وقفنا المرة اللي فاتت عند
جابر وهدان: اخويا مين ضرب عليه نار، انا مش هسيبه.
انا: تعرف تسكت بدل مانت كنت قاعد هنا كنت روحت مع اخوك للتأمين اسكت احسن.
وهدان: مش وقته يا عمار لازم نتحرك بسرعة.
انا: محدش يتحرك من هنا، وطلعت سلاحي وعمرته، صخر انت هتنزل القاهرة تجيب هالة وده رقمها اتواصل معاها.
صخر: انت بتهزر….قصدي مينفعش اسيبك يا عراف.
انا: اسمع الكلام بقولك وانا هأخد معايا جبل انت نسيت انه القائد هنا.
صخر: اؤامرك يا عراف عن اذنك.
وهدان: ممكن تهدي وتطمني على سليم أول ما توصل.
جابر: انا جاي معاك مش هسيب اخويا.
انا بصتله بغضب: قولت محدش هيتحرك من هنا مبتفهمش.
ماسأل ولميس: اوعي تتهور انا عايزك وكلنا عايزينك هااا بهدوء.
انا: متقلقوش عليا.
أسيل بعياط: عمار متسبنيش متمشيش يا عمااااااااااااااااااااااااااااار وأغمي عليها.
بس للاسف كنت جريت وركبت العربية ومعرفش حاجة عن أسيل بس لقيت مكالمة تليفون من ماسأل رديت عليها.
ماسأل: عمار الحقيني واطلبلنا دكتور أسيل اغمي عليها وانت خارج من البيت.
انا بغضب وخوف: حاضر يا ماسأل وطمنيني عليها انا هجيلها على طول.
انا لجبل: اطلب دكتور فورا يروح للقصر أسيل أغمي عليها.
جبل: حاضر ياباشا متقلقش كله خير.
بعد ربع ساعة طريق وصلنا المستشفي وكانت مقلوبة من الحراسة اللي بعتها صخر قبل ما يمشي.
انا: الدكتور فين يا حمزة انطق الدكتور قالكم ايه.
حمزة حارس عمي: أهدي يا عراف، سليم باشا في اوضة العمليات والدكتور قال سليمة الرصاصة جت في الكتف وكانت قريبة من القلب.
انا: عرفتوا مين عمل كده ولا لسه.
حمزة: لسه ياباشا بس هنوصل للي عمل كده متقلقش.
بعد مرور 3 ساعات عملية خرج الدكتور من اوضة العمليات
انا: ها يا دكتور طمني على عمي سليم ايه الاخبار.
الدكتور: متقلقش يا عمار بيه، الاستاذ سليم كويس وخرجنا الرصاصة من كتفه ودلوقتي في العناية تحت الملاحظة متقلقش الخطر عدي.
انا: شكرا ليك يا دكتور.
جبل: كويس يا عراف باشا انه بخير متقلقش.
انا: جبل شدد الحراسة هنا في المستشفي ومش عايز اي حد يدخل او يخرج غير لما يتفتش ويتعرف بياناته.
الدكتور: اللي حضرتك بتعمله ده غلط ومينفعش دي مستشفى مش زريبة.
حمزة: انت متعرفش انت واقف قدام مين يا دكتور ولا ايه….. ده عمار العراف صاحب المستشفي وكمان العراف الكبير انت اجننت.
الدكتور بخوف: انا اسف مش قصدي بس مينفعش المرضي هتخاف.
انا: متقلقش يا دكتور كل حاجة هتكون تحت السيطرة واعمل حسابك مش هتمشي من هنا الا لما عمي سليم يفوق واطمن عليه ولو حصله حاجة هدفعك الثمن تمام.
الدكتور بخوف: تمام يا باشا.
انا لجبل: لازم ارجع البيت يا جبل جهز العربية والحراسة، وانت يا حمزة خليك هنا وفتح عينك كويس واوقف على باب العناية واول ما يفوق بلغ جبل.
حمزة: حاضر يا عراف.
عند هالة بعد ما قفلت معايا التليفون.
سلوي: يا هالة عيب كده ازاي تعزمي نفسك الراجل يقول ايه دلوقتي.
هالة: في ايه يا ماما، ما بصراحة انا معجبة بيه وعايزة اتقرب منه ويثق فيا وزي مانت عارفة انه صعب يثق في اي حد بسهولة.
سلوي: مش خايفة يا هالة ده مجوز اتنين، وكمان حياته خطر دائما ده أقوي شخص في البلد وفي اعداء حواليه كتير
هالة: لا مش خايفة من اول ما شوفته في المكتب وانا مش قادرة ابطل تفكير فيه وحتى لو مش هيحبني كفاية اننا هنبقي صحاب.
وهما بيكلموا بتلاقوا الاخبار بتعلن خبر حادثة اغتيال سليم العراف على طريق الصحراوي وهو في طريقه للبلد
والمذيعة: يا ترى سليم العراف عايش ولا لا، وليه يتضرب عليه نار في الوقت اللي يكون راجع البلد كان في شغل شرعي ولا شغل غير شرعي هنتابعكم بكل التفاصيل.
هالة: احية يا ماما مش ده عم عمار..؟
سلوي: اه يا هالة سليم العراف ابن عم أبوة وفي مقام عمه اتصلي بسرعة على عمار اطمني منه.
هالة: مبيردش يا ماما، انا قلقت عليه اتمني يكون كويس.
بس وهالة وامها بيكلموا بتلاقي مكالمة من صخر قائد الحراسة.
هالة: الووو مين حضرتك؟
صخر: قائد حراسة عمار العراف يا هانم جاي لحضرتك في الطريق علشان اجيب حضرتك للبلد.
هالة: عمار كويس….. احم قصدي عمار بيه كويس والاستاذ سليم احنا عرفنا من الاخبار.
صخر: معرفش عنهم حاجة يا هانم، العراف طلب اني اجيلك وانا داخل على حضرتك اهو.
هالة: واحنا جاهزين يا صخر مستنياك.
سلوي: مين ده يا هالة.
هالة: صخر قائد حراسة عمار يا ماما، عمار بعته يجيبني وبيقولي ميعرفش عنه حاجة لانه بعته ليه يجبنا وداخل علينا دلوقتي.
بعد 5 دقائق وصل صخر بعربيته ومعاه عربية حراسة وراه وخبط على هالة.
صخر: مساء الخير هالة هانم احنا جاهزين.
هالة: شافت الحراسة والعربيات المصفحة خافت شوية بس عرفت ان عمار مهتم بيها.
سلوي: واحنا جاهزين يا صخر يلا بينا.
خرجت هالة وسلوي مامتها وركبوا في عربية صخر من ورا وصخر لوحده قدام ومعاه السواق والعربية التانية وراءهم.
سلوي: ليه الحراسة والاجواء دي كلها يا صخر هو عمار بيه كويس.
صخر: ده تأمين لاستاذة هالة ولحضرتك يا فندم ودي اؤامر العراف.
هالة: ممكن تتصل بيه يا صخر وتدهوني.
عندي وانا على الطريق ومعايا جبل في العربية.
صخر: عراف باشا انا معايا دلوقتي هالة هانم وسلوي هانم واستاذة هالة محتاجة تكلم حضرتك.
انا: ماشي يا صخر أقفل وانا هتصل بيها وخليك بالك عليهم.
صخر: اؤامرك يا باشا.
هالة: قفلت ليه مش قولتلك عايزاه ولسه صخر هيرد عليها لقيتني بتصل بيها.
هالة في التليفون: عمار انت كويس، حصلك حاجة طمني.
انا: انا كويس يا هالة مفيش فيا حاجة، الموضوع عد على خير وعمي كويس وخرج من العملية.
هالة: احممم اسفة نسيت اسألك هو كويس صح.
انا: اه كويس، ومتخافيش صخر قائد حراستي ودراعي اليمين وهيجيبك بالسلامة
هالة: مش قلقانة بس كنت خايفة عليك ….. احم قصدي عليكم.
انا: مفيش قلق كلها ساعة ونتقابل سلام.
سلوي: ايه الاخبار الدنيا كويسة؟
هالة: اه اطمنت على عمار …. احم وعمه كمان كويس وخرج من العملية.
سلوي لصخر: بقولك ايه يا صخر هو عمار العراف عنده اعداء كتيرة كده.
صخر: سلوي هانم انا مينفعش أجاوبك على اسئلة بدون اؤامر، بس لاني انا وهو صحاب قبل ما اكون قائد الحراسة بتاعته هجاوبك بصفتي صاحبه مش بصفته رئيسي.
هالة: لو مش حابب تجاوب عادي يا صخر.
صخر: عمار العراف زي ما الكل عارف انه العراف الكبير لعيلة العرافين واقوي شخص في العالم دلوقتي وأكيد حضرتك عارفة كده يا سلوي هانم يعني سؤال حضرتك اجابته معروفة أكيد عنده اعداء زي اي شخص ناجح زي ما حضرتك عندك عدو خانقك بقاله 5 سنين.
سلوي باستغراب: قصدك مين اللي خانقني ده.
صخر: معنديش اؤامر اكلم يا فندم.
هالة وسلوي بيفموا اني عرفت عنهم كل حاجة وعرفت مين بيضايقهم كمان وصخر كان قصده على صفوت المحمدي عم هالة اللي عايز ياخد املاكها واملاك ابوها كلها لانه بنته الوحيدة والمفروض يورث معاها.
في مبني الأمن العام
محسن: شوفت اللي حصل يا فضل.
فضل: اه سمعت سليم العراف اضرب عليه نار وهو في المستشفي دلوقتي.
محسن: اه وكمان احمد الضابط مختفي بقاله أسبوع ومبيجيش الشغل خالص حتى امه وابوه مش في البيت ومختفين كمان.
فضل: احيه ده كده الموضوع يقلق راح فين هو وعيلته.
محسن: منعرفش بنحاول نفهم ايه حاجة وندور بس مفيش اي أدلة او اي أثر ليهم.
فضل: دور تاني يا محسن، المهم ابنك اسعد عمال يقرب من بنتي وبتاع وانا ساكت علشانك.
محسن: الواد بيحب البنت يا فضل وعايزين الصراحة نخطبها ويتجوزوا بقي.
فضل: ماشي ياعم هو انا هسيب صاحب عمري يعني وهناسب الغريب.
محسن: خلاص بكرة الساعة 8 هنكون بنزوركم في البيت يلا هروح أشوف شغلي.
خرج محسن من عند فضل واتصل فضل على داليا مراته.
داليا: ايه الاخبار عامل ايه.
فضل: تمام بخير وانتوا، اه محسن دلوقتي قالي انه جايين بكرة يطلبوا ايد ريم.
داليا: طب كويس كده كده بنتك اتعلقت بالواد وهتوافق.
فضل: ماشي يا لبوة جهزي نفسك عايز انيكك.
داليا: تعبانة وعندي الدورة مش هينفع (بتكدب عليه وبتخلع منه).
في بيت محسن ضابط الأمن العام.
اسعد: صباح الخير يا فيفي.
فيفي: الصبح قمر يا راجلي قوم بقي عايز اتناك قبل ما اختك ترجع من الكلية وراحت طلعت فوق أسعد على طول.
وبدات تبوس فيه وتدخل لسانها جوا شفايفه ودخلوا في بوسة طويلة وجامدة مع بعض وايد أسعد على جسم فيفي بيحسس على كل حتة فيها
أسعد: جسمك طري اوي يا فيفي بحب جسمك.
فيفي: قلعني القميص وارضع بزازي يا حبيب ماما انت.
وأسعد قلعها القميص على طول ومسك بزتها الشمال ودخل الحلمة في بوقه وفيفي بزازها كبيرة وبحلمات واقفة على طول وبيرضع أسعد من بزاز امه وبيمصها جامد وهي ااااااااااه وحشتيني اوي يا قلبي اااااااه مص وارضع من بزاز امك الشرموطة اللي نايمة فوقك اااااااه يا خول عضيني جامد اوي وأسعد هايج اوي على امه وعمال يضع فيها ويرضع من بزازها وفجأة التليفون بتاع فيفي بيرن.
فيفي: احا مين الفصيل ده استني ده أبوك.
بس أسعد مبيسمعش كلامها وبيكمل عض ومص في بزها الشمال وبيفرك الحلمة اليمين.
محسن: ايه الاخبار يا فيفي.
فيفي: ااااااه براحة، عايز ايه يا محسن.
محسن: بتعملي ايه مالك.
فيفي: عايز ايه اااااااااه براحة يا حبيبي بزازي وجعتني.
محسن وهو هايج: انت بتتناكي من ابنك يا لبوة.
فيفي: اه يا جبيبي بتناك من ابنك بدالك تحب تخليك معنا.
محسن: خليني اوي اوي وقفل محسن باب مكتبه بالمفتاح وخرج زبره من البنطلون وبقي بيسمع فيفي وهي بتتناك من ابنها.
فيفي: أسعد يا حبيبي، بابا معانا عايزك ترفع رأسي وتوريه انك قادر عليا.
أسعد وقتها بيهيج اوي أن ابوه عارف انه بينيك امه وموافق وبيقوم يقلبها على ضهرها وبينزل على كسها بلسانه يلحسوو وهي ااااااااه ألحس كمان يا حبيبي الحس كسي ابوك عمره ما عملها الحسووو اوي يا حبيبي اااااااااه زنبوري يخربيتك بتشده جامد ااااااه اااااااه هجيب يا أسعد ااااااااه الحقني يا محسن الواد خلاني انزلهم ولسه مدخلش بتاعه.
محسن بيكلمها بس هي مش سمعاه: اتمتعي يا قلبي واتناكي من ابنك خليه يعشرك يا لبوة.
قام أسعد من على كس امه وباسها وقالها دوقي عسل كسك يا لبوتي من على بوقي وفضلوا يبوسوا بعض وهي تقوله ااااه انا متمتعة معاك اوي انت راجلي وجوزي اوعي تبعد عني انا بحبك.
وأسعد يقزلها بحبك اكتر ومش هسيب جسمك الهايج ده جاهزة لزبري يا لبوة قالتله جاهزة يا دكري يلا افشخني.
دخل أسعد زبره على طول في كس امه وهو كسها اصلا ضيق لان زبر محسن كان صغير عليها لكن اسعد ضعف ححمه وراحت مصوتة اااااااه كسي يخربيتك اااااااه انت جامد اوي نكني جامد انت راجل اوي فعلا زبرك بيفشخني وبيحفر فيا اووووي اااااااه نكني يا حبيبي وقتها محسن على التليفون كان بيطلع اصوات من كتر ما لعب في زبره وجاب لبنه مستحملش الهيجان ده كله عليه وعمال ينده على فيفي انها تقفل بس هي سايبة الفون وفاكرة انه قفل وكمان أسعد فاكر ان ابوه قفل من وقت ما كان بيلحس كسها وبدأت فيفي تعلى صوتها اكتر…..اااااه يا حبيبي يا جوزي نكني اوي ونيك كسي متعني يا أسعد انت اجمد من ابوك بكتير ااااااه انت راجلي هو خول مش بيمتعني انا من النهاردة بتاعتك هو مش هيلمسني تاني اااااااه نكني وأسعد شغال نيك فيها لحد ما فيفي نزلت للمرة الثانية على زبره ومبقتش قادرة تستحمل زبر ابنها في كسها
فيفي: أسعد كفاية كسي تعبني اوي كفاية كسي خرجه ونكني في طيزي يا حبيبي وفعلا أسعد خرج زبره من كسها ونزل يلحسو شوية ويتمتع بعسل كسها وهي ناسية نفسها خالص وصوتها مغرق الشقة كلها
وقتها باب الشقة اتفتح وكانت كريستين رجعت من الكلية وطبعا اول ما فتحت الباب سمعت صوت اهااااات امها وهي بتتناك وافتكرت انه ابوها هنا وعاملين نيكة حلوة سابت حاجتها على الكرسي في الصالة وبتقرب من اوضة نوم امها لقيتها فاضية بس الصوت جاي من اوضة أسعد والباب مفتوح ولحسن الحظ ان اوضة أسعد فيها مرآية مبينة السرير كله وشافت الصدمة امها عامل وضع دوجي وزبر اخوها في طيز امها وعمال ينيكها ويضربها على طيزها
كريستين متصدمتش اوي لان الهيجان اتغلب منها وبدأت تدخل ايدها جوا البنطلون والاندر وتحسس على كسها.
وصف جسم كريستين (بزازها في حجم البرتقال الطري، ووسطها على شكل ذيل سمكة ومعندهاش بطن وطيزها اكبر من الصغيرة حاجة بسيطة وكسها غامق بشفرات كبيرة ومدلدلة لانها مش مطاهرة وبدأت كريستين تحسس على كسها وهايجة من منظر اخوها وامها
فيفي: اااااااه براحة عليا يا أسعد مش هطير منك يا حبيبي نيكني براحة كسي وطيزي اتهروا ااااااااااه يا مفتري بطل ضرب في طيزي طيزي وجعتني يخربيتك.
أسعد: ااااااه طيزك عجباني اوي يا فيفي وتجنن وجسمك حلو اوي وهنيكك كل شوية خدي في طيزك يا لبوة وعمال يرزع بزبره فيها وكل ده اخته على الباب بتتفرج عليهم وعجبها المنظر اوي وكسها كان غرق الاندر بتاعها وجابتهم.
بس كريستين جتلها فكرة انها تخرج تفتح الباب وتقفله جامد وتند على امها علشان تشوف ملامحها وهي كده وفعلا خرجت كريستين وقفلت الباب وعملت انها لسه جاية
كريستين: يا ماما انت فين يا ماما.
فيفي من جوا: يخربيتك اختك جت قومي من عليا بسرعة وهات القميص.
أسعد: احا انا منزلتش لسه هتسبيني كده.
فيفي وهي بتلبس: أصبر بقي بدل ما نتقفش خليني اخرجلها بسرعة وانت البس وظبط حالك واخرج او اعمل نفسك نايم.
خرجت فيفي لبنتها وهي سخنة وكانت قربت تجيب للمرة الثالثة بس ملحقتش وباين عليها.
فيفي: جيتي بدري يا روحي عاملة ايه.
كريستين: بدري ايه يا ماما الساعة 3 العصر وانا قائلة ليكي جاية 3 او 3ونص.
فيفي في بالها: احا انا بقالي ساعة ونص انا وأسعد والواد منزلش شكله واخد فياجرا.
معلش يا روحي كنت نايمة.
كريستين: وشك محمر اوي وجسمك ليه كده كنتي بتعملي ايه.
فيفي: هااا ولا حاجة الجو حر ونمت ونسيت اشغل التكييف.
كريستين عاملة مصدقة: ماشي على العموم انا هدخل استحمي ونتغداء أسعد فين.
فيفي لسه هتنطق لقت أسعد بيرد: انا هنا ياستي كنت نايم.
كريستين حبت ترخم اكتر: وانت كمان ليه وشك محمر كده نسيت برضو تشغل التكييف يلا انا داخلة استحمي.
ودخلت كريستين للحمام وفيفي بتقوله شكلها سمعتنا البت شاكة في كلامنا وبتلقح علينا
أسعد: متقلقيش لو شافتنا كانت أكيد عملت مشكلة، انا تعبان وزبري مرتحش ما تيجي نكمل بسرعة.
فيفي: اتلم بدل ما تخرج تقفشنا خليها بليل معلش وقوم اضرب عشرة وارتاح على صورتي.
أسعد: احا يعني اسيب الجسم ده واضرب عشرة تعالى يا لبوة وراح شدها اسعد وحط زبره في بوقها وقالها مصيلي وريني شطارتك.
فيفي هاجت تاني وخصوصا ان بنتها هنا وقالت كسمها ما ابوها عارف هخاف منها هي يعني وبدأت تمص زبر ابنها بطريقة احترافية وتعض على رأس زبره وأسعد ماسك نفسه بالعافية ومش عايز يخرج صوت كل ده كريستين فاتحة المياة جوا بس مش بتستحمي بنت الصايعة خرجت من الحمام وبصت على الصالة وهي مستخبية وعريانة ملط واللي توقعته حصل اخوها مقدرش وخلى أمه تمصله وهي بدأت تحسس على كسها الكبير وتضرب لنفسها سبعة ونص
أسعد مش قادر يمسك نفسه راح مطلع صوت ااااااه مصك حلو يا ماما.
فيفي: يخربيتك ممكن تسمعنا اسكت.
أسعد: ما تسمعنا وفيها ايه ما انا نفسي انيكها هي كمان اااااااااه مصي جامد يا شرموطة وفجأة انفجر في بوقها بركان لبن من أسعد.
وبعد ما بلعته وشربته كله.
فيفي: اوعي تيجي جمب اختك دي لسه بنت وكسها بكر.
أسعد: وفيها ايه ما دلوقتي في عمليات بترجع الكس زي ما كان وبصراحة في مرة شوفتها وهي بتستحمي وعليها جسم حلو اوي وطري وملبن وعودها فرتساوي وتجنن ولا كسها شفراته كبيرة زي بتاعك يا لبوة لانك مطهرتيهاش زيك.
فيفي هاجت على وصف بنتها: ااااه يخربيتك هيجت على البت وعايز اقوم ازنقها البس يلا قبل ما تخرج.
وكل ده كريستين سمعاهم وفرحت بنفسها وجسمها ان اسعد بيتمناها ودخلت تستحمي.
قامت فيفي تجيب تليفونها لقيت مكالمة محسن فصلت من نص ساعة عرفت انه كان معاهم كل ده وهي بتشتم فيه قدام ابنها وقالت يمكن ميتعصبش هكلمه واشوف.
محسن: ايه خلصتي يا لبوة كل ده.
فيفي: لا ياخويا الواد ملحقش يجيبهم كريستين جت وعدت على خير.
محسن: اوعي تكون سمعت او شافتكم.
فيفي: معرفش يا محسن بس شاكة انها تكون سمعتنا وحتى لو سمعت كسمها ما انا جوزي حبيبي عارف اني متناكة أبني صح ولا لا
محسن هايج من طريقتها: صح يا قلبي انت متناكة ابنك بس برضو البت صغيرة على الموقف ده.
فيفي فهمت انه هايج: لا مش صغيرة ده أسعد لسه وصفلي جسمها والبت تجنن يا محسن انا هجت عليها.
محسن: احححح يخربيتك انتوا هيجانين على البت كمان.
فيفي: الصراحة اه هجت عليها عندها كس كبير وشفرات كبيرة مدلدلين زي بتاعي بس طبعا هي بكر وبخيرها لسه.
محسن وقتها زبه شد اوي: اااااااحححححح هيجتني على البت يا لبوة ابنك.
فيفي: المهم كفاية كده عليك تلاقيك جبتهم وانت معنا ولا ايه يا ديوث مراتك.
محسن: اه يا قلبي جبتهم وانت بنك فاشخك وتقوليله انت جوزي، المهم بكرة فضل مستنينا علشان نطلب ايد بنته ريم.
فيفي بحزن شوية: احا انت عايز تجوز أسعد ويبعد عني بعد ما عوضني حرماني.
محسن: أصلا ابنك هاري البت مكالمات وخروجات وحب يعني شكله بيحبها اكلمي معاه وشوفي انت بقي سلام.
اتعصبت فيفي من الخبر واضايقت اوي لانها اتعلقت بأسعد وانه هو ممتعها ولو اتجوز هيبقي هيبعد عنها ومش هيلمسها تاني راحت ندت عليه.
أسعد: نعم يا فيفي في ايه.
فيفي: من غير كدب واحكيلي الحقيقة انت بتحب ريم بنت فضل باشا.
أسعد: الصراحة اه بحبها بس بحبك انت كمان اوي ومقدرش استغني عنك.
فيفي بحزن: ازاي بقي متقدرش وانت ناوي تخطبها وابوك بيقوله اهو اننا بكرة رايحين نقابلهم ونطلب ايدها.
أسعد بفرحة: متخافيش هخلى محسن يشترلينا فيلا وننتقل فيها ونعيش كلنا سوا وريم هتوافق على كده وكل مرة هنحاول نظبط وهنيكك فيها يا قمر.
فيفي بتحاول تصدقه: بتكلم جد يعني مش هتسيبني صح.
أسعد: مش هسيبك وعد مني ولو حتي ريم شافتنا كسمها بس انت عارفة معندناش طلاق فلازم نخلى بالنا كويس.
فيفي: ماشي يا أسعد اتمني تطلع قد وعدك ليا.
أسعد: متقلقيش يا مزة كل اللي هغيبه عنك بس هو وقت سفري مع ريم في اسبوع العسل.
فيفي: ماشي لما نشوف.
خرجت كريستين وهي لفة جسمها بفوطة يدوب مغطية طيزها وراحت ليهم الاوضة وهي بالمنظر ده.
كريستين: ايه بتعملوا ايه كده.
فيفي: بنكلم، انت خارجة ليه كده مش مكسوفة انك قدام اخوكي.
كريستين: تؤتؤ هتكسف ليه ده اخويا يغطيني لو عريانة.
أسعد سرحان فيها ومركز في شكلها: بكرة رايحين نخطب ريم جهزي نفسك بقي.
كريستين: ايوة بقي ياعم هتجوز البت بطل الصراحة هسيبكم واروح ألبس بقي.
فيفي في سرها: كريستين مش تمام وأكيد سمعتنا اول مرة تخرج قدمنا.
في بيت فضل باشا بعد مكالمة التليفون.
(تنويه مهم طبعا في اتنين داليا، داليا زوجة نديم السيوفي وداليا زوجة فضل الضابط…. وقصدت يكون في اتنين لان في الحياة الواقعية طبيعي يكرر الاسم بين الناس)
داليا وقتها كانت بتنيك نفسها بزبر صناعي واحدة صاحبتها جبتهولها من المانيا بس الزب الصناعي ده مختلف عن اي زبر تاني لانه 3 احجام في بعض والست بتتحكم فيه وبتتحكم في طوله وكمان الزبر ده متبرمج ببرنامج بتنزله على التليفون وبيكون جواه مادة من الفتامينات شبه الحيوانات المنوية لما تخرج لجسم الست بتعمل حالة سعادة واسترخاء للكس.
اوووووف كان لازم تتصل دلوقتي يا فضل فصلتني…. رجعت داليا شغلت فيلم السكس اللي كانت بتشوفه
كان ست في سن داليا وبنتها وجوز بنتها (سكس امهااات) وكان عجبها الفيلم اوي وفضلت تتخيل نفسها هي وريم وجوز بنتها وتنيك نفسها بالزبر على الحجم المتوسط بتاعه واااااهاتها مكتومة…..ااااااااه تعبانة اوي كسي تعبان اوي يا جوز بنتي نيكني بزبرك انا خدت الاذن من بنتي انك تنكني نكني اوي وبتتخيل ريم بتكلمها…
نيك ماما يا أسعد نيكها يا حبيبي ماما تعبانة زي امك نكنا يا أسعد بدل ما نروح لراجل غيرك نكنا يا عرص زبرك كبير بس انت ديوث علينا نيك يا خول في كس امي وكس امك وداليا خلاص مش قادرة ولقيت الزبر الصناعي بيخرج المادة لكسها (لانها بتبرمج المدة على التطبيق) ووقتها ارتاحت وقفلت الفيلم.
داليا مع نفسها: ااااه لولا الزبر ده كنت اتناكت برة وبصراحة نفسي اوي اتناك من عمار العراف جسمه يجنن وعضلاته تجنن اوي نفسي احس بيهم واحس بحضنه وهو بيفشخني انا شرموطة وفضل مش قادر عليا كل اللي هامه انه يجيبهم وبس اه زبره كبير وحلو بس غشيم مبيعرفش يحتويني ولا يمتعني لازم اقرب من عمار العراف ….. وياسلام لو ريم بنتي تطلع شرموطة زيي وتخليني اتناك من جوزها يبقي عندي وقتها زبرين اجمد مم بعض زبر عمار العراف اللي واثقة انه كبير وعريص وزبر أسعد اللي أكيد اقل من زبر عمار بس هيمتعني برضو المهم ايا كان مين فيهم يجي الأول هكون خدام تحت منه.
قامت داليا تأخد حمام وتشيل الزبر والحاجة في خزنتها وبعد ما خلصت لبست ورجعت داليا المحترمة وخرجت من اوضتها راحت لاوضة ريم.
داليا: ممكن ادخل يا مزة انت.
ريم: تعالي يا ماما.
داليا: بكرة في ناس جاية تطلب ايدك للجواز.
ريم بحزن: مين دول ومين ده اللي جاي يتقدم انا رافضة.
داليا: ليه رافضة، ده أسعد يا حبيبتي اللي جاي يطلب ايدك.
ريم بفرحة جامدة: بتكلمي جد ابن اللذينة مقاليش حاجة.
داليا: مش كنتي رافضة دلوقتي وافقتي هههههههه.
ريم: كنت فاكرة حد تاني يا ماما متكسفنيش بقي
داليا: ماشي يا حبيبتي.
وقتها ريم كانت لابسة لانجيري قصير من غير برا لكن لابسة اندر داليا هاجت على بنتها وافتكرت الفيلم اللي شافته وحبت تجرب السحاق وكمان تختبر بنتها.
داليا: يا بخت أسعد بيكي وبجسمك يا قمر انت.
ريم بكسوف: ليه يا ماما.
داليا اتشجعت ومسكت بزاز بنتها الاتنين براحة وقالتلها علشان خاطر دول حلوين اوي با حبيبتي وبدأت تحرك ايدها وتحسس عليهم.
ريم مكملتش دقيقة وكانت سايحة قدام امها وغصب عنها خرجت ااااااه احساس حلو اوي يا ماما كملي متوقفيش.
داليا اتجرأت اكتر وقالتلها: طب ارفعي ايدك اقلعك اللانجيري ده وفعلا قلعتها اللانجيري ولقيت بزاز بنتها ملبن ومدلدلة قالتلها ثواني اقفل الباب وجيالك نامي على ضهرك.
نامت ريم وهي عريانة ولبسة الاندر بس، وجت داليا وقلعت اللانجيري بتاعها هي كمان وبدأت تبوس في شفايف ريم وتستطعم جسمها وبتحسس على بزازها وحلمات بنتها اللي داخلة لجوا.
ريم: اااااااه يا ماما احساس حلو اوي بحب كده اوي بشوفهم في افلام السكس وبيكون معاهم راجل وبيرحوا الثلاثة بعض.
وقتها داليا فرحت شوية ان بنتها بتحب النيك الجماعي وكمان السحاق بس لسه مش عارفة هي بتشوف انهى نوع سكس عادي ولا محارم.
ونزلت داليا ببوقها ولسانها ترضع بزاز بنتها ومبسوطة ان بنتها ملبن وتحت ايدها وريم اهاتها بتطلع بزيادة وداليا بتقول كويس ان الشغالين اجازة طلعي صوت براحتك وابوكي مش راجع دلوقتي
ونزلت بلسانها على كس بنتها قلعتها الأندر بسنانها وشافت كس ريم الغامق البني وشفراته وسط ومدلدلة لانها مش مطاهرة (وده الصح ان البنت متتطاهرش اصلا) بدأت تاكل وتلحس في زنبورها وريم ميتة تحتها وبتشد رأسها ااااااه يا ماما الحسي كسي اوي كسي تعبان ارحميني من ضرب السبعة ونص وافلام السكس اااااااااااه حسي بيا يا ماما
داليا: حاسة بيكي يا حبيبتي وانا كمان محرومة زيك ابوكي غشيم مبيمتعنيش نفسي في راجل يمتعني انا وانت في سرير واحد ايه رأيك يا قلبي.
ريم: ااااااااااه لا عيب يا ماما مينفعش اتناك قدامك ااااااااه كسي كسي اااااااااه هجيب هجيب يا ماما اشربيهم اوي.
وجابت ريم شهوتها في بوق امها وفاقت من المتعة وقلبت امها على ضهرها وطلعت فوقها واتحولت ريم 180 درجة وقتها.
داليا: مالك اهدي شوية انا مش هطير منك يا حبيبتي.
ريم: بس جسمك فاجر يا مامي ممكن اشتمه.
داليا سخنت من لغة بنتها وطريقتها انها عايزة تحس انها بيبي بيطلب ويستأذن.
اه يا حبيبتي اشتمي جسمي واشتمي مامي بس وقت ما تكونوا عريانين بس.
ريم: حاضر يا مامي جسمك متناك اوي ازاي بابا سايبه ده بابا خول بقي.
داليا هايجة من طريقتها: اااااااه بابا خول اوي مصيلي بزازي يا قلب مامي.
واندمجوا هما الاتنين مع بعض وبدأت ريم تنيك امها وتلحس جسمها كله وكسها الكبير الواسع من كتر الزبر الصناعي وداليا اتفاجئت من بنتها وقتها.
ريم: ماما فين الزبر الصناعي عايزة انيكك بيه.
داليا ركزت: زبر ايه يا حبيبتي ايه الاسم الغريب ده.
ريم: يا ماما متخافيش انا عايزة امتعك مخبياه فين واقوم اجيبه.
داليا هايجة وقررت تمشي وراها للاخر: في الخزنة هاتيه يا حبيبتي.
قامت ريم وجابت الزبر ورجعت وقالتلها هنيكك يا لبوتي
ودخلته مرة واحدة على اكبر حجم وداليا تصوت تحتها وتقولهل براحة على ماما متبقيش عنيفة انا بحب الرومانسية براااااحة ااااااااه يا ريم طلعتي شرموطة زي ماما يا حبيبتي.
ريم: اه انا وانت شراميط وعايزين راجل يريحنا وقربت من ودنها وقالتلها زي عمار العراف يا مامي.
داليا اتفاجئت بس هايجة: اشمعنا عمار يا قلبي اااااه كسي.
ريم: لانه دكر يا ماما مش زي أسعد ديوث تعرفي انه مبيغيرش عليا مرة كنا برة في نايت كلوب وفي واحد مسكني من طيزي وبعبصني وهو شافني وقولتله الولد ده عمل حركة عيب فيا قالي وفيها ايه مانت جسمك يجنن.
داليا: احا يا حبيبتي وانت بتحبيه وعوزاه متنسيش مش هينفع تطلقي.
ريم: هقولك بعدين يلا نكمل دلوقتي وفضلوا يكملوا نيك في بعض لحد ما ريحوا بعض.
في قصر العراف في البلد
وصلت عربية هالة المحمدي وامها سلوي الجبري وكنت في انتظارهم على باب القصر الداخلي
صخر: وصلنا يا هالة هانم والعراف في انتظار حضرتك اهو
هالة شافت قدمها لقتني واقف لابس بدلة مجسمة جسمي وعضلاتي وقميص أسود ومفتوح اول زرارين وعضلات صدري ضخمة وباينة ولابس نضارتي الشمس اجننت وقتها
سلوي: هو ده عمار العراف يا هالة
هالة: اه يا ماما ده العراف الكبير اللي مدوخ الصحافة ومبيطلعش في ولا لقاء وصعب حد ياخدله صور حتى
سلوي في بالها: احا على عضلات جسمه ولا وسامته يابختك يا هالة لو بقي من نصيبك فعلا، مش زي حظي الهباب
انا: أهلاً وسهلاً يا هالة نورتي البلد اتمني يكون الطريق كان سهل
هالة: اهلا بيك يا عمار، الطريق كان كويس جدا، اعرفك بمامتي سلوي الجبري
انا: اهلا بيكي يا مدام سلوي ولا تحبي اقولك سلوي على طول خصوصا انك صغيرة لسه
سلوي بفرحة: قولي اللي تحبه يا عمار بيه
انا: من طبعي محدش بينطق اسمي الا لما بسمحله بكده بس علشان خاطرك هسمحلك انت كمان اتفضلوا نورتوا
ودخلت هالة وسلوي واستغربوا ازاي شخص زي عمار العراف وقف يستقبلهم بنفسه (بس دي الاوصول يا صديقي مهما كنت كبير لازم تحترم ضيوفك وتقدرهم)
انا: أعرفكم بعيلة العراف، جدي وهدان العراف…عمي جابر وهدان العراف ومراته وبنته…امي نهى الغازي…سوزان العزبي في مقام امي الثانية….نبيلة الديب حماتي الغالية….نهال زي اختي بظبط….سيلين ونهلة وأسيل اخواتي البنات
هالة: تشرفت بيكم كلكم وسعيدة بوجودي، بس متعرفتش بحضراتكم (بتكلم لميس وماسأل)
انا: زوجاتي الاتنين لميس زوجتي الأولى و ماسأل زوجتي الثانية
هالة من غير اي اندهاش لانها عارفة: تشرفت بيكم واتمني نكون صحاب لان شكلنا من سن بعض
لميس: تشرفنا بيكي يا هالة، انا ضابطة أمن عام سابقة وسيبت الشغل بعد جوازنا
ماسأل: اتشرفت بيكي يا هالة، انا بقي حياتي لعمار وبس ومعايا كلية ألسن وبكلم لغات كتير لاني كنت عايشة برة مصر طول عمري
ماسأل بتكلمني في افكاري: شكلي بفكر صح ولو طلعت بتنمر عليها يا عمار هنفخك انت فاهم ولا لا
انا بفكر علشان ماسأل تقرأ: حتى لو بفكر هو انت تقدري تقوليلي لا على حاجة مش انا بحبك وانت بتحبيني
ماسأل في افكارها: خلتني اضعف بكلامك يخربيت كده عايزة اثبت على موقف وحشتني اوي يا دكري
انا: وحشتيني اكتر يا لبوتي، أسيبكم بقي تكلموا وتتعرفوا ببعض أكتر وهروح أشوف ورايا ايه
هالة: اسفة لو كنت جيت في وقت مش مناسب وعارفة ان عمك في المستشفي يقوم بالسلامة
انا: البيت بيتكم
خرجت انا وخدت معايا صخر وباقي رجالة البيت وسيبت هالة وسلوي امها مع العيلة وكلهم حريم في بعض وهنعرف اللي حصل بينهم دلوقتي
نهى: نورتينا يا هالة وانت ومدام سلوي
سلوي: ده نوركم، واسفين على الازعاج
سوزان: مفيش ازعاج ولا حاجة
هالة: ممكن سؤال ومعلش استحملوني انا فضولية شوية
نهى: اسألي براحتك
هالة: عمار قال على طنط سوزان انها زي مامته ممكن افهم ليه
لميس وماسأل وأسيل ونهلة: غاروا جدا من هالة ازاي تقول عمار حاف كده من غير العراف حتى، معني كده اني سمحت ليها
أسيل: غريبة انك بتقولي عمار من غير العراف او اي لقب جمب اسمه
هالة بكسوف: اتفقنا انا وعمار نشيل الالقاب ونتعامل بشكل مريح اكتر، فيها مشكلة؟
سيلين العاقلة: لا يا حبيبتي مفيش حاجة بس أسيل استغربت…لان عمار مبيخليش حد ينطق اسمه حتى اعمامه بتقوله العراف مادام جدنا وهدان لانه كبيرنا سنا ومقاما حتى لو عمار هو الكبير
هالة وقتها بتحترمني اكتر من الاول: فرحتيني بجد ان عمار بيركز في الاصول مهما كانت قوته وشخصيته
ماسأل بغيرة: واشمعنا فرحتي يعني
هالة بكسوف: قصدي اتشرفت بمعرفة شخص زيه
سوزان علشان تلم الموضوع: هجاوبك على سؤالك، انا اكون زوجة باباه التانية واكون أم نهلة اللي شبه عمار اكنها توأم هي وهو
هالة: اول ما شوفت نهلة فعلا افتكرتها توأم عمار، معني كده ان سيلين وأسيل من حضرتك يا طنط نهى
نهى بضحكة لفضول هالة بس حبيتها: لا يا حبيبتي انا خلفت عمار وبس، سيلين بنتي اللي مخلفتهاش بس هي بنت جوزي اللي ماتت، وكمان أسيل بنتي اللي مخلفتهاش بس هي برضو بنت جوزي اتلغبطي ولا فهمتي ههههههه
سلوي: عجبتني شخصيتك يا مدام نهى بجد انك عرفتي تحتوي أولاد جوزك وكمان علاقتك بمدام سوزان واضح انها حلوة يزيد ويبارك
نهى: محمد العراف كان حب عمري ومقدرش أشيل منه ولا ازعل حتى منه وانا وسوزان صحاب من زمان ومعرفتش بوجود بناتي الحلوين دول الا من سنة وشوية ماعدا أسيل من كام شهر بس
سلوي: بجد فرحت بكلامك جداً واعتقد لو كنت مكانك عمري ما كنت هقول كده
نعمة مرات جابر عمي: وانا مراة عم العراف ودي بنتي
هالة وسلوي: اتشرفنا بيكم
وهما بيكلموا دخلت عليهم ايمان العراف ومي بنتها
ايمان: مساء الخير احنا عندنا ضيوف ولا ايه
نهى: تعالي يا ايمان، محدش غريب دي مدام سلوي ودي هالة صديقة عمار
ايمان: اهلا بيكم انا ايمان العراف عمة عمار العراف
هالة: اهلا بحضرتك يا طنط
مي: اهلا بيكم نورتوا العزبة والبلد
هالة: منورة بيكم بجد
لميس: حابين ترتاحوا من الطريق شوية الاوض جاهزة
سلوي وهالة: تمام مفيش مشكلة
طلعت هالة ومامتها في الاوضة بتاعتها وهي كانت اوضة من اوض الضيوف فيها سريرين
سلوي: شوفتي عيلته كبيرة ازاي بس الغريب انه يعتبر الراجل الوحيد ملهوش ولا ولاد عم
هالة: لا مين قالك كده، عمار عنده ولاد عم وكتير كمان بس كل واحد فيهم مسافر برة مصر ماسك شغل وفرع من الشغل بتاعهم بس لسه ادوارهم مجتش
سلوي: مجتش فين يابنت انت شكل الطريق تعبك ههههه
هالة: بعدين هتفهمي كل حاجة، بس شوفتي ماسأل ولميس مش طيقيني ازاي وخصوصا أسيل اخته الصغيرة
سلوي: طبيعي يعني اتنين قمر 14 مجوزين واحد قمرين في بعض
هالة: نحن هنا خلى بالك بتعاكسي خطيبي المستقبلي هههههه
سلوي: لسه مصممة على الهبل ده يابنتي انت مجوزتيش قبل كده ليه تجوزي راجل متجوز اتنين ده كمان لو حصل بينكم قبول اصلا
هالة: ليه هو انا وحشة ولا اقل جمال عن جمال مراتاته الاتنين
سلوي: يا حبيبتي لا انت قمر زيهم واحلى كمان، بس افرضي بيحبهم ومش بيفكر في جوازة ثالثة ولا انه يحب غيرهم متعلقيش نفسك يا هالة
عندي في المكتب انا والرجالة
انا: جبل عرفت مين عمل كده
جبل: عرفنا يا عراف اللي عمل كده هو
انا: ماتنطق يابني هو مين
جبل: الافضل ابلغك على انفراد يا عراف
قمت من جبل لبرة اوضة المكتب
انا: مين اللي عمل كده قول
جبل: الموضوع صعب يا عراف، بس حاضر اللي عمل كده هو حازم
انا: نعم بتقول مين….حازم اللي عمل كده
جبل: للاسف ايوة
دخلت المكتب تاني وقعدت وانا مصدوم شوية
جدي وهدان: مين اللي عملها في ولدي يا عمار
انا: محدش يا جدي ده غدر من الحراسة وكده كده ماتوا خلاص
جدي وهدان مش مصدق: ماشي يا عمار مع اني مش مصدقك
جابر العراف: يا عراف لو تعرف هو مين قولنا علشان نجيب حق أخوي
انا: قولتلكم حصل غدر في الحراسة خلونا دلوقتي في عمي سليم ولما يخرج بالسلامة نكلم
قاعدة الرجالة خلصت وخرجت من المكتب لقيت هالة نازلة من الاوضو بتاعتها ولبسة فستان اسود مخليها بطل وهي بشرتها بيضاء اصلا فكان يجنن عليها
انا: طب انا محتار دلوقتي اقول الحصان الابيض ولا الأسود
هالة بكسوف ودهشة: متقولش حاجة هههه اخبار عمك ايه
انا: اقولك سر سمعت خبر خلاني مهموم وحزين بجد
هالة بقلق: مالك في ايه حصل ايه احكيلي
انا: طب تعالى نخرج الحديقة برة
هالة: ها ادينا خرجنا اهو احكيلي بقي
انا: عرفت مين اللي عمل في عمي كده بس مينفعش اقول لجدي وهدان ولما سألني كدبت عليه
هالة: حد من عيلتك صح
انا: عرفتي ازاي انه من العيلة
هالة: لانك كدبت على جدك وده دليل انك خايف على صحته
انا: حازم جابر العراف ابن عمي اللي قاعد في ايطاليا هو اللي عمل كده
هالة: طب وليه ابن عمك هيعمل في عمه كده، خصوصا ان العدو الأكبر ليهم هو انت
انا: معرفش يا هالة لاول مرة معرفش حاجة، هستأذن منك هطلع اريح شوية
سيبت هالة وقمت وانا مضايق بجد اني المرادي مش عارف اقرأ اي حاجة عن اللي حصل، وماسأل اول ما شافتني طالع حست اني مضايق وجت ورايا على طول
ماسأل: مالك فيك ايه ومتقوليش مفيش
انا: هحكيلك تعالي يمكن الحل في ايدك
وحكيت لماسأل كل حاجة واني مش قادر اقرأ الماضي بتاع حازم وافهم هو اللي عمل كده ولا لا
ماسأل: مش هتقدر تقرأ الماضي بتاعه، لان عقلك رافض الفكرة اصلا ومصدوم منها
انا: والحل
ماسأل: لازم تنام وتهدي ولما تصحي هنفكر سوا لو لسه مش قادر تقرأ الماضي بتاعه
انا: خديني في حضنك طيب ونيميني
ماسأل: تعالى يا حبيبي، شوفتك انت وهالة في الحديقة وانت بتحكيلها قبلي بس انا مش زعلانة منك بس لو انت بتفكر تجوزها خليني مميزة عندك زي ما كنت في الأول ممكن
انا: انا بعترف اني غلطت اني حكيتلها قبلك، بس كنت مخنوق اوي وبعدين انا مبفكرش في هالة بالطريقة دي، يمكن هي بتفكر لكن انا لا وانت أكتر واحدة حاسة بيا وبعدين انت طول الوقت هتفضلي مميزة عندي
لسه ماسأل هترد عليا سمعنا صوت لميس وهي بتصرخ وبتقول عمااااااااااار الحقني أسيل أغمي عليها يا عمااااااااااار انت فين
اللي اللقاء في الجزء العاشر من السلسلة الثالثة