجه ولبس النوم بدر منور…

امي : كل بعقلي حلاوه يا واد يا وسخ انت

انا : والنعمه انا ما شفت حلاوه زيك.. دا انتي تقومي الميت من قبره على حلاوة جسمك يا بدر البلد كلها.

امي : صحيح يا سمير ولا بتقول كدا تراضيني وليك غرض يا وسخ

انا : اراضيكي ازاي يا أمه. ولو ليا غرض ما انتي مش بتتأخري عني.. انا بقول اللي الناس شايفاه واللي انا شايفه

امي : اومال صفوت لاف على اختك ليه يا سمير.. مبقتش أعجب

انا : لا.. علشان انني مبقتيش تديله ريق حلو وكمان انتي ناسيه كلامه لما قال امك بتتقل عليا.. وكمان انتي عارفه انه ديله وسخ وعايز كل يوم والتاني وحده شكل.. وبعدين يا أمه مش انتي كنتي بتتهربي منه وعارفه انه مبقاش منه رجا

ضحكت امي..وانا ضحكت

امي : صحيح جته نيله المرخي.. وسعديه المنيله دي حظها منيل وضحكت

انا : سعديه كل اللي يهمها الفلوس وعايزه تخلف منه عيل يشيل الورث.. ما انتي عارفه خلفته بنات..

امي : اه ما مفيش فايده منه.. اهم حاجة الفلوس…

انا :هسيبك بقا تنامي واطلع انام على الكنبه

امي : انام.. اومال ايه الكلام اللي كنت عمال تقوله.. ملكش غرض.. وضحكت

انا : ليا ونص.. بس عمتي وسعديه قالوا انك تعبانه.. من كام يوم.. ومش عايزك تفهمي اني بقولك كدا علشان عايز انام معاكي

امي : ما خلاص يا واد. راحت انهارده الصبح.. واطهرت وضحكت..

عرفت ان الدوره راحت من عليها.. وانا كمان كنت تعبان لاني معرفتش انيك هند في طيزها وقضينا تفريش….

امي : واقف كدا ليه يا واد.. بقولك الدوره راحت.. ولا انت ملكش غرض..

انا : هطلع اشوف الاوضه برا مقفوله واشوف الدار وارجع..

امي : متتاخرش يا واد.. انا تعبانه وطول الدوره كسي بياكل فيا..

طلعت اتطمنت على الاوضه.. كلهم في سابع نوم.. اليوم متعب وسهروا.. قفلت باب الدار من جوا. وطفيت لمبة المندره علشان لو حد صحي نعرف.. ودخلت لأمي وقفلت الباب من جوا..   امي : مالك يا واد قلقان من ايه

انا : عمتي هنا وهند والبنات.. ومش عايزين حكايات كتير

امي : انت جبت العقل دا كله منين يا واد.. وضحكت

انا : منك يا بدر الدار..

قلعت الجلابية واللباس ووطلعت للسرير..

نايمه على بطنها وفاتحة رجلها.. وشها ليا.. عرفت انها تعبانه عايزه تتركب..

دخلت عليها.. ولفت جسمها ونامت على ضهرها ولابسه القميص. رفعت رجل* زي الهرم وفارده رجل تانيه والقميص على نص ركبتها..

نزلت على رجليها من تحت خالص. القدم.. ابوس فيها في كل حته

انا : مين دا اللي يقدر يقول انك مش احلى مره في البلد.. دا انا والف واحد يتمنوا يخدموا رجلك ويبوسوا رجالك بس..

امي : صحيح يا سمير.. بجد

انا : والنعمة انتي لو شاورتي هتلاقي طوابير علشان تبوس الرجل دي..

امي : بص يا سمير.. انا دلوقتي مبقاش ليا غيرك.. ومش عايزه غيرك.. ابوك خلاص من سنين.. وانت اللي فكرتني تاني بالمتعة دي.. يعني انت السبب.. ولا عايزني ابص برا

انا : اوعي يا أمه.. انا تحت رجلك.. دا انا اتمنى اعيش خدام ليكي..

بدأت ابوس في رجلها وامص صوابع رجليها.. وطلعت على رجلها وفخادها المليانه.. رفعت القميص على بطنها وفتحت رجليها.. كسها الشق بتاعه طويل.. والشعر خفيف لأنها عامله حلاوه قريب.. كسها عرقان دخلت بسرعه على كسها بوشي.. بدفن وشي بين فخادها المليانه ودهون سوتها

هي : احوووو… بموت من الحركه دي يا واد. والنعمه يا ولاد انا ما اتجوزت قبل كدا.. اوعي تسيب امك يا سمير لكلاب السكك.. انا مش هقدر استغنى عن النيك تاني.. ياااااااه.. اووووووف.. احوووو.. طلع الشرموطه اللي جوايا يا واد.. اووووووف يا كسي.. كسي نار يا سمير.. في حاجه بتاكل فيا.. ريح كسك امك يا واد.. وحط صباعك في طيزي وبعبص يا واد انت… اااااه… اااااه الحس كس امك وبعبص الطيز دي… اااااه… هموت.. كمان يا واد.. اااااااه اااااوف احوووو يا كسي.. مش بيشبع المتناك.. كسي دا هيجان علطول…. اه صح كدا دخل صباعين في طيزي علشان احس بيهم.. اااااه.. اااااه.. استنى اقلع القميص دا مش طايقه حاجه على جسمي.

رفعت جسمها وبطنها بقت على وشي قعدت الحس فيها.. ورفعت القميص وبزازها بتنزل لتحت بعد ما القميص يتخلع كأنها تلال بتترج وحلمات بزازها الطويله التخينه الغامقة تهيج اي حد في وسط الهاله الغامقه حوالين الحلمات.. وانا رفعت راسي ببص عليهم.. فهمت اللي بفكر فيه

امي: بزاز امك وحشتك يا واد.. تعال ارضعك.. وشدت راسي لبزازها ورجعت بضهرها وانا نمت فوقها وماسك بزازها بأيدي ونزلت عليهم بوس ولحس في كل حته.. وهي رجعت دراعتها لورا راسها وباطها ظهر بشعره القصير التقيل.. هيجني اكتر..

بيلحس زي الكلب كل حته في بزازها وبمسك الحلمة بين سناني وبرضع فيها وايدي الاتنين بتعصر بزازها الكبار وارضع

امي : ااااه.. قطع بزاز امك يا واد يا سمير.. عض قوي.. مص بزازي يا واد.. اااااه… اووووووف.. احوووو يا واد.. بتطلع كل الشرمطه اللي فيا.. خلاص صفرت هيغور في داهيه. وأفضل ليك لوحدك يا واد تعوضني عن المخصي ابوك والمرخي صفوت.. احووووو كفايه بقا.. تعال يا واد امص شفايفك.. ااامممممم اممممم دخل لسانك يا واد..

بدأت الحس شفايفها واعض وادخل لساني وادوق لسانها.. احسن واحده بتبوس فيهم كلهم.. نزلت على رقبتها المليان وزبي بيخبط في كل حته في لحم جسم امي. ونزلت على دراعها الضخم الحس بلساني كل مكان.. رفعت دراعها وشفت باطها. شعره تقيل لكن قصير. خرجت لساني كله الحس تحت دراعها كله..

امي : بموت في لسانك على جسمي يا واد. اااااه ايوا وانت بتلحس كدا حرك جسمك على لحمي.. عايزه احس بزبك الناشف على لحمي.. آآآآآآه.. ااااه بتحب تلحس باطي يا واد.. اول مره حد يعمله.. اااااه اوووف هموت يا واد بقا.. ما تجيب زبك دا على وشي..

قمت وركبت صدرها وبزازها تحت طيزي.. ااااااه.. بزها بين طيزي وزبي قدام وشها.. طلعت لسانها تلحس زبي اللي وقف زي الحديد.. شرموطه بتلحس وتمص زبي وتعصر فيه بين شفايفها.. ولسانها بيلف حوالين راسه.. آآآآآآه.. قعدت تمص في زبي ونزلت تمص بيوضي.. اااااه.. مصي يا متناكة.. ارضعي.. اااااه… اووووووف.. مديت ايدي اعصر بزازها من ورا….

كفايه هنطر يا متناكة..

قومي وفلقسي قدامي….

هي : ارفعني يا دكري.. مش قادره.. ارفعني ونيك قوي.. مترحمش..

انا : قومي.. لفي.. انيك فين الأول يا متناكه..

هي : نيك الاتين مع بعض.. بزبك وصوابعك في التاني.. يلا.. قطعني..

نزلت لطيزها اول ما شفت طيزها مفتوحه قدامي وخرم طيزها وشعر طيزها اللي لسه ظاهر.. عايز الحس

بدأت الحس طيزها وخرمها الواسع.. بلحس طيزها الغرقان من عرقها وعسل كسها.. بلحس حوالين الخرم.   هي : الخرم يا واد يلا.. احشر لسانك بالعرض فيه.. ياااااااااااااه… آآآآآآه كدا.. احوووو… اووووووف.. نيكني بلسانك يلا.. وبعبص كسي الواسع دا.. اااااااه.. اووووووف.. ااااااه.. دخل لسانك كله. الحس طيزي من جوا…. ااااه… قوم نيك بقا مش قادرة.. عايزه زبك

قمت وراها وحشرت زبي في كسها.. وزي العاده.. نامت على بطنها علشان كسها واسع على زبي.. عايزه الزب يتحشر..

بدأت ارزع في   كسها جامد.. بزرع قوي بكل طاقتي

هي : كمان..ازرع قوي كسي تعبان ريح كس امك يا واد يااااااااه.. اااااااه اووووووف.. احوووو يا دي الكس… ارزع جامد… اااااه.. هموت يا واد.. ازرع.. كس امك نار يا واد ريحه… اااااااه.. ارزع المتناكة امك.. اووووووف…. انقل على طيزي شويه

بدأت احط زبي الغرقان من كسها وحشرته في طيزها…

هي : اااااه احوووو… اركبني.. ارزع في طيز امك يا واد بقا..

بنيك في طيزها جامدزو ايدي بتدعك كسها الغرقان وادخل صوابعي فيه.

آآآآآآه.. نيك يا سمير… ااااه بعبص كسي جامد.. برتاح في البعبصه وانا بتناك.. آآآآآآه.. احوووو و.. اخخخخ… يلا يلا يلا يلا يلا جايين اهم.. هنزل يا واد.. ياااااااااااه… اهم اهم اهم.

بدأت طيزها تقفش على زبي وزبي خلاص مش قادر… اااااااه هنزل يا شرموطه..

هي :نزل جوا طيزي.. انا هنزل.. اااااااه.. اااااه.. ايوا كدا.. اااااه.

انا :بنزل اهو.. اااااااه ااااااه اوووف..

نزلنا انا وهي ونمت فوقها مش قادر اتحرك…. نمنا نوم عميق……..

 

مرت الايام والليالي واتجوزت سعديه صفوت وانا اتجوزت سناء ومحمود اتجوز قدريه.. وتستمر حكيات بيتنا الريفي وقصص الجنس والحياه فيه.. وتتحول وتتشكل في أنماط كثيره…. تجعلني أجد من الحكايات ما يكفي لملئ مجلدات كبيره….

 

انتهت

تعليق واحد على “حكاية مصرية – الحلقة العاشرة والأخيرة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

error: ممنوع النسخ