الشيكولاتة العجيبة – الحلقة الرابعة

بعد ما مشيت من عند هند وانا مروح البيت عديت على محل بيع مستلزمات الحلواني وجبت من عنده كيلو شيكولاتة خام علشان اللي عندي خلصت روحت البيت وانا طالع اطمنت على حنان مرات اخويا من على السلم وطلبت مني ادخل لكني رفضت .. مهما يكن اخويا مش موجود ومينفعش ادخل .. وده للشكل العام او حتى ميبقاش شكلي وحش قدام مرات اخويا

ومرات اخويا سألتني وهي مستغربة عن سبب قفلي العيادة النهاردة فقولت ليها ان هند تعبانة وللأسف معرفتش افتح العيادة بسبب غيابها

حنان: طب هي هتيجي بكره يعني ولا مش هتيجي

انا: لا جاية انا اتصلت بيها وقالت هتيجي

حنان: اصل حرام العيادة تقفل وتتعطل يعني

بعد ما وقفت شوية مع حنان واطمنت عليها طلعت شقتي ودخلت المعمل سيحت الشيكولاتة وخلطت عليها التركيبة اللي عاملها وبعدين حطتها في القوالب وسبتها شوية تبرد قبل ما احطهم في التلاجة اللي في المعمل علشان تتجمد وتاخد الشكل المطلوب

بعد ما خلصت. خرجت واتصلت بهند اللي كانت لسة قافلة تليفونها ومفتحتوش .. قولت يمكن جوزها جه وهي خايفة تفتح تليفونها وانا اكلمها في حاجة او اجيب سيرة اللي حصل بينا .. وكان عندي يقين انها بكره هتفتح تليفونها بمجرد ما جوزها ينزل شغلة واكيد هتيجي العيادة

شوية وبدات التليفونات تجيلي انا من الحالات اللي عايزة تكشف وتطمن اني هفتح العيادة بكره ولا لا وكان ردي ان فيه ظروف خاصة ويمكن افتح العيادة بكرة

ومن ضمن المكالمات كانت من مدام امال

مدام امال: مساء الخير ايه يا دكتور وليد حضرتك قافل العيادة بتاعتك ليه النهاردة

انا: مين معايا

مدام امال: انا مدام امال اللي حضرتك كشفت عليا وكان عندي ورم في صدري وخفيت بالعلاج

انا: اه معلش انا اسف جدا يا مدام امال عندي بس شوية ظروف خلتني مقدرش افتح العيادة

مدام امال: طب حضرتك هتفتح العيادة بكره ولا بردو اجازة

انا: لغاية دلوقت للأسف مش عارف وانا بكلمها كان فيه مكالمة على الأنتظار بصيت لقيت صاحبي الدكتور فودة هو اللي بيتصل بيا

خلصت مع مدام امال المكالمة واتصلت انا بالدكتور فودة

انا: ايوة يا فودة عامل ايه

فودة: ايه ياعم انت قافل العيادة ليه

انا: هند اللي شغالة معايا مجتش وانت عارف من غيرها مش هعرف اشتغل

فودة: طيب انت فين دلوقت .. في شقتك ولا برا

انا: لا انا في شقتي اللي فوق العيادة

فودة: طيب اتعشيت ؟

انا: لأ

فودة: طب انزل يلا علشان اعشيك انت واولادك انا عازمكم على كباب وفراخ مشوية

انا: ههههههه يبقي الشيكولاتة عملت عمايلها .. طب اطلع على ما نلبس

فودة: لا انا هستناك تحت

انا: ياجدع عيب عليك تستناني تحت فين .. اطلع ..

فودة: لا معلش سبني براحتّى وانا هستناكم هنا لغاية ما تلبس انت والاولاد

ندهت على عامر ومحسن اولادي وقولت ليهم البسوا هدومكم علشان معزومين على العشا برا

الاولاد لبسوا هدومهم وانا كمان لبست هدومي ونزلت

. واحنا نازلين حنان مرات اخويا فتحت باب شقتها وزي ما تكون كانت عايزة تقولي حاجة

حنان: ايه ده انتوا خارجين .. دانا كنت لسة هطلع ليكم العشا

انا: معلش بقى يا حنان والله ماعارف اقولك ايه على التعب اللي تاعبينك فيه ده .. بس احنا معزومين على العشاء بره .. صاحبي الدكتور فودة عازمني انا والاولاد

حنان: اولا مفيش تعب ولا حاجة وياريت متقولش كده تاني

ثانيا بقى .. بألف هنا

انا: تسلمي يا حنان وانا هنزل بقى علشان الراجل واقف في الشارع

نزلت لقيت الدكتور فودة مستني في عربيته جيت اركب عربيتي قالي لا مش لازم تجي بعربيتك .. انا بعد العشا هوصلكم تاني لغاية البيت

انا: وليه ياعم تتعب نفسك

فودة: تعب ايه بس دانت خدمتني خدمة العمر

ضحكنا وركبت انا واولادي عربية فودة ومشينا

واحنا ماشيين في الطريق

فودة: بقولك ايه انا عايز علبة كاملة من الشيكولاتة دي

انا: ههههههه ياعم دول كام قطعة واحد صاحبي زيك كده كان مسافر وجابهملي هدية

فودة: يعني صاحبك مش هيسافر تاني

انا: مش عارف لو سافر تاني هخليه يجيب ليا وليك

فودة ياريت لحسن البتاعة دي ليها مفعول السحر ياعم

انا: طب خلاص الاولاد معانا

روحنا المطعم اتعشينا وشربنا الساقع وبعدها فودة وصلنا بعربيته لغاية باب البيت

تاني يوم صحيت الساعة 6 الصبح دخلت الحمام وخرجت لبست هدومي ونزلت على المستشفى

اول ما وصلت لقيت الممرضة شربات اللي شغالة معايا جت .. اديتها فلوس وقولت ليها تجبلي سندوتشات

شربات راحت جابتلي السندوتشات . فطرت وكانت جابتلي قهوة من الكافيه شربتها وبعدين طلبت منها تدخلي الحالات

اليوم كان طويل وكان فيه حالتين ولادة عملتهم وبعد ما خلصت شغلي في المستشفى اخدت معايا الممرضة شربات زي ما متعود اوصلها في طريقي بعربيتي

روحت البيت على الساعة تلاتة اتغديت انا والاولاد وبعدين دخلت نمت وحتّى نسيت خالص اتصل بهند واشوفها فتحت تليفونها ولا لا

صحيت على خمسة ونص قومت عملت كوباية قهوة وقعدت شوية اتفرج على التليفزيون وبعدين افتكرت هند على الساعة 6 … من الساعة 6 الي سبعة ونص وانا بحاول اكلم هند لكن تليفونها بردو كان مقفول

وبردو مفتحتش العيادة في اليوم ده وقررت ادور على ممرضة او اي واحد يكون سبق ليها الشغل عند دكاترة في العيادات

على الساعة 9 جرس الباب ضرب قومت فتحت كانت حنان مرات اخويا

انا: مش معاكي مفتاح الشقة بتضربي الجرس ليه يابنتي

حنان: معلش انا عارفة انك هنا قولت اضرب الجرس

انا: اتفضلي يا حنان

حنان: يعني مفتحتش العيادة النهاردة بردو

انا: بنت اللذين عملتها فيا بردو ومجتش وقافلت تليفونها

حنان: طب وبعدين .. هتعمل ايه

انا: هدور على واحدة بقى بدالها تشتغل معايا

حنان: طب بقولك ايه .. ما انزل انا بدالها .. انا كده كده قاعدة زهقانة ومش لاقية حاجة اعملها لغاية ما تلاقي واحدة كويسة . اديني بسلي نفسي

انا: هي فكرة .. وانا معنديش مانع .. بس تفتكري جوزك هيوافق

حنان: وميوفقش ليه .. انا مش هخرج من البيت اصلا وغير كده انت مش غريب دانت اخوه وزي اخويا .. ومش هشتغل معاك على طول يعني ده لغاية ما انت بس تلاقي واحدة تمسكلك العيادة بدل قفلها كدة

انا: خلاص موافق بس المهم عندي تكلمي جوزك وتشوفي رأيه ايه

حنان: خلاص انا هكلمه شوية كده وبعدها هقولك

حنان نزلت واتصلت بيا بعد نص ساعة وقالت ان فريد جوزها موافق وانها هتطلع كمان شوية علشان تاخد مني المفتاح بتاع العيادة

شوية حنان فعلا طلعت ليا الشقة واخدت مني المفتاح وانا قعدت معاها بتاع نص ساعها فهمتها هتعمل ايه بالظبط وازاي تظبط الحجوزات وكدة

 

تاني يوم صحيت الصبح متأخر علشان كنت اجازة من المستشفى

صحيت لقيت امي بترن عليا وبتقولي ابوك عيان انزل بص عليه

نزلت جري حتى من غير ما اغير الترنج اللي لابسة

نزلت لقيت امي قاعدة في الاوضة جنب ابويا وعمالة تعيط .. اتصلت بدكتور معرفة جه وكشف عليه وقالي بسيطة الضغط بس عالي ومحتاج يتظبط وكتب على علاج

روحت الصيدلية جبت له العلاج وعديت على بتاع فراخ اشتريت له فرختين وشوية خضروات وروحت البيت كانت امل مرات اخويا عندهم تحت اديتها الحاجة وقولت معلش يا امل اطبخي دول ل بابا

ماما فضلت تعنف فيا وتزعق ليا على عدم سؤالي عن بابا وعنها برغم اننا في بيت واحد .. وفعلا كان عندها حق وبوست على ايدها وايد بابا .. شوية اخويا شريف لما مراته امل اتصلت بيه وعرفته ساب شغله وجه هو كمان جري علشان يطمن على بابا .. وحنان نزلت لما عرفت

فضلنا قاعدين معاه لغاية قبل ميعاد العيادة بساعة حنان طلعت فتحت العيادة واستقبلت اتصالات الحالات وحجزت ليهم وانا طلعت غيرت هدومي ونزلت في الميعاد

بعد اربع كشوفات دخلت حنان باسم الحالة الخامس .. وعرفت انها مدام امال

انا دخليها يا حنان .. اه في حد تاني برا

حنان: اه فيه حالتين يا دكتور

انا: طب معلش اخري مدام امال ل اخر كشف علشان دي هتتأخر معايا ..

حنان: ماشي

بعد ما خلصت الكشف على الحالتين كان فاضل اخر حالة .. مدام امال

حنان دخلتلي وانا قولت لحنان دخليها وانتي خلاص كده اطلعي شقتك شوفي هتعملي ايه انت كنتي هتعملي اكل

حنان دخلت ليا مدام امال وطلعت هي على شقتها

انا: معلش بقى يا مدام امال اخرتك

مدام امال: ولا يهمك يا دكتور

انا: خير يا مدام امال .. بتشتكي من ايه

مدام امال: حرقان رهيب عندي مش عارفة سببة ايه

انا: بابتسامة عريضة قولت لا احنا نشوف الحرقان الجامد ده سببه ايه بقى

مدام امال: هههههههههه بيعجبني فيك انك دكتور شاطر

انا: تسلمي .. اتفضلي بقى ورا الستارة جهزي نفسك وبعدين اطلعي على سرير الكشف

قومت انا غسلت ايدي ونشفتها بالفوطة ولبست چونتي ومددت وهي فاتحة رجليها

سحبت الكرسي وقعدت بين فخادها وكانت عاملة سويت لكسها وطالع منة ريحة برفان سكسي

ولاني من اول يوم جاتلي فيه مدام امال العيادة عرفت فيه انها شرموطة

رغم الرقي في اللبس وانها من طبقة راقية جدا بس من طريقة كلامها ونظراتها واسلوبها عرفت انها ممحونة وعينها مني

انا: ايه ده لا الموضوع كبير

مدام امال: ايه ده يا دكتور .. هو فيه حاجة بجد ؟

انا: ههههههه لا بهزر يا ستي انتي زي الفل فل .. مفيش اي حاجة عندك

مدام امال: طب الحرقان اللي بحس بيه ده يا دكتور سبب ايه

انا: وصباعي بيتحرك ببطئ على زنبورها .. انا هعملك شوية تدليك لو حسيتي بالحرقان ابقي عرفيني

وبدأت احرك صباعي فوق وتحت على زنبورها

ايه حاسة بحاجة ..

 

مدام امال: اه يا دكتور بس حرقان خفيف

انا: طب كده … حاسة بحاجة .. وبدأت انزل بصباعي لغاية فتحة كسها .. واحركه بالراحة لجوا واخرجه

بدأت امال تتموحن وتتأوه وهي فاتحة ليا بين فخادها وكسها اللي بدأت احس بأنقبضاته وبدأت اشوف نقطة ميه بتنزل من كسها

عرفت انها في قمة اثارتها الجنسية

مدام امال: ااااه يا دكتور اااااه ااااه الحرقان بيزيد اووووي وبقي فيه نار اااااه

انا: حالا هطفهولك .. قربت من كسها وبدأت ابوسه بشفايفي . وفتحته بصوابعي ودخلت طرف لساني بين شفرات كسها

ااااااااااوووووف اوووووووف.. حلو اووووي كده يا دكتور ااااااااااااه

لساني طالع نازل يلحس في كسها اللي كان بيلمع من البياض بتاعه واللون الأحمر الوردي من جوا

 

قومت وفكيت سوستة البنطلون وهي راحت نازلة من على السرير وقعدت على طرطيف رجليها وطلعت زبي من البنطلون وبقت عمالة تمشي لسانها من تحت لفوق ونظرات عيونها لعيوني وابتسامتها اللي كلها محن وانا ايدي ساندة على راسها وعمال اديها زبي علشان تلحسه وتمصه اكتر واكتر

نزلت بلسانها وبقت بتلحسه من تحت لفوق وتطلع بلسانها على زبي لغاية ما وصلت للراس وبعدين أخدته في بوقها وبقت بتمص زبي وصوابعها عمالة تلعب في بيضاني

شوية من المص واللحس في زبي وبيضاني روحت قومتها ونيمتها على طرف السرير وطلعت فوق منها بزبي وبقيت عمال احك زبي في كسها

وهي دخلت ايدها من تحت ومسكت زبي وراحت حاطه على فتحة كسها وحضنتني وقالت .. دخلة فيا .. عايزة زبك يبرد ناري

بدأت ادوس بجسمي على زبي اللي بدأ يدخل جواها ويغوص في لحم كسها اللي كان سخن جدا

كنت بدخل زبي واسحبه بالراحة وهي عماله تتأوه تحت مني واخدت شفايفي بين شفايفها وبقينا عمالين نمص في شفايف بعض

طلعت بزازها بره وطلبت مني ارضع حلماتها وانا بنيكها

اخدت بزازها بأيدي وحلمتها بين شفايفي وبقيت عمال امص وارضع في بزازها وزبي من تحت داخل خارج في كسها

بعد دعك في كسها اكتر من عشر دقايق متواصلين نمت بضهري على طرف السرير ورجلي مفرودة على الأرض وهي راحت طالعة وقعدت على زبي وأخدته في كسها

ااااااح ااااااااح …. اووووووف على زبك وجمال زبك يا دوك

حاطط ايدي تحت طيزها وعمال اطلعها وانزلها على زبي وهي هايجة اووي وممحونة على اخرها

قامت من على زبي ونامت على بطنها وانا طلعت فوقها ودخلت زبي بين فلقة طيزها ونمت بجسمي كله عليها

وبقيت عمال احك زبي في خرم طيزها من غير ما ادخله

وهي هتتجنن وادخل زبي في طيزها

قومت من عليها ورفعت طيزها شوية لفوق وظبطت راس زبي على خرم طيزها وبقيت بضغط على زبي . واضغط لغاية ما طيزها فتحت لزبي وبلعت الراس جواها

ااااااخ اااااخ يا دوك زبك ماليني اوووي ..

مسكتها من وسطها وبقيت عمال ادخل زبي بالراحة وواحدة واحدة وارجع اسحبه شوية وبعدين ارجع ادخله تاني لجوا.. شوية وحسيت طيزها وسعت وزبي بقى بيدخل فيها بأريحية اكتر

سرعت من رتمي وبقيت اسرع وزبي بيحك في جدران طيزها وهو جواها

وهي عمالة تتأوه من المتعة لغاية ما حسيت بقذف لبني جوا طيزها

فضيت لبني كله في طيزها وبعدين شلت زبي وظبطت هدومي

ومدام امال لبست هدومها. وادتني كرت فيه ارقامها الخاصة وقالت انها عايزني

انا اخدت الكرت منها وهي مشيت

قفلت العيادة بعد ما نكت أحلى نيكة في حياتي ونزلت اطمنت على بابا وبعدين طلعت شقتي

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

error: ممنوع النسخ