المفاجأة السارة – الحلقة الثانية

بعد ما قلع فريد كل هدومه وبقا بلبوص قدامي وقدام ماما ..انا حاولت بسرعة اغطيه بالملاية بس ماما شدتني من ايدي

 

و قالت: مش انتي عاملة فيها ست العريف؟ شوفي بقا ازاي اخوكي هيبرد ناري؟؟ 

 

و راحت قالعة هي كمان هدومها لتظهر كل مفاتنها ..بزازها الرائعة ..وحلماتها الورديتان وجسمها ناصع البياض صاحب الملمس الرائع ولاول مرة اشوف كس امي اللي كان منتفخ شوية ولونه محمر وشفرات كسها الكبيرة وكمان زنبورها الكبير اللي من شكله للحظة الاولى تفتكر انه زب صغير واردافها اللي كفيلة تسقط مملكة من الرجال بجمالها ..

 

و وسط كل التأملات دي ماما نزلت على ركبتها ومسكت زب اخويا فريد بايدها ..ومن غير اي مقدمات حطته ببقها وبدأت تمصه بشكل عجيب !!حتى في افلام السكس اللي كنت بشوفها ماشوفتش بنت بتعمله بالطريقة دي ..كأنها كهف يبتلع كل شيء وكانت تتلذذ بمص زبه ..

اما فريد كان من الواضح انه مستمتع جدا وهو يلفظ تلك الكلمات..

فريد: ما اجملك يا ماما ايوة ابلعيه كله مصيه بقوة اكثر ..

 

طبعا فريد بتاعه مش صغير يعني كبير بس ماما شكلها خبيرة جدا ..وكانت بتبلعه كله بطريقة فنيه ..واستمر الوضع ده لمدة عشر دقائق ..وانا مش بنطق !!

يمكن صدمة !!

يمكن مستمتعة بالمشهد !!

مش عارفة ..

لاقيت ماما قامت وقفت ودخلت مع فريد في عالم تاني ..

بوسة فرنسية كانت تعتصر لسان فريد وفريد كان مستمر بتقبيلها واديه كانت بتفعص في بزازها واهات مكتومة من الطرفين وايد ماما مازالت بتحلب زب فريد .

بعد القبلة لاقيت فريد شد ماما من وسطها وحملها ورماها على السرير وبدأ رحلته بتقبيل ماما من شفايفها وايده بتلعب بكس ماما وماما من المتعة ..

بتصرخ: ااااااااااااااااااااااااه بلاش تعذبني كده يا فريد اااااااااااااااايييي ياقلب امك عايزاك تمتعني؟؟ 

و فريد بيقولها: انتي على طول لبوة ياماما؟؟ 

و ماما بتقوله: لبوة ليك وشرموطة لزبك الهايل ده ..

و مع الكلام ده بدأ فريد يعضعض على حلمات ماما والمتعة الغريبة اللي سكنت جوفي وقتها مش عارفة اوصفها، فريد مستمر بعمله وماما ..

بتصرخ: ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااه اااااااااااااااااااااااااااي اوووووووووف هجيبهم يا يافريد ..

سعتها فريد ..

قالها: انتي مستعجلة بقا !!

و انتقل لكسها ليبدأ رحلة من المتعة وهو نازل على كسها ..

صرخت: حرام عليكم ايه اللي انتوا بتعملوه فيا؟؟ 

ماما ساعتها ..

 

قالت لي: انا عارفة انك عايزة بس بتداري؟ لو عايزة خشي؟ 

و بعد كلمات خشي ..صرخة مجنونة طلعت منها

ماما: ااااااااااااااااااااااااااااه ااااااااااااااااااااه انت بتاكل كسي اكل ااااااااااااااااااااي ..

و فريد عمال يلعب بكسها بلسانه بين لحس ومص لزنبورها وادخال لسانه جوا كسها وهي بتتلوى وبتنتفض وشكلها جابتهم ..وفريد مستمتع ..

راح فريد واقف وسحب ماما من حوضها لحد طرف السرير ..

و هي بتقوله: اخيرا قررت ان زبك يزورني ..

و هو بيضحك ..

و بيقولها: مستنيين حسن الضيافة ..

و حط راس زبه على بوابة كسها وهي ..

بتقوله بقوة: مش زي امبارح بقوة ..

قالها: انتي تامري ياقمر ..

و دخل زبه بكس ماما وبدأ يتحرك بسرعة والواضح انه كان بيدخل زبه كله لجوا كسها وهي هنا بقت اكبر ممحونة شوفتها بحياتي ..

بتصرخ: اااااااااااااااه نيكي اقوى اقوى ااااااااااااااااااااااااي عايزاه كله فيا ..

و هو مستمر بحركته السريعة ..وكانت ارتطام جسمه بجسمها واضح جدا ..

و هي بتقولة: يااااااه بقالك فترة حارمني من النيكة الحلوة دي ..

رد وصوته بيلهث: مهو من صافي عارفها كسها مش بيتحمل ..مش زيك لبوة كبيرة ..

و لاقيت ماما قافلة على ظهر فريد برجليها الاثنين زي القفل ..

و بتقوله: كله ..عايزاهم جوة ..

و هو بيصرخ: هجيبهم يا ماما ..هجيبهم ..

وهي بتصرخ: ااااااااااااااااااااااه ااااااااااااااي اوووووووووف حطهم جووووووووه ..

و فجأة خرسوا الطرفين لثواني ..

و بعدها ماما باست فريد من بقه ثاني وهو مرمي على صدرها ..

و قالت له: بقيت جامد كتير ..قوم استحمى يا قلب امك ..على ما اتكلم مع اختك ..

 

قام فريد وحمل ثيابه وطلع من الاوضه وقامت ماما بصالي ..

و قالت: عرفتي دلوقتي يعني إيه متعة ويعني إيه انه النيك هو حياتي؟ يعني بحالتي دي لو طلعت برا هتفضح ولكن مع اخوكي الوضع مختلف بيريحني وبيريح اختك صافي وهو بيستمتع ..

بقيت ببص لماما بنظرة كلها اسف وقرف، هي لحظت اني مش عاجبني الموضوع قامت من على السرير ..

و قالت لي: شوفي يا ناهد وهحاول اختصر الموضوع دلوقتي شوفتيني وشوفتي اخوكي وهو بينكي لو فتحتي بقك بكلمة مش هتبقى فضيحة لاختك وحدها لا هتفضحيني كمان واظن انك مش هتفضحي امك .

طلعت من الاوضه وبقيت بين نارين ..

نار رفضي للموضوع ..

ونار اني مش قادرة انطق دي امي ازاي افضحها ..

فقررت اني اسكت مؤقتا لحد مالاقي فرصة عشان امنعهم ..

و استمر الوضع ..

بس بقى بشكل مكشوف بيتغامزوا ويدخلوا الاوضه وبيناموا مع بعض من غير ما يعبّروني اصلا ولا يهتموا ..

و استمرينا على الوضع لشهر كامل ..

و فريد عمال بينيك ماما واختي صافي بشكل يومي ..

لحد ما جت اختي الكبيرة سالي اتخانقت مع جوزها ..

و جت عندنا تغيّر جو لكام يوم…………

 

انتظروني …

 

في الجزء الثالث…

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *