المفاجأة السارة – الحلقة الثالثة

وصلت سالي للبيت واستقبلتها ماما بكل حنية ..

و قالت ليها: هتقعدي مع أختك ناهد في الاوضة ..

و انا ساعتها فرحت وقلت: هتبقا فرصة كويسة عشان آخد راحتي بالكلام مع سالي ..يمكن هي تعرف توصل لحل معاهم، وفعلا خدت شنطة هدومها وسبقتها للاوضة وهي قعدت تحكي مع ماما، ولحقتني بعد شوية ودخلت وقعدت تحكي لي ازاي جوزها مبهدلها.. غير أنه مش مهتم برغباتها ..وانها بتفكر بالطلاق منه ..لانه راجل خاين ومالوش بالعز على حسب وصفها، اتلخمت بمشكلتها ونسيت مشكلة ماما وصافي وفريد ..

المهم وصلنا للمساء جهزنا العشاء وقعدنا ناكل مع بعض كانت اول مرة نتجمع على السفرة كلنا من حوالي شهر عمر مشكلتي مع ماما وصافي وفريد .

بعد العشاء لقيت صافي في المطبخ..

بتقولي: هي سالي هتقعد كثير عندنا؟ 

رديت عليها: متسأليها هي؟ 

ردي كان عصبي بالذات ان علاقتي بصافي بقت زبالة من يوم المشكلة وصدمني فريد لما دخل علينا المطبخ وراح بايس صافي في شفايفها بوسة طويلة ..حسيت انه قلبي بيتخلع بسببها وهي ..

بتقوله: يووووه بلاش الحاجات دي قدام ناهد لانها بتزعل؟؟ 

ضحكت ضحكة كلها شرمطة ..فريد كان رده غريب !!

قال: يا بنتي متقلقش كلها شوية صغيرين وهتبقى البت ناهد على السرير معايا ومش بعيد هتبقى اكبر شرموطة فيكم ..

رحت محاولة ضربه بالقلم على وشه بس هو مسك ايدي ..

و قالي: متتهوريش ثاني لحسن هتشوفي حاجات تزعلك ..انا مستحملك بس لانك مصدومة ..

حسيت بحالة من الاحتقار لنفسي ازاي اخليه يكلمني كده وهو اصلا فيه العبر، خرجت صافي مع فريد وهما حاضنين بعض ولا احلى عشاق على الكورنيش ..كملت تنظيف ..

و طلعت على الصالة عشان اقعد مع سالي ونتفرج على التلفزيون وصلت ولاقيتها قاعدة مع ماما وبيتكلموا عن جوزها وقرفه وازاي هو حتى العلاقة بينهم على السرير صارت باردة كانه معدش بيرغب فيها ..

ماما مباشرة قاطعتها ..

و قالت: العلق ده مش عاوزك يطلقك وانتي تتجوزي سيد سيده ..شوفي شكلك وإللي حصلك معاه ..ده هد حيلك وكمان دلوقتي مش عاجباه ده يبوس ايده وش وظهر انك قبلتيه زوج ..عموما البيت بيتك واقعدي هنا وهو يجيلك زي الكلب ولو على ولادك ييجوا يعيشوا معانا هنا وهو في داهية ..

سالي بدأت تعيط ..

و تقولها: يا ماما مكنتش متوقعه ده منه ..دا انا بطلت كل حاجة عشانه وتركت صديقاتي وحياتي قبل الزواج ودمرت حياتي وكبت رغباتي عشان ابقا ليه لوحده ..بالاخر يعمل فيا كده؟ 

ماما بصت لها ..

و قالت: ولا تزعلي يا حبيبتي ..

و راحت حضناها ..ساعتها انا برضه بدأت ازرف الدموع على وضع اختي المأساوي وبقيت بفكر هو أنا هقولها على المصيبة المنيلة إللي احنا فيها ولا الأفضل اخرس لانها مش ناقصة ..شوية .. وماما

قالت لأختي: تعالي معايا على الاوضه ..

وقامت هي وسالي وقعدت انا بتفرج على التلفزيون ..بس بعد دقائق مش عارفة ايه إللي خلاني افكر أنه ماما ممكن تكون بتحكي ليها على إللي بيحصل في البيت؟ و انها بتنام مع فريد هي وصافي وبدأت اتوغوش ..

قمت مباشرة ووقفت جنب باب الاوضه وحطيت ودني على باب الاوضة ممكن اسمع حاجة وفعلا سمعت بس سمعت رعد على دماغي !!

صوت سالي وهي ..

بتقول لماما: يااااااااااااااااااااه يا ماما ..كان واحشني اوي كسك وطعمه الحلو وماما عمالة بطلع ..

بآهات: أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أأأأأأأأأه أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأاااه

و وسطها بتقول: دا انا إللي وحشتني خبرتك ولعبك بكسي يا لبوتي الصغيرة .

ساعتها أنا بقيت مش عارفة ايه إللي بيحصل بالضبط !!؟؟ 

وبقيت عمالة بعيط على اللي بيحصل في بيتنا ..إللي كله شرمطة والظاهر صوت بكائي كان عالي حبتين ..

لاقيت صافي واقفه ورايا ..

و بتقولي: بتعيطي دلوقتي ليه يا ناهد؟ 

بصيت لها وكلي زعل على نفسي ..

قلت: بعيط على الخيبة إللي عايشاها وعليكم وعلى بلاويكم ..اية إللي أنتوا فيه ده؟؟ حتى إللي كنت مفكراها هتنقذني طلعت بتنيل زيكم ..

ضحكت صافي ..

و قالت: يا ناهد أنتي معقداها أوووي دي متعة ياعبيطة ومحدش بيقول للمتعة لا؟؟ 

قلت: متعة أه بس مش مع أخويا !!ممكن مع أي حد إلا أخويا ..

صافي كان ردها غير ..

 

وقالت لي: انتي ما جربتي فلا تحكمي ..أخوكي ده أرجل واحد عرفته في حياتي ..

بصيت لها .

وقلت لها: بلاش تقرفيني أكثر ما انا قرفانه ..

و فوجئت بماما بتفتح باب الاوضه ..

و بتقولي: بتعملي ايه هنا؟؟ 

قلت ليها: مش بعمل حاجة خالص ..آه.. وصحيح يا ماما أنا كنت عايزة اقولك اني عايزة اروح عند عمو في الاسكندرية بكرة ..عايزة اغير جو ..وكمان بفكر انتقل هناك نهائيا ..

قالت لي: مافيش بكرة ..بكرة هنقعد ونتناقش بالموضوع بعد الغداء ..

قلت لها: حاضر وحملت نفسي ورحت على أوضتي وحاولت انام بس مافيش فائدة لاني عمالة افكر ازاي حتى سالي مقرفة كده ..ولاقيت سالي واقفة فوق دماغي رحت ..

قلت لها: في ايه؟؟ 

قالت:

مفيش حاجة؟ أنا المفروض أسألك في حاجة؟؟ 

قلت لها: آه في حاجات مش حاجة؟ انتي كنتي بتعملي ايه في الاوضة مع ماما؟؟ 

ضحكت ..

و قالت: كنت بشحن بطاريتي عندها أصلها بقالها مده مش بتتشحن ..

رحت ضاحكة بطريقة ساخرة ..

وقلت لها: وهي البطارية بس إللي اتشحنت؟؟ 

ردت عليا …

سالي: متعمليش عبيطة يا ناهد انتي سمعتي كل حاجة من وراء الباب وعرفتي اني كنت نايمة مع ماما وكانت بتخفف عني غياب المنيل عني وبعده من السرير، كل قرف الدنيا ركبني ..

و قلت لها: مع ماما يا سالي؟؟ 

ردت سالي عليا خلاني زي العبيطة ..

سالي: ايوة مع ماما ايه المشكلة؟؟ انا وهي كنا على علاقة من زمان ..وكانت بتمتعني وبمتعها لما نكون محرومين من ازواجنا ..

و بعد ما بدأت ادارك الامر ..

قلت لها: وأنا زي العبيطة في البيت ده ..يعني فريد بينيك صافي وماما وانتي وماما سحاقيات مع بعضيكم ..وانا العبيطة إللي وسطيكم؟؟ 

ساعتها سالي قالت جملة بقت معلقة في دماغي طويل جدا ..

سالي: الحاجات دي عشان تعرفيها لازم تطلبيها وانتي محبكاها وعاملة نفسك الانسانة الراقية إللي مايعجبها العجب يابنتي أنا وماما

و صافي وفريد عشان ليالي كثيرة مع بعض وكمان كلنا اتناكنا من فريد لانه فحل ذكر بمعنى الكلمة مش خول زي ابوكي ولا زي زوجي ده عنده المقدرة يكفي عشر نسوان في البيت فاحنا اولى بيه من غيرنا ..

ساعتها طلع إللي جوايا بشكل واضح .

وقلت لها: اها يعني انتوا تتمتعوا وانا مليش نفس يعني..

ركزت بعد الجملة دي وفكرت ايه إللي انا بقوله ده !!!و مالاقيت إلا ايد سالي مباشرة بدأت تفعص ببزازي ..

نسيت اوصف لكم مواصفات جسم اختي سالي هي طويلة شوية يعني متوسطة الطول ووزنها يمكن 79 كغ بيضاء البشرة بس بدأ يظهر على وشها علامات الكبر شوية بزازها كبيرة جدا يعني تقدر تحط حلماتها في بقها وتمصهم وطيزها كبيرة جدا ..

اما أنا فمتوسطة الطول وزني 55 كغ وبشرتي بيضاء بزازي لسة صغيّرين بس مش اوي ..وطيزي صغيرة بس مدورة ..

صرخت في سالي ..

وقلت لها: بتعملي ايه يا مجنونة؟؟ 

ردت عليا: بعمل إللي نفسك يتعمل فيكي بس مستحية منا؟؟ 

و بدأت تفعص أكثر ببزازي وانا أصلا مكنتش لابسة سونتيان من الاساس يعني استغلت الفرصة واستمرت بالتفعيص وقرص حلماتي وساعتها ..

بدأت اهاتي: أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأهه أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأه كفاية يا سالي مش عاوزة ..

و هي بقا بتفعص فيا ولا كأنها سمعاني ..

و بتقول: بزازك صغيّرين بس واقفين ..

حاولت ابعد اديها بس مقدرتش لاني بدأت فعلا افقد السيطرة على نفسي لانها كانت اول حد يمسك بزازي ..

و بدأت أهاتي تعلى أكثر: أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ ه أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أأأأأأأأه ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااوف..

و هيا مستمرة بايدها ..

و بتقولي: اديكي بتحبي تتشرمطي أمال عاملة فيها ست الناظرة ليه؟؟ 

و دخلت أيدها من تحت البلوزة إللي كنت لابسها لتلامس يدها بزازي بشكل مباشر ساعتها قشعريرة دبت بجسمي كأنها كهرباء ..

وهي بتقول: ده جلدك حاجة جميلة فشخ ..

و بدأت ساعتها باللعب بحلمات بزازي بصباعها تطليع وتنزيل وانا بصوت كله سخسخة ..

بقول: حرام عليكي إللي انتي بتعمليه فيا ده؟؟ 

وهي عمالة تقلعني البلوزة وانا مش قادرة حتى اقاوم ولو شوية اتقلعت البلوزة من عليا وبقا صدري قدامها واضح وماعطتني فرصة اتنفس من آهات المداعبة ونزلت تلعب بحلماتي وتمصهم ببقها وتلعب بلسانها بالحلمة لدرجة اني بدأت اغيب عن الوعي من كثر النشوة ..

 

و اهاتي مستمرة: أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أأأأأأأأأأأأه أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أه أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأه ..

 

مع بعض الكلمات الغير مفهومة: بللليز اكثر كفاية مش قادرة ..

 

و هي بدأت ساعتها تلعب بحلمة البز الثاني بايدها وتقرص فيها وصراحة هي كانت فنانة بالموضوع ده متميزة خبرة يعني ..

 

و ساعتها بدأ جسمي كله بالانتفاض وحسيت كأن روحي بتطلع مني وان كسي كله غرق ..وهي بقت مستمرة لخمس دقائق لحد ماحست اني خلاص مستسلمة أوي ..

 

راحت مقلاعني بنطلون البيجامة إللي كنت لابساه وشافت الاندر إللي كنت لابساه حطت صباعها وسط الاندر مباشرة وكأنها حطتها وسط كسي ..

ساعتها طلعت مني: آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآه كبيرة ..

 

سمعت كل من في البيت ..

 

قالو لي: يا لبوة دا انتي طلعتي كل ده من البزاز ..امّال لو بدأت العب بكسك هتعملي ايه؟؟؟ 

 

رحت لا اراديا ..

 

قلت لها: العبي فيه لو سمحت؟؟؟ 

 

ضحكت ضحكة الفاتحين ..

 

وقالت: النهاردة هيبقى يوم منيّل ليكي ..همتعك بمعنى المتعة ..

 

و قلعتني الاندر وبقيت عريانة بالكامل امامها ..وقربت من كسي والهواء الخارج من انفها السخن بدأ يلامس كسي ساعتها حسيت بمتعة غريبة وبدأت فعلا اتحرك حركات غريبة .. راحت نازلة مباشره بلسانها تلحس شهوتي إللي نزلت سابقا بلسانها وانا مش كثر الشهوة ..

 

بقولها: أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أأأأأأأه ..مكنتش عارفة انك ممتعة كده؟؟ 

 

و أيدي على راس سالي بدفعها لجو كسي والثانية ماسكة المخدة بقوة وهي مستمرة باللعب بكسي بلسانها بأحترافية شديدة كأنها عمالة تزغرد بلسانها على كسي ..وانا مستمرة ..

 

بالأهات: أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أأأأه أكثر يا سالي أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أه اكثر طلعي الشرموطة إللي جوايا ..

 

وهي بتلحس لحس كأنها بتاكله ..

 

و بتقولي: انتي شرموطة اووووي يا ناهد بس خسارة الخول اخوكي معرفش يوضبك كويس ..

و عمالة تلحس في كسي حوالي خمس دقائق ..ارتعشت فيهم ييجيي 10 مرات ..وهي بتشرب كل شهوتي ..

 

و بتقولي: لذيذ اوي طعم ميتك يا لبوة ..

 

و بعدها راحت قلباني على بطني ورفعت خصري رحت بسألها باستغراب بتعملي ايه يا سالي؟؟؟ 

 

قالت: يا ناهد متسأليش اليوم ولا سواء اتمتعي بس ..

 

و راحت ضرباني على طيزي وضحكت ..

 

وقالت: لون فتحة طيزك وردي يا شرموطة دا انتي عسولة وجميلة ايه مفيش علق برا حاول ينيكك قبل كده؟؟ 

 

و انا بضحك ..

 

قلت لها: انا كنت محبكاها زي ما قلتي ..

 

راحت تفّه على خرم طيزي وهي باديها فلقتين طيزي ..وتفت كده مرة لحد ما حسيت طيزي كلها مبلولة بدأت تلعب بخرم طيزي بأصبعها وايدها الثانية بتلعب بكسي واصابعها كانت بتحركها بشكل دائري شعلت ناري فيا ..

 

أنا: أووووف أوووووف أوووووف مش قادرة يا سالي أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأه انتي عملتي فيا ايه؟؟؟ أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أي..

 

و هي بتقولي: ولا حاجة عرفتك يعني إيه متعة ..

 

بس وهي مستمرة باللعب بطيزي بصباعها ..

 

أنا: أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأههههه مش قادرة يا سالي ..

 

راحت بعدت ايدها من طيزي وبدأت تلحس خرم طيزي بلسانها هنا جن جنوني ..

و علت اهاتي: آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ آه آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآه ..

 

لدرجة ان ماما خشت علينا الاوضة وهي ..

 

بتقول: في ايه؟؟ 

و أول ما شافت منظرنا ..

 

قالت: آه .. انتوا بتمتعو بعض يا شراميط ..

 

استمرت سالي بلحس طيزي لحد ما جبت شهوتي ثاني وارتعش كل جسمي ووقعت على السرير بكل جسمي بسبب المتعة التي هدت حيلي ..

 

و قالت سالي لماما: بنتك ناهد دي طلعت شرموطة كبيرة بس كانت خجلانة منكم ..أديني بقا ضبطها وهتبقى كويسة

 

بصت لي سالي لاقتني بأت انام ..

قالت لماما: قومي بينا نطلع ونسيبها ترتاح شوية اصلها جابتهم يمكن 15 مرة ..وهي مش متعودة .. وماما ساعتها قالت 15 يانهار اسود دي شرموطة كبيرة على كده ………..

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *