وصلت القصر وفي العربية معايا هند بنت الأحمر بعد ما بقيت بشرية بالكامل واتنازلت عن العرش بتاعها بس لسه عندها القوة الخاصة بيها وهي قوة الشفاء لم تلمس اي جسم شخص تعبان او في حاجة تقدر تشفيه.
انا: نورتي القصر جاهزة تنزلي وتقابلي العيلة ومراتي الأولي وقريبتك في نفس الوقت.
هند: جاهزة يا عمار.
نزلت انا وهند ومسكت ايدي ودخلنا من باب القصر وكان الكل مجمع في الصالون.
انا: مساء الخير.
الكل: مساء النور.
انا: احب اعرفكم هند مراتي التانية.
أسيل: نعم !!!!
سيلين: انت أكيد بتهزر.
سيبال: نورتي يا هند.
هند: بنورك.
ايفسون: اهلاً بيكي يا هند.
هند: اهلاً بيكي انت.
نهى: نورتي.
ماسأل: نورتي يا هند.
أسيل: انت بتكلمي جد يا ماسأل بدل ما تقومي تولعي الدنيا بتقوليلها نورتي.
انا: انت متأكدة ان ماسأل هتعمل كده في وجودي يعني.
أسيل: احمم مش قصدي بس انا غيرانة عليك.
انا: هههههههه ماشي يا مجنونة هند مش مراتي ولا حاجة يا هبلة منك ليها ههههههههههه.
فلااااااااااااااااااااااش باااااااااااااااااااااااك
الأحمر: ها قررت ايه يا عمار هتجوز هند ولا ناوي على ايه.
انا: مش هجوز حد، بس هند هتتحول بشرية وتعيش معايا وسيبنا بقي يأما احبها واجوزها فعلاً يأما تفضل عايشة معايا على انها قريبتي.
هند باعجاب: وانا موافقة على شرطك وطلبك.
الأحمر: انت بتقولي ايه وهتتنازلي عن كل حاجة عشان الكلام اللي بيقول عليه.
هند: اه هتنازل حتى لو مجوزنيش كفاية اننا عايشين في بيت واحد انا معجبة بيه من زمان اوي وانت عارف كده.
انا: فكري كويس لان مفيش رجوع تاني.
هند: فكرت يا عمار موافقة.
رجوووووووع من الفلااااااااااااااااااااش باااااااااااااك
ماسأل بفرحة: انت بتكلم جد.
انا: اه يا حبيبتي بتكلم جد، هند مش مراتي بس لازم الكل يحترمها ويتعامل معاها حلو لانها قريبتنا تمام.
أسيل: ههههههه يا رخم ليه تعمل كده.
هند: اسفة على وجودي معاكم بس عمار صمم اني اتنقل واعيش معاكم وللحقيقة برضو ممكن يكون في جواز فيما بعد ده لو هو حبني وحب يجوزني هههههه.
انا: داهان على وصول وهنتعشي كلنا سوا هو ومراته تمام.
نهى: ورسلان فين طيب.
انا: المفروض ركب الطيارة من ربع ساعة لانه مسافر لبنان.
وصل داهان ومراته بعد ربع ساعة وقعدنا كلنا على السفرة والكل اتعرف على هند وعلى ديفين وحبوهم جداً وخصوصاً هند لانها لذيذة ومرحة.
تليفوني رن واحنا بنأكل: الو اتفضل ايوة انا.
الشخص: استاذ عمار احنا اسفين على الخبر ده.
انا: في ايه حضرتك قول.
الشخص: البقاء *** تعيش انت الطيارة وقعت وهي في الجو واخو حضرتك كان من الركاب عليها.
انا بعصبية وغضب: انت بتقول ايه.
الكل: في ايه يا عمار مالك.
انا: قوم معايا بسرعة يا داهان.
خرجت بسرعة على برة ولقيت صخر واقف مصدوم.
صخر: انت وصلك الخبر صح.
انا: وانت عرفت انت كمان.
صخر: لسه عارف حالاً ومكنتش عارف ادخل اقولك ازاي.
جوا في قصر العراف كان التلفزيون مفتوح
قناة الاخبار: سقوط طائرة متجهة الي لبنان ويوجد بها رجل الاعمال المصري رسلان العراف ولقد توفي جميع الركاب.
الكل: يا مصيبة سوداء رسلان مات.
أسيل بحزن: علشان كده عمار قام بسرعة وخرج.
ماسأل: قوموا نلبس حاجة كويسة ونشوف عمار مينفعش نسيبه كفاية كل شوية ضربة بتيجي على رأسه.
قاموا لبسوا وظبطوا لبسهم وخرجوا برة لقوني قاعد في الجنينة وحواليا صخر وداهان وحراسة.
ايفسون: قوم يا عمار متعملش في نفسك كده عمره يابني هنعترض على القدر.
انا: يارتني ما قولتله يسافر هناك ولا نيلة وكنت بعت حد تاني غيره.
نهى: يا حبيبي ده مش ذنبك، هي حياته خلصت على كده وهو أكيد عارف انه مش ذنبك.
داهان: مع اني معرفهوش الا من قليل بس بجد انا زعلان على فراقه اوي في الاول والاخر ده اخويا الصغير.
ديفين: معلش يا حبيبي اهدي.
ماسأل: قوم معايا يا عمار يلا قوم.
قمت مع ماسأل وطلعت قعدتني في البانيو وخلتني اهدي وكل ده وانا محروق من جوايا على موت رسلان لانه كان طيب وملهوش في الدم ولا حاجة ودخل في كل ده علشاني انا.
تاني يوم اتعمل العزاء لرسلان العراف وكل البلد جت تعزي
محسن: شد حيلك يا عراف.
انا: شكراً يا محسن.
وإيلا ومونيكا وسارة جم هما كمان والكل حضر العزاء.
عد أسبوع على وفاة رسلان وكل حاجة كانت هادية من وقتها وكل حاجة حواليا بدأت تتصلح بس الحلو مبيكملش.
صخر: عمار في حاجة ضروري تعرفها.
انا: خير في ايه.
صخر: عرفنا مكان حسام وصقر وابنه زياد.
انا: جميل اوي مكانهم فين.
صخر: رجعوا مصر امبارح وقاعدين في فيلا في التجمع وعليها حراسة.
انا: جهز رجالة الموت علشان هنتحرك بليل وخلي عينك عليهم ليتحركوا تاني.
خرج صخر من المكتب عندي ودخلت عليا أسيل.
أسيل: ممكن اكلم معاك
انا: اتفضلي يا حبيبتي اؤمري.
أسيل: انت عارف انا عايزة ايه كويس ومش عايز تحس بيا ولا تهتم بيا.
انا: أسيل بصي انا بتهرب منك من بدري اوي بس يا حبيبتي مينفعش اللي انت عايزاه ده.
أسيل: لا ينفع يا عمار ومتزعلش مني اشمعنا ماما نهى وماما ايفسون.
انا: وانت ايش عرفك بماما ايفسون.
أسيل: سمعتكم من كام يوم كنتوا مع بعض انت وهي وماما نهي.
انا: أسيل بصي انت مش صغيرة وهما علشان محتاجين لده فانا بهتم بيهم من ان ده غلط وحرام وعيب بس لازم يحصل والا هما هيتعبوا جامد.
أسيل: وانا مش هتعب يعني وانا محتاجك وعايزة حضنك واكون نايمة في حضنك زيهم، انت ليه وحش اوي كده ومش عايز تهتم بيا وتريحني وراحت معيطة جامد وخرجة من الأوضة.
ماسأل وهي برة: بتعيطي ليه مالك عمار زعلك.
أسيل: عمار طول الوقت مزعلني مش مخليني مبسوطة ولا فرحانة حتى.
دخلتلي ماسأل: ليه أسيل بتعيط يا عمار.
انا: لانها عايزة تتناك مني وانا رافض وسمعتنا انا وايفسون ونهى من كام يوم وقالتلي اشمعنا هما.
ماسأل: انا كنت فاكرة انها هتنسي ويعدي الموضوع.
انا: نفس التفكير بتاعي بس هي زعلانة مني وطلعت دلوقتي.
ماسأل: عمار اهتم بيها وهي اللي اخترت كده يا عمار يبقي هي فعلاً بتحبك وعيزاك و واعية لده.
انا: انت شايفة كده يعني.
ماسأل: امال لو عرفت مين كمان محتاجك وتعبان على اخره بقي.
انا: مين تاني اوعي تقوليلي سيبال.
ماسأل: لا سيلين اللي تعبانة اوي هحكيلك.
فلااااااااااااااااااااش باااااااااااااااااااااااااااااك
على لسان ماسأل: من كام يوم كنت معديه من جمب اوضة سيلين وسمعت صوت اهااات من جوا بس بصوت واطي شوية فتحت باب الاوضة الصراحة وقولت اشوف بتعمل ايه لقيتها نايمة على السرير وفاتحة صورة ليك على التليفون وقاعدة بتهري وتتدعك في كسها جامد وتقول نفسي فيك يا عمار نفسي فيك اوي انا اطلقت عشانك انا اطلقت لانه مكنش راجل وزبره صغير مش زي زبرك نفسي فيك يا حبيبي وعمالة تدعك في كسها جامد اوي لحد ما اترعشت ونزلت عسلها قمت خرجت على طول من غير ما تحس بيا.
رجووووووووووووووووع
انا: احيه عليا هو في ايه البيت كله هايج عليا.
ماسأل: هنعمل ايه يا عمار يعني هنجيب حد من الشارع ههههههههههه.
انا: ماشي يا سافلة انت ههههههههههه.
ماسأل: ااااااه بطني يا عمار شكل البيبي معاده جيه اااااااااااااااه الحقني.
قمت جريت شيلت ماسأل وجريت بيها على العربية وكل العيلة حصلتني على المستشفي والدنيا في المستشفي اتقلبت (المستشفي بتاعتي)
ودخلت ماسأل اوضة العمليات تولد وانا متوتر وقلقان برة ومش عارف أعمل ايه.
نهى: اهدي يا حبيبي خير وهتقوم بالسلامة.
بعد شوية خرج الدكتور: مبروك يا استاذ عمار، جالك توأم ولدين يتربوا في عزك.
انا: طمني الاول ماسأل بخير.
الدكتور: زي الفل هي والاولاد وهتقدر تشوفهم بعد شوية.
الكل: مبروك يا عراف يتربوا في عزك توأم مرة واحدة.
انا: شكراً.
داهان: مبروك يا اخويا.
انا: عقبال ابنك لما يتولد (ديفين حامل هي كمان).
هند: مبروك يا عراف يتربوا في عزك.
انا: تسلمي يا هند.
خرجت ماسأل من العمليات ونقلوها اوضة عادية ودخلت ليها وكانت مبسوطة اوي وقالتلي عجبتك المفاجأة.
انا: انت كنتي عارفة انهم توأم.
ماسأل: اه كنت عارفة وكنت عمالها ليك مفاجأة ناوي تسميهم ايه يا حبيبي.
انا: اختاري انت واحد وانا هختار التاني.
ماسأل: هسمي اللي على الشمال ده، اياد
انا: حلو واللي على اليمين اورهان.
ايفسون: مبروك يا ولاد.
أسيل: اورهان العراف، وإياد العراف.
سيبال: شكلهم جميل اوي يا عمار شبهك انت وماسأل اوي.
انا: طالعين حلوين لامهم، حبيبتي انا اكلمت مع الدكتور وقال تقدري تخرجي النهاردة عادي حابة ولا تحبي تقعدي يوم كمان.
ماسأل: هقعد في بيتي وعلى سريري افضل يا حبيبي.
خرجت ماسأل من المستشفي وروحتها البيت وبعدين خرجنا في المهمة بتاعتنا.
وصلت فيلا التجمع انا ورجالة الموت وبدأ الضرب في كل مكان والحراسة بتاعتهم وقعت كلها اللي برة.
وكسرت باب الفيلا انا والرجالة.
حسام: اهدي يا عراف نتفاهم طيب.
انا: ليه مش انت عملت نفس الحركة في الاجتماع ودخلت برضو انت واخوك وابنك بالشكل ده.
صقر: السماح يا عراف احنا اضحك علينا والحاوي اللي خلنا نعمل كده.
انا: حلو اوي وانا مش بسامح في الخيانة وضربت حسام في رأسه وصقر في رأسه وكمان زياد ابنه.
صخر: الفيلا فاضية مكنش فيهم غيرهم هما التلاتة.
انا: وبكده خلصنا من الناس الطماعة نفوق بقي للي جاي.
مبني الامن العام
محسن: فضل الحق العراف خلص على ولاد عمه.
فضل: يابني من ده المتوقع يحصل اللي بقي مش متوقع يحصل ان الحاوي جاي مصر وبكده الحرب هتقوم.
محسن: عشان كده الباشا كان قلقان من الموضوع ده.
فضل: بظبط انت فاهم يعني ايه الحاوي قدام العراف، احنا كده بنقول نهاية الدولة يأما العراف هيفضل عايش يأما الحاوي اللي هيفضل.
محسن: واحنا عايزين مين يعيش يا فضل.
فضل: الصراحة عايزين العراف لانه هو اللي مأمن الحدود كلها لكن الحاوي شغله مخدرات وسلاح ودعارة وكل حاجة، الحاوي تاني اقوي شخص من بعد العراف علشان كده دي حرب السُلطة يا محسن.
محسن: انا كنت فاكر حسام هو اللي بيحارب على كرسي العراف.
فضل: لا يا ذكي حسام مجرد عروسة خشب في ايد الحاوي كان بيتحرك بيها براحته لكن السُلطة الحقيقية الحاوي هو اللي عايز يأخدها من العراف.
محسن: مش المفروض ننبه عمار طيب ان الحاوي جاي.
فضل: أكيد عمار عرف المعلومة دي من بدري من قبلنا احنا كمان.
فلاااااااااااااش بااااااااااااااااك
صخر: عرفنا مكان حسام ومين اللي وراهم كمان.
انا: الحاوي مش كده.
صخر: بظبط هو وكمان قرب يجي مصر جالي اخبار انه خلال كام اسبوع وهيبقي هنا.
انا: ينور اهلاً وسهلاً بيه يأ انا يا هو.
رجوووووووووووع
روحت البيت ولقيت الكل نايم بس المرادي قررت احقق رغبة أسيل.
دخلت اوضة أسيل ولقيتها صاحية ولبسة بيبي دول يجنن عليها وأسيل ملبن اصلاً وجسمها طري اوي بشكل يجنن.
انا: القمر صاحي ليه.
أسيل: القمر زعلان منك ومش بيكلمك اصلاً.
انا: مقدرش على زعله وخصوصاً وهو لابس ومتشيك اخر شياكة كده.
أسيل: كل يوم بلبس كده علشانك بقول يمكن يحن عليا ويجي لعندي.
انا: انا اهو قدامك يا حلوة هأخد شاور واجيلك.
أسيل بفرحة: بتكلم جد يا حبيبي لا ولا شاور ولا حاجة عايزك زي مانت كده.
قربت من أسيل وبوستها من شفايفها وكانت شفايفها فراولة طازة بتتأكل وكانت تجنن وطعمها حلو اوي وروحت قالع هدومي وهي ساعدتني وفضلت تبوس فيا وفي شفايفي وجسمي وصدري وعضلاتي وتحسس على كل حتة فيا.
أسيل جميلة وانا قررت ابسطها بس بطريقتي.
نمتها على السرير براحة وبوستها من شفايفها وكان طعمهم يجنن بجد مش مبالغة خالص، ونزلت بوس ولحس في رقبتها وفضلت ابوسها من كل حتة فيها في وشها وهي نفسها بيعلئ وصوتها بيعلئ وبتطلع اهااااااات مكتومة.
أسيل: عمار انت بتعمل فيا ايه انا مش قادرة بجد كسي بينزل يا عمار.
انا: مبعملش يا حبيبتي انا بمتعك زي مانت حابة.
نزلتلها حمالة اللانجيري بسناني وهي بتسيح مني وبوستها من كتفها وتحت باطها وهي نفسها كل شوية بيزيد ويسخن ويعلئ اكتر وتفرك في السرير.
أسيل: عمار كفاية ابوس ايدك مش قادرة بجد ااااااااااه
انا: مالك يا حبيبتي اوقف.
أسيل: لا متوقفش اياك توقف بس انزل لتحت لتحت يا عمار.
انا: تحت فين يا عيون عمار.
أسيل: متكسفنيش بقي أنزل تحت يا عمار.
انا: تحت فين والا مش هنزل.
أسيل: عند كسي يا عمار انزل بقي.
انا: نزلت على بزازها الاول وفضلت ابوس وألحس فيهم وحلماتها كانت وردي وواقفة اوي
فضلت ارضع من بزاز أسيل ومسبتهمش الا لما احمروا اوي وهي صوتت من مصي لبزازها.
أسيل: ااااااااااااااااااه كفاية يا عمار ارجوك كفاية ااااااااااااااااه بزازي اتهرت يا حبيبي.
انا: سيبت بزازها فعلاً ونزلت بلساني على سرتها وبطنها وفضلت ابوسها والحس فيهم وهي بتفرك مني ومش قادرة خالص روحت مسكت ايدها وثبتها ولقيتها من غير اندر وكسها غرقان عسل وزنبورها كبير وطلعت مش مطاهرة وانا بحب كده أول ما لمست زنبورها صوتت مني.
أسيل: احححححح يالهوي ايه الجمال ده.
ونزلت بلساني على كسها وبحركه براحة خالص وشويه ونزلت على فتحة طيزها الفراولة الجميلة دي.
ومسكت زنبورها وقعدت امص فيه وهى فى دنيا تانيه
وعماله تنزل احلى شهوه من كسها وتئن وتتاوه وانا عمال ارضع زنبورها.
وهي اهااااااااااااا يا حبيبي الحس اوي الحس كسي جامد خليني اجيبهم اااااااااااااه كسي نار يا عمار كسيي.
فضلت الحس في كس أسيل واشفط شفايف كسها اللي بخيرها دي بتاع ربع ساعة مش قادر اسيبه ونزلت بتاع مرتين في بوقي.
طلعت بوستها وقولتلها الحسي شهوتك يا قلبي وهي ما صدقت اني أبوسها وبدأت تلحس في وشي وتدوق عسلها وكل ده ايدي على كسها بفرك في زنبورها.
روحت منيمها على بطنها وقعدت ابوس فى ضهرها واحسس عليه وعلى كتافها وعلى رقبتها وعلى طيزها الجامدة الطرية.
وقعدت ابوس فيها واحسس عليها وفتحت فلقتين طيزها وحطيت فيها لسانى وقعدت الحس واشم انضف انسانه ممكن الواحد يقابلها لانها دائما مهتمة بنفسها وقعدت ارضع في خرم طيزها والحسه واحط لسانى جواها والحس الفلقتين من بره وابوسهم واعضهم واحسس وارضع والحس احساس جميل جدا
وهى فى دنيا تانيه خاااااااالص مفيش غير اهااااااااااااا احححححح نار في كسي وطيزي جننتني يا عمار اااااااااه وكل شويه ترفع طيزها لفوق عشان ادخل لسانى جوه اكتر وتهز طيزها من المتعه ومن الاندماج معايا وانا فى عالم تانى من الهيجان وانا بعمل كده
روحت منيمها على ضهرها تانى ونايم فوقها وقلعت البوكسر وخرجت زبري.
ومسكت ايدها وحطيتها على زبرى اللى كان واقف ومنتصب زى الحجر وهى راحت ماسكاه وهى مغيبه عن الوعى وتحسس عليه وتستكشفه وفضلت ابوس واحضن فيها وهى ماسكه زبرى وبتلعب فيه لحد اما اتعودت عليه وروحت معدول وقاعد بين رجليها ومسكت زبرى وقعدت افرش فى كسها وزنبورها وهى خلاص مش واعيه. ااااااااه كسي نار يا عمار زبرك بينهش في لحم كسي ااااااااه يا حبيبي ممتعني اوي دخله يا عمار.
وروحت زانق زبرى على زنبورها ونمت فوقها وانا بحك زبرى فى زنبورها لحد اما ارتعشت ومسكت فيا جامد وغرست ضوافرها فى ضهرى وحسيت انها مش حتبطل تشهق وهى بتنزل شهوتها اللى اول مره تيجى بالطريقه دى فضلت افرش في كسها واجننها بزبري وهي كسها كله سوائل وبيلمع من عسلها فضلت على الوضع ده بتاع ربع ساعة ارضع بزازها وافرش كسها لحد ما قربت اجيبهم. وفضلت افرش على كسها جامد واغوص في شفايف كسها الوردي والمحمرة دي وهي هتموت وانا ادخله جواها بس انا كنت مقرر اريحها من غير ما افتحها حتى لو اول مرة بس وفضلنا على الوضع ده ابوس وارضع بزازها وافرش كسها وهي كسها مش بيوقف عسل لحد ما نطرتهم على بطنها وكسها من برة.
أسيل: اوووووف سخنين اوي يا حبيبي اااااااااااه ارتحت وريحتني بس ليه مدخلتهوش كان نفسي يدخل فيا.
انا: خلينا اول مرة كده يا حبيبتي وبعدين نشوف تعالى لحضني.
وخدت أسيل في حضني واحنا عريانين ملط وروحنا نايمين ومخرجتهاش من حضني.
تاني يوم الصبح كنت لسه نايم مع أسيل وحاضنها وزبري على كسها.
سيلين: صباح الفل يا سيبال هي أسيل لسه مصحيتش.
سيبال: لا لسه تعالى نصحيها.
سيلين: يلا تعالى.
ودخلت سيلين وسيبال علينا الاوضة وشافتني انا وأسيل نايمين وعريانين ملط وزبري على كسها وفهموا اننا عملنا حاجة سوا.
سيبال لسه هتكلم راحت سيلين شدتها لبرة ودخلوا اوضة سيلين.
سيبال: انت شوفتي اللي انا شوفته ازاي عمار يعمل كده وفي مين في أسيل اخته.
سيلين: اهدي ووطي صوتك أسيل هي اللي طلبت كده من عمار لانها بتحبه زي جوزها وحبيبها مش اخوها.
سيبال: انت بتقولي ايه، انت موافقة على اللي حصل ده.
سيلين: الصراحة اه موافقة وفيها ايه لما عمار يهتم بينا ويشوف احتياجتنا مش بدل ما نغلط ولا يحصلنا مشكلة.
سيبال: انا بجد مصدومة ازاي يحصل كده ازاي.
سيلين: اهدي وياريت متبينيش حاجة قدام عمار.
سيبال: ومين قالك اني مش هقوله وهواجهه لازم اواجهه.
عند أسيل في الاوضة انا صحيت قبلها وقمت لبست هدومي وخرجت من الاوضة.
ماسأل في وشي بصوت واطي: نقول مبروك هههههه.
انا: نص نص مفتحتهاش.
ماسأل: كنت واثقة انك هتعمل كده جدع بس حصلت مصيبة.
انا: خير في ايه.
ماسأل: سيلين وسيبال شافوكم من شوية.
انا: يا نهار اسود ومنيل ما هي كانت ناقصة ما مفضلش غيرهم وابقي ركبت البيت كله.
ماسأل: سيبال مصممة تكلم معاك وتواجهك ومتعصبة اوي من اللي شافته.
خرجت علينا سيبال واحنا بنكلم.
سيبال بعصبية: عمار لو سمحت عايزك في المكتب ممكن.
انا: تمام اسبقيني وانا جاي وراكي.
ماسأل: هتعمل ايه هتقولها ايه.
انا: هشرحلها كل حاجة وهي تختار بقي يأما عايزة تقعد معنا يأما تقعد مع زينب امها.
ماسأل: خلاص اعمل اللي انت شايفه يا حبيبي هروح اشوف الاولاد لانهم مطلعين عيني.
انا: في النهاردة 2 بيبي سيتر هيجوا عشان يساعدوكي وترتاحي.
ماسأل: طب ليه يا عمار ما احنا كتير في البيت بلاش تدخل حد غريب علينا وخصوصاً الايام دي.
انا: لو انت شايفة انك قادرة خلاص وهخلى البنات والباقي يساعدوكي.
دخلت اوضتي في السريع اخد شاور ولبست هدومي وظبط الدنيا ونزلت لقيت سيبال قاعدة على نار في المكتب.
انا: صباح الخير.
سيبال ساكتة مبتردش.
انا: للدرجة دي مش عايزة تردي عليا.
سيبال باصلي بحزن: ليه عملت كده ليه، انا كنت شايفك حاجة كبيرة اوي وحبك في قلبي كبير ليه تعمل كده.
انا بضيقة وحزن من كلام سيبال: اسمعني وهفهمك كل حاجة وانت من حقك تختاري يا تكملي عيشة معيا يا لا.
سيبال: اتفضل احكي.
انا: اول مرة خلاص كانت مع نهى امي وده جيه صدفة وبدون اي ترتيب وكمان هي كانت تعبانة اوي واحدة لسه بجسمها ده والبريود بجيلها لسه تفتكري هتكون حالتها عاملة ازاي وعلى فكرة اي عراف كان بيعمل كده في عيلته بيهتم بيها من كل حاجة حتى الجنس.
وبعدين لما اجوزت لميس **** يرحمها كملت في علاقتي بنهى علشان مينفعش اسيبها بعد ما دوقتها اللي اتحرمت منه سنين تخيلي لما ابوكي يكون ميت واحنا لسه يدوب 15 سنة وهي كانت صغيرة هيحصل فيها ايه وبعدها ماسأل وايفسون كمان.
سيبال: ايفسون كمان.
انا: اه ايفسون وعلى فكرة ايفسون هي امك الحقيقية مش زينب لاننا ولاد ايفسون اصلاً بس كان عندها مشاكل ومكنش ينفع نفضل في بطنها.
سيبال بصدمة: انت بتقول ايه يعني ايفسون امي الحقيقية امال زينب دي مين.
انا: زي ما قولتلك زينب ونهى كانوا عاملين زي تأجير ارحام مثلاً لكن بشكل مختلف، المهم سبيني أكمل انا ملمستش نهلة **** يرحمها ولا سيلين بس أسيل حالة مختلفة وعلى فكرة أسيل لسه بنت زي ما هي واللي حصل ده بإرادة أسيل لانها تعبت نفسياً جامد لانها اتعلقت بيا اوي وحالتها كانت بتسوء وكذا مرة اغمي عليها وطلع عندها سرطان في المخ
سيبال: ايه أسيل.
انا: متقلقيش خفت منه وسفرتها انجلترا بس كانت كل ما يغم عليها وتفوق تفضل تقول عمار حبيبي انت جوزي وحياتي وفي مرة شافتني انا ونهى وماسأل وكانت عايزة تشارك بس انا رفضت.
انا مش وحش ولا بدافع عن نفسي وعارف ان ده غلط بس دي عادات العيلة وانا كبير العيلة ولازم اهتم بيهم ومادام فيهم واحدة مش بتشتكي من حاجة مش بقرب ليها ولا باجي جمبها.
سيبال: وليه ميتجوزوش طيب.
انا: سيلين كانت متجوزة واطلقت لانه كان ضعيف جنسياً وكمان مش بيمتعها نهائي وأسيل رافضة الجواز بسبب حبها ليا ونهى وايفسون هوانم العيلة يعني استحالة يتجوزوا.
سيبال: على قد ما انا دمي محروق منك ومضايقة منك بجد بس مش عارفة اقولك ايه سيبني افكر يا عمار عن اذنك.
في مكان منعرفش عنه حاجة في مصر
شخص: نورتي البلد كل دي غيبة.
الشخص: بنورك يا رفعت كل حاجة جاهزة.
رفعت: كله جاهز يا نادين هانم متقلقيش.
نادين: تمام هات التليفون.
في مكتبي داخل القصر تليفوني رن.
انا: الو مين.
نادين: نادين العراب يا عراف ممكن اشوفك.
انا: كنت منتظر مكالمتك اهلاً بيكي في مصر نقدر نتقابل كمان ساعة من دلوقتي.
نادين: موافقة اجيلك فين.
انا: قصر العراف.
نادين: مسافة الطريق يا عراف ومعايا ليك مفاجأة.
قفلت مع نادين وتعالوا اقولكم مين نادين
(نادين هي رئيسة جهاز المخابرات في انجلترا بظبط كده عزيزي القارئ رئيسة رحمة في الشغل).
صخر: جايلك ضيوف.
انا: نادين العراب.
صخر: هي قربت تنتهي ولا ايه يا عراف ههههههههه.
انا: بظبط كده يا صديقي بس يا عالم هنرجع تاني ولا لا بس المهم تكون قفلة حلوة !!!!!!!!!!!!!