وصلنا اخر جزء زانقت خالتي في البلكونة واحنا سكرانين ونزلت فيها بوس وتقفيش في بزازها وراس زبي دخلت في كسها لحد ما سمعنا صوت نهلة دخلت البلكونة وبتكلم جوزها ولحظاتها خالتي اتوترت ونزلت من علي وعدلت هدومها وقالتلي تصبح على خير اكني كانت بتحلم وحد جايه صحها من الحلم ده وانا اتبضنت وضربت الحيطه بايدي والطربيزة برجلي والازازة وقعت انكسرت ونهلة خدت بالها اني في البلكونة واتكلمنا وقربت منها وباستني من شفايفي وخالتي فتحت البلكونه عشان تناده علي وانا بعدت عن نهلة في ثواني وخالتي وشها اتحول وكان شكلها اتضايق اوووي ….
خالتي: هو ايه اللي انتم بتعملوا ده
عمر: (بصوت واطي) خشي جوه يا نهلة دلوقتي
نهلة: حاضر (ودخلت اوضتها)
خالتي: تعالي هنا بكلمك يا شرموطة (وجاي ناحيتي في ازازة دخلت في رجلها) اااااه رجلي اااااي
عمر: حاسبي خلي بالك تعالي اقعدي أشوف رجلك طيب (حطيت الكرسي بعيد عن الازاز المكسور وقعدتها عشان اشوف رجلها)
خالتي: ابعد عني مش عايزه منك حاجة يا حيوان انت
عمر: مش بمزاجك هو لازم اطمئن عليكي واشوفك (حطيت رجلها على فخادي ومسكت الموبايل وفتحت الفلاش ورفعت رجلها عشان اشوف الازازة دخلت فين لاقيت دم نازل من رجلها وحتة ازازة دخله في رجلها روحت شلتها بضوفري)
خالتي: اااااي (بصوت كله لبونة لدرجة اني زبي وقف في ثواني) صنف ابن وسخة كله محدش فيكم قد كلماته كسم اللي يثق فيكم
عمر: انت فاهمة غلط على فكرة
خالتي: بس اخرس مش عايز اسمع منك حاجة
عمر: هو في مرة انت اتحطيتي فيها في موقف وانا قولتلك اخرسي مش عايز منك حاجة لاااا كنت بسمعك وبشوفك بتكدبي ولا لا ولو لقيت كلامك مقنع بصدقك وبقفل الصفحة صح ولا أنا بقول حاجة غلط
خالتي: ارغي سماعك .. بس مش انا قولتلك ابعد عن الشرموطة دي مش بيجي من وراها غير المصايب ولا أنا لازم اماسكها اجبها من شعرها وادوب الشبشب على وشها
عمر: مش مستحملة يا حبيبي .. كل الحكاية أن البوسة جات خطف وكنت لسه هفتح معها موضوع أننا مش هينفع نكون مع بعض تاني
خالتي: لا انت كداب انت بتقول قدامي وبعدين تاني يوم زبك هيقف عليها وتنيك كسها (احااا أنا حاسس اني قاعد ببرار لمراتي أو خطيبتي مش خالتي خالص وهي كلامها وغيرتها بيقولوا كده)
عمر: لا وأقسم بالله الموضوع زي ما بقولك كده انت لو ما كنتش دخلتي علينا كان زمانها هي نايمة معيطة .. وبعدين انت مش بتثقي فيا ولا ايه
خالتي: هههه كان زمان
عمر: فكك بقى من الشغل ده .. أنا عارف كويس اني اكتر واحد انتي بتثقي فيه طيب بلاش كسم الثقة .. انت مش عارفة غلاوتي عندك واني بحبككك قد ايه يعني معقول أنا غبي لدرجة أن أعمل حاجة تزعلك مني اكيد أنا مش بـالغباء ده صدقني انا بقولك كل الحقيقة مش بكدب عليكي في كلمة
خالتي: ااااي رجلي وجعني اوووي
عمر: استني اجيب قطنه وكحول انضفك الجرح معلش استحملي شوية ثواني ورجعلك (فتحت البلكونه ودخلت على الدولاب جابت كيس قطن وجابت برفان ورشيته على القطن ودخلت تاني البلكونه وقفلت ورايا ونزلت على الارض وحطيت القطنة على الجرح)
خالتي: اووووووووه دي بتحررررق اووووي يخربيت امك انت حطيت ايه ااااااي
عمر: ده كحول هيوقف النزيف ويكوي الجرح استحملي شوية عشان خاطري
خالتي: اااااااه مش قادرة شيلها اااااي (وهي بتقول كده تخيلت اني بنيكها مش عارف ليه من كلامها وزبي بقى على آخره)
عمر: خلاص بقى يا فوفااا دقيقة واشيلها تكتم الدم بس اللي نازل معلش عشان خاطري
خالتي: حرررام عليك انت بتعذبني ليه وكمان خاين
عمر: خااااين !!
خالتي: ااااه يعني مش قد كلماتك ليا دي اسمها خيانة ولا انت مش عارف
عمر: خلاص أنا آسف حقك علي طالما انت مش بتثفي فيا ولا بتصدقي كلامي يبقى واجب علي الاعتذار أنا آسف
خالتي: لا مش مسامحك (وبتتكلم بدلع ولبونة فظيع مش عارف بقى عشان هي سكرانة ولا هيجان)
عمر: طيب اعمل ايه عشان تسامحني (شايلت القطنة لقيت الدم وقف) اهوووو الدم سكت خلاص
خالتي: لسه وجعني اوووي اااااي
عمر: (رفعت رجلها عند وشي وبوستها مكان التعويرة) هااا لسه بتوجعك
خالتي: اااه بتوجعني بس متعملش كده انت مش بتقرف ولا ايه
عمر: اقررررف منك انتي ههههههههه (ونزلت بوست مكان التعويرة تاني) أنا عندي استعداد ابوس كل حته في جسمك من غير ما اقرف
خالتي: اممممم بس انا لسه زعلانة منك بردوه (روحت طلعت على سمانة رجلها بوستها)
عمر: طيب وكده بردوه زعلانة
خالتي: ااااه لسه زعلانه (روحت فضلت ابوس من عند السمانة لحد ما طلعت عند فخادها)
عمر: طيب وكده
خالتي: لاااا لسه زعلانة مش عارفة اسمحك ازاي (كانت رجلها على كتفي روحت حطيت رجلها التانية على كتفي وعدلت نفسي على ركبي ورفعت رجلها الاتنين مره واحده لاقيت القميص اترفع على بطنها وكسها ظهر قصادي وانا زبي على آخره نفسي اقوم ادخله كله في كسها وارتاح بقااا) انت هتعمل ايه
عمر: بصالحك ولا اسيبك زعلانه (بوستها من فخادها اليمين لحد ما وشي قرب من كسها لاقيتها حطيت ايدها على كسها)
خالتي: بلااااش خلاص أنا صالحتك (وانا نزلت ببوقي على ايدها اللي حطها على كسها وبوستها ولحستها لقيتها شوية وشالت ايديها ومسكت شعري ونزلت حطيت لساني في كسها وفضلت الحس وابوس في بالرررراحة) اممممم اااااه (مكتومة) يابن الشرموطة يا يووووسف اااااي (وفضلت الحس في كسها وهي مستمتعة وفي دنيا تانية سمعت بلكونة نهلة بتفتح تاني)
نهلة: جمااااال كسم اليوم اللي اتجوزتك فيه أنا قرفت منك خلاص أنا خلعتك يعني صوتك ده ميعلش علي تاني عشان هشرمطك واحطك تحت رجلي … كسمك انت يا رجل يا خول …
خالتي: كسمك يا بنت المتناكة انتي وجوزك (بصوت واطي)
عمر: كسم حظي ابن الأحبة (لاقيت خالتي نزلت رجلها الاتنين وغطت نفسها وجاي تقوم لاقيتها اتوجعت من رجلها عشان التعويرة) استني استني (روحت حطيت ايدي على فخادها والتانية ورا ضهرها وشالتها وهي ساعتها عينها كانت بتلمع وهي بتبص ليا روحت عند باب البلكونة وهي فتحتها ودخلت بيها روحت حطيتها على السرير) رجلك لسه وجعكي
خالتي: شوية بس مش زي الاول
عمر: طيب صالحتني ولا لسه (وابتسامة بخبث)
خالتي: اااه اااه صالحتك أنا هنام
عمر: طيب انا هدخل الحمام وهرجع انام جنبك
خالتي: عمررر متعملش حاجة البت نايمة وممكن تصحي تشوفك بلاش مصايب عشان خاطري
عمر: عيب عليكي خلاص نامي
روحت دخلت الحمام وانا هتجنن عايز امسك نهلة اكلها علقة بنت متناكة وارجع الآوضة اشايل علياء ارجعها تنام في اوضتها وارجع انزل فشخ في كس خالتي مش قادر طلعت زبي من الشورت لاقيته واقف ومحمر نيييييك بيقولي يا خول ادخل احشرررني في كسها أنا عايز ارتاح فكيت مياه ورجعت تاني الآوضة ودخلت فرضت جسمي ورا خالتي وطلعت زبي من الشورت وفضلت امشيه على فلقة طيز خالتي والمفاجأة كانت بالنسبة لي أن لاقيت ايديها نزلت مسكت زبي وهي مديني ضهرها وفضلت تسرع بايديها اكنها بتضرب ليا عشرة دقيقة ولاقيتها سابت ايديها من على زبي روحت أنا تفت في ايدي ونزلت دعكت بيها زبي وقرارات أن ادخل زبي في كسها احنا كل ده تحت الغطاء وفضلت احاسس بزبي لحد ما حسيت بكسها وجاي ادخله لاقيتها حطيت ايديها على كسها معناها انها مش هترضي أن انيكها روحت طلعت زبي وفتحت بايدي التانية فلقة طيزها ودخلت زبي بين فلقة طيزها وفضلت ادخل واطلع في فلقة طيزها وازنق نفسي فيها اووووي لحد ما وصلت لخرم طيزها اوووووف خرم طيزها سخن نيك وطيزها وهي قفلة على زبي احسااااااس جامد نييييييك لحم طيزها المربربة الملبن مهياجني نييييييك سمعت صوت ساعتها علياء …
علياء: ماما !! انتي ايه اللي جابك هناااا (صوتها كان لسه صاحي)
خالتي: اتخانقت مع ابوكي وهنام هنا نامي انتي (انا كل ده من هيجاني زبي بين فلقة طيزها رايح جاي بس بالراحة بس عشان علياء على نفس السرير حاسة بالحركة)
علياء: هو ايه اللي بيهز السرير كده (ساعتها لاقيت ايد خالتي قرصتني من فخادي عشان اوقف حركة وفعلا وقفت حركة عشان علياء لبوة صغيرة ممكن تاخد بالها)
عمر: أنا كنت بتقالب على السرير اتخمدي بقا
علياء: عمرررر أنا بطني بتتقطع وحاسه اني عايزة ارجع (روحت دخلت زبي في ثانية واتنفضت من مع السرير روحت لها)
عمر: حاسة بايه طيب غير أن بطنك .. بتتقطع
علياء: حاسه ان مصدعة ودايخه (مسكتها من ايديها وقومتها من على السرير وشالتها جريب بيها على الحمام)
خالتي: اجبلك الدكتور طيب (وهي كمان جات ورانا على الحمام)
عمر: لالالااا ملهاش لازمة عندك على المكتبة اللي بره هتلاقي كاتل افتحيه وافتحي اول درفه على اليمين هتلاقي علبة ينسون اعملي لها كوباية يانسون وهي هتبقي زي الفل عقبال ما ترجع (لحظاتها علياء راسها كانت في قاعدة الحمام وابتديت ترجع)
امسكي نفسك يا لولا واوعي تفضحنا ابوس طيزززك (بصوت واطي في وادنها)
خالتي: (من بره) هو انتم كلتوا ايه
عمر: مشاوي وحمام بس
خالتي: وعلياء كلت حمام
عمر: ااااه ليه (لاقيت علياء ضربتني في رجلي)
خالتي: غررريبة اصلي علياء عمرها ما كلت حمام
عمر: هي كلت حته من صدر الحمامة عشان أنا ضغط عليها (علياء لحظاتها خلصت ترجيع وانا واثق انها بترجع عشان أول مره كانت تشرب خمرة اصلا)
خالتي: تعالي يا روحي اشربي اليانسون وبعدين هاخدك في حضني ونامي
علياء: تعبانة اوووي يا ماما
خالتي: سلامتك يا قلب امك تعالي يا قمري …..
خدتها في حضنها وخرجت قاعدوا على السرير وانا جابت لها كوباية اليانسون وشربتها وفضلنا قاعدين لحد ما خلصت شرب .
عمر: ناموا انتم على السرير وانا هنام علي الكنبة .. اطفئ التكييف ولا ايه يا لولا
علياء: عاليه شوية بس
عمر: حاضر يا حبيبتي .. يلا ناموا تصبحوا على خير ..
وسبتهم يناموا وانا روحت على الكنبة اول ما فرضت ضهري دقيقة ومحستاش بنفسي وروحت في النوم ولاقيت تاني يوم الصبح صوت دوشة عندي في الآوضة وضحك نسوان وهزار وصريخ فتحت عيني وبصيت احااااا هو اللي جاب كل دول في اوضتي لاقيت زينة وايمان وعلياء وخالتي وحمزة في الاوضة ..
عمر: هو في اااااايه يا جدعان مش في بهييييم ناااايم (لاقيتهم اتفاجاه وافتكروا اني موجود في الاوضة اللي هي المفروض بتاعتي 😂)
خالتي: يوووووه أنا نسيت انك نايم على الكنبة والله
حمزة: أنا هروح اصحي محمود عشان ننزل
عمر: اااااه اهرب انت واعمل نفسك من بنها (خرج ومردش علي) انا مش فاااااهم انتم كلكم في اوضتي ليه وكل واحدة فيكم عندها اوضة يعني في كسم 3 اوض فاضية دلوقتي طيب انت يا فوفا ماااشي براحتك البيت بيتك دلوقتي انتم بقى ايه وضعكم
ايمان: اخس عليك يا مورة انت بتطردني من اوضتك .. ده انا هعمل واجب النهاردة دي صاحبتي جاي كمان شوية وهعرفك عليها (قصادها على صابرين)
عمر: كسم حياتي (بصوت واطي)
زينة: قولت حاجة يا حبيبي
عمر: بقول خد راحتكم أنا الحمار واللي غلطان في حد ينام في أوضته اصلا … فوفا لو بكره احنا على الوضع ده اعملي حسابك هرجعك لجوزك تسمعي شخيره طول الليل بقى 😂
خالتي: امشي يا حيوان من هنا
عمر: اعملوا حسابكم أنا داخل الحمام هاخد شاور وهخرج ملط عشان البس هدومي (لاقيتهم كلهم مبتسمين احاااا ما هم كلهم شافوني ملط ايه الغباء ده) يا ريت يبقى في دم شوية
خالتي: طيب يلا يا بنات روحوا اوضتكم جاهزوا نفسكم
ايمان: (بخبثها) وانتي هتفضلي هنا يا فريال
عمر: ااااه هي متعودة تشوفني ملط ده مزعلك في حاجة
ايمان: لاااا وانا مالي يا روحي
عمر: متنسوش تاخدوا الباب في ايديكم يا بنات باي هتوحشوني…
وسابتهم دخلت الحمام ربع ساعة كده وخرجت فعلا ملط لاقيت خالتي بالكلوت بس …
عمر: ايه رضيتي عني خلاص (وجاي اقرب منها)
خالتي: أنا جاتلي الدورة النهاردة خلي بالك يعني متفكرش تلمسني عشان هتلاقني رزعتك قلم هطرشك فيه
عمر: ااااااه لا الف سلامة يا فوفااا طيب اجيلك بعد ما الدورة تخلص تكون اعصابك هديت شوية (لاقيتها دخلت الحمام وانا روحت على الدولاب وفتحته وخرجت بوكسر ومايوه بس وطلعت الاستشوار ولبست وظبط شعري وفضلت من فوق ملط روحت فتحت التلاجة طلعت شوكولاته كلتها وولعت چوب وشغلت اغاني وخرجت البلكونة لاقيتها دخلت علي البلكونة)
خالتي: مش خايف أن يوسف يدخل يشوفك بالسيجارة كده
عمر: خخخخخخخ اخاف منه ليه .. وبعدين متجبيش سيرة جوزك عشان مش طايقه من امبارح اصلا
خالتي: خنزير والله بتطل تعمل الحركة المقرفة دي ازاي اصلا شاب زي القمر كده يعمل كده … وبعدين مش ده اللي كنت بتحاول تصالحني عليه امبارح
عمر: ايه ده انت فكره اللي احنا قولنا امبارح (وابتسامة لها اوووي)
خالتي: هيهيهيهيهيهيه (رقعت ضحكة ولا اجدعها شرموطة) انت مال وشك اتبسط كده ليه في ايه
عمر: لااا اصلي قولت طالما فاكرة الكلام يبقى كمان فاكرة الأفعال
خالتي: لااا مش فاكرها (وهي مبتسمة بخبثها)
عمر: ودي* امي أنا لو انتحرت هيبقى انتي السبب
خالتي: يلا البس طيب عشان عشان كلهم نزلوا على الفطار الا احنا
عمر: هخلص الچوب وهنزل … مستعجلة عايزة تنزلي انزلي
خالتي: لالالا حررررام اسيبك وانزل ممكن تتخطف
عمر: بقولك ايه ما تجيبي بوسة ينفع
خالتي: لااا أنا كده هنزل واسيبك
عمر: اصلا طعم شفايفك مش عايز يطلع من دماغي خالص
خالتي: هو أنا بوستك امبارح (عملت نفسها مستغربة)
عمر: احاااااااا والله لرمي نفسي من البلكونة عشان تستريحي
(ومسكت سوار البلكونة)
خالتي: خلاص يابن المجنونة اهدي تليفونك بيرن استني اجيبهلك
عمر: لا خليكي أنا هجيبه (دخلت بصيت على تليفوني لاقيت عمي رديت عليه) ملك السعاده صبح الفل يا وزير الحنية
عمي: وزير حنية ايه بس انت بلغت صاحبتك بخطتنا وكده وانها صاحبة ايمان
عمر: كله تحت السيطرة يا زعيم عيب عليك
عمي: طيب هم وصلوا تحت وانا بعت لهم يطلعوا المطعم
عمر: خلاص ماشي مفيش اي مشكلة وانا هاخد فوفا ونزلين اهووو
عمي: ماشي فكر لنا في حاجة نعملها النهاردة يا صاحبي بقا
عمر: افكررر !! انا فكرت ونفذت وكله تمام
عمي: هنعمل ايه بقا
عمر: أنا حجزت يخت 6 ساعات وحفلة مشوي وصياد
عمي: ايوووووه بقااا بس ازاي مشوي وصياد
عمر: يا عمي يا عمي ده انا بقول عليك الذكي في العائلة دي هناكل مشاوي واللي نصطاده نأكله بالليل عشان الليل بيحب الفسفور ولا ايه يا شقي
عمي: اااااااااه يابن اخويا .. اهوم وصلوا (لاقيت صوت جنب عمي ابويا يا حاج عصام ايه المفاجأة دي) احاا ده ابوك طلع يعرف الرجل اللي معهم وامك تعرف الست هو في ايه
عمر: خلاص اقفل انت ولما هنزل هقولك يلا سلام … يلا يا فوفا ننزل
خالتي: خد هنا ياض انت .. انت هتنزل كده
عمر: اااه وحياتك مش شكلي سكسي كده
خالتي: ادخل البس تيشيرت طيب
عمر: يلا بقااا بطلي فصلان
خالتي: ماشي خلي ابوك يبهدلك يلا يا خويا …
حطيت الفوطة على كتفي ولبست النضارة الشمس وخدت شنطتي والسمعة الكبيرة عشان ناخدها على اليخت وحطيت ايدي على كتف فوفا وركبنا الاسانسير ونزلنا المطعم شوفتهم كلهم قاعدين وبيهزار بس انا لافت انتباهي اتنين شكلهم مش مصري على مدخل المطعم واقفين بيتصور سلفي شكلهم في اوائل التلاتين بس ابطال جسمي كيرڤي وبزاز كبيره مدورة مهلبية ولابسين بادي كات وجيبه من تحت بس على شكل فستان البحر وطيزهم كبيرة واضحين في الفستان …
البنت: لو سمحت ممكن تصورنا
عمر: اسمي عمر
البنت: اهلا بيك يا عمر .. أنا احلام
عمر: اهلا وسهلاً بيك يا احلام لهجتك مش مصري (زي ما احنا متفقين اي لهجة أو لغة أنا هتكتب باللغة العامية بتاعتنا)
احلام: اه أنا كويتيه
عمر: أحلى ناس أهل الكويت كلها
احلام: ودي صديقتي راند من الامارات
عمر: ازيك يا راند وسلمت عليها (كل ده فوفا واقفة بعدين بمترين وبتاكلني بعينيها عايزة تقلع الجزمة وتضربني بيها) هاتي الكاميرا عشان اصوركم (خدت منهم الكاميرا صورتهم وكانت بظبط لهم الوضع عشان الصورة تطلع حلوة خدتهم بتاع 5 أو 6 صور وخلصت)
احلام: أنا بطلع دائما وحشة في الصور (روحت طلعت موبايلي ولعبت فيه وانا رايح لهم ولفيت الكاميرا ووقفت بينهم وخدت صورة معهم وشاشة الموبايل في وش الكاميرا)
عمر: على فكرة انتي طالعة في الصور كلها بتجنني
احلام: شكرا انت اللي زي القمر .. بس انت ليه اتصورت معانا بسرعة كده
عمر: عشان لما تبصي في الصورة وتفكري تتصوري تاني صور حلوه هتعرفي توصلي ليا استأذنكم عشان معايا ناس فرصة سعيدة (اديتهم ضهري ومشيت ولاقيتهم مره واحدة هم الاتنين بيضحكوا بصوت عالي لفيت ونزلت النضارة وغمزلتهم… أنا اتصورت معهم وانا ماسك الموبايل وانا كاتب رقمي على الشاشة عشان ياخده الرقم عشان مينفعش كنت أديهم الرقم مباشر كده عشان كل اللي على الطربيزة بتاعتنا مركزين معايا خالتي وعلياء وصابرين وعائشة ونهلة لو فكرت أن اديهم الرقم كنت هتنفخ منهم كلهم المهم دخلت على الطربيزة وعملت نفسي متفاجاة بوجود عم عصام ومراته سمية وعائشة وصابرين)
عمر: ايه داااااا عم عصام ايه المفاجأة الحلوة دي (سلمت عليه) ازيك يا طنط (سلمت على مراته) عيوشة (سلمت على عائشة) ازيك ايه الاخبار (وسلمت على صابرين اكني معرفهاش)
ايمان: احب اعرفك يا عمر على صابرين صاحبتي وعشرة عمري (أنا في بالي يلا يا بنت الكدبة انتي اول مره تشوفيها)
عمر: اهلا وسهلا بيكي
عائشة: صابرين تبقي خالتي الصغيرة يا عمر
عمر: أنا افتكرتها بنت خالتك (خدت بالي من ابويا بصاص ليا بصيت شكة)
ابويا: عن اذنكم يا جماعة .. عمر تعالي (روحت وانا محضر رد على كل حاجة هيقولها) هو فيه مش انت عارف صابرين وقولتلي أنه خالة صاحبتك
عمر: بابا هفهمك كل حاجة بس اوعدني انك تبقا هادي
ابويا: اتفضل فهمني سمعك
عمر: أنا وعائشة بنحب بعض .. بس انا اعرف صابرين مش عن طريق عائشة ولا عم عصام أنا اعرفها عن طريق طارق وأمه عشان هي صاحبة العمارة بتاعتهم واحنا عارفين بعض من قريب وبقينا صحاب عاديين وأما عرفت انها خالة عائشة حصلت بعدها مشكلة جوزها اللي انت كنت موجود فيها وصابرين طلبت مني اني مجباش سيرة لحد خالص بالذات عائشة المهم وهي جاي مسافرة حذرتني تاني قولتلها انا هعمل نفسي اكني معرفكيش عشان اريح دماغي فاهمني ودي كل الحكاية
ابويا: بس ليه مش فاهم انت ممكن تقول انك تعرفها عادي
عمر: عائشة يا بابا دماغها تعبانة وبتقفش علي في اتفه الأسباب
ابويا: امممم ماشي بس انا شايف أن الموضوع عادي كنت المفروض تقول لها الحقيقية بس خلاص طالما ده اللي حصل .. أنا عجبني علاقتنا كده ياض يا عمر حاسس اني بكلم واحد صاحبي يا ريت تفضل كده على طول بس ساعات بتعمل حركات خولات بتخليني اخرج عن شعوري واضربك بس بقالك كام شهر ماشي مظبوط معايا وعاجبني
عمر: يا ** دائما اكون عاجبك يا كبيرنا وأنا مبسوط اني حكيت لك الصراحة وكمان عشان علاقتنا كويسه (لاقيته حضني ورجعنا على الطربيزة)
عمر: يا جماعة أنا كنت محضرلكم مفاجأة حلوووة اوووي
كلهم: ايه هي .. قول بسررعة
عمر: احنا كمان ساعتين سيادة المستشار…… عزمنا على رحلة يخت 6 ساعات وهنشوي ونصطاد وبالليل عزومة أحلى اللي هنصطاده هناكله ونزود عليه يعني بالليل فسفور ودمارر شامل (لاقيت الكل هيص وفرحوا)
عمي: واخد بالك يا حاج يوسف النهاردة فسفوور 😂 خلي بالك بقا
يوسف: ما خلاص بقى غلطة ومش هتتكرر تاني ولا ايه يا فوفااا
(خالتي ابتسمت له ابتسامة صفراء وسكتت)
عمر: على العموم يا جماعه الفطار على عم يوسف النهاردة 😂
(أما أنا قولت كده لاقيت خالتي وعمي وابويا وايمان اتفشخوا ضحك عشان هم عارفين اني بدبسوا عشان اللي عملوه امبارح)
زينة: يعني نطلب بقلب جامد يا بابا
يوسف: ااااه يا حبيبتي طبعا (ووشه محمرر 😂)
صابرين: احنا فطارنا قبل ما نوصل للاسف في الاستراحة … احنا عايزين نطلع اوضنا عشان نغيير هدومنا
عمي: اطلع يا عمر طالعةم طيب
ايمان: استني وأنا هاجي معاكم (اتبضنت بقى لما هي قالت كده المهم خدنا بعضينا وروحنا على الاسانسير وركبت عم عصام وسمية وصابرين في اسانسير وأنا وايمان وعائشة في اسانسير اول ما دخلنا الاسانسير والباب اتقفل لفيت عائشة علي وحضنتها عشان حضن مطارات وخليكم فاكرين أن الحضن ده اغبي حضن أنا خدته في حياتي عشان هيسبب ليا مشاكل كتير)
عمر: وحشتني اووووي (عائشة كانت مصدومه عشان ايمان وقفة مش عارفه تحضني ولا تزقني بس اشتياقها ليا خلها تحضني بعد تفكير شوية)
ايمان: هي دي بقى يا عم عائشة اللي صدعتني بيها طول السفرية (للعلم أنا عمري ما حكيت له عن عائشة بس هي عملت كده عشان تخلي عائشة تاخد راحتها)
عائشة: وحشتني اووووي يا حبيبي كنت عايز اشوفك اوووي
عمر: انت بتاعتي السفرية دي خلي بالك هنعمل كل حاجة سواء
ايمان: لااااا اعملوا حسابي معاكم (لاقيتها غمزتلي وضغطت على شفايفها) …
فضلنا نتكلم لحد ما طلعنا بالاسانسير وانا مش مستريح لكلام ايمان خالص المهم خدت عائشة عشان اوصلها لالجناح بتاعها مع ابوها وامها وصلنا ولاقيت الباب مفتوح..
عمر: ايه رايكم في الجناح تمام ولا تحبه تغييره
عصام: لااااا ده حلوووو اوووي ولا ايه يا سمية
سمية: تسلم ايديكي يا ايمان (خدت بالي من حاجة اول مره كنت اخد بالي منها أن ام عائشة كانت دايما بتلبس عبايات واسعة وهي في السوبر ماركت بس مكانش باخد بالي منها المره دي هي لابسه بنطلون جينز وبلوزه بيضاء وحطها ميكاچ طلعت الانثي اللي جواها هي شبه صابرين في الشكل والجسم لكن بزازها اكبر شوية وعندها كرش عن صابرين وطيزها كبيرة في البنطلون لدرجة أن البنطلون مقسم فردتين طيزها وفخادها ملفوفة وشفايفها مرسومة في الروچ شكلهم جامد نيك وشعرها طلع من الطرحة وشكلها صبغه اصفر نحسي)
ايمان: لاااا أنا معملتيش اي حاجة عمر هو اللي عمل كل حاجة ولا ايه يا مورة
عمر: لا يا ايمو دي حاجة بسيطة
سمية: تسلم ايديك يا عمر .. بس انا بستغرب ازاي انت في سن عائشة
عمر: لااا حضرتك أنا اكبر منها بسنة بس في نفس السنة الدراسية
عائشة: ايوووه بقى اقرفني بالسنة دي
عمر: لازم كل واحد ياخد حقه صح ولا ايه
صابرين: طيب أنا هروح اوضتي (لاقيتها بصيت لي)
عمر: استني أنا هاجي اوصلك
ايمان: اجي معاكم يا صابرين
عمر: خليكي أنا هوصلها الآوضة واروح اوضتي عشان اجيب حاجة منها خلصي وانزلي واستنيني تحت
ايمان: لااا أنا هستناك هنا (أنا في عقلي كسم بجاحتك)
عمر: (قولت احرجها قصاد الناس عشان أنا مبضون منها) لاااا استني تحت الناس جايين من سفر يعني اكيد هياخده دش ويغيروا هدومهم سيبهم ياخدوا راحتهم اشوفك تحت عن اذنكم
(خدت صابرين وخرجنا من الآوضة ومشينا في الممر) عارفة يا بت يا بيبو أنا هاخدك حضن اكسر لك عضمك أما ندخل الآوضة من كتر ما انتي وحشتني
صابرين: يا بيبي وانت وحشتني فششششخ بس بالراحة علي عشان الدورة عندي من امبارح وجسمي وبطني وجعني (احااااااااااااا هو ايه كلها عندها الدورة)
عمر: كسم الحظ الزفت أنا منحوس .. انت مالك حاسس انك تعبانة اوووي في ايه
صابرين: أنا حاسه اني دا اا ااا يخه (هوب لاقيتها اغمي عليها)
عمر: صابالررررررين (أنا اتخضيت اووووي) ايماااااان ايماااااان (لاقيت ايماااان سمعت صوتي وجاي جري علي)
ايمان: يالهوووي ايه اللي حصلها في ايه
عمر: مره واحدة اغمي عليها اطلبي هاتي الدكتورة بسرعة وانا هدخلها في اوضتي (شلتها عشان اروح بيها اوضتي لاقيت واحدة بتصوت ورايا)
سمية: صابالررررررين في ااااايه مالهااا ايه اللي جره
عمر: اغمي عليها فجااااة وانا هاخدها على اوضتي (وفضلت ماشي بيها لحد ما وصلت اوضتي وبعديها سمية خدت مني مفتاح الآوضة من جيبي وفتحت الآوضة ودخلتها على السرير دقيقتين كده لاقينا الدكتورة دخلت في الاوضة)
الدكتورة: ايه اللي حصل (وانا حكيت لها) طيب هي عندما سكر او ضغط أو بتعاني من اي مرض
سمية: لا يا دكتورة دي لسه صغيرة معندهاش اي حاجة بس اعتقد هي مكلتيش حاجة من الصبح (أنا اعصبي كانت متوترة اوووي من خوفي عليها)
عمر: مكلتيش حاجة من الصبح!! طيب محدش اتكلم ليه وبعدين مش عرضنا عليكم الفطار من شوية محدش اتكلم ليه … وانتي يا دكتورة انت هتفضلي تسالي ما تشوفي حل وصحيها
سمية: (بصتلي باستغراب) في ايه يا عمر اهداء ده انا اختها ومش متعصبة كده (بصيت لها كده وفضلت سكت ثواني)
عمر: ايوووه ما ده غريب اني شايفة انك عادي وانا اللي متعصب وقلبي وكلني عليها
الدكتورة: يا جماعة اهدواء هي حصلها هبوط في الدورة الدموية وانا هديها حقنة نص ساعة وهتبقي كويسه إن شاء الله
فعلا الدكتورة اديتها حقنة وسيبتهم روحت التلاجة جابت عصير واتصلت بالريسيبشن وطلبت فطار عشان لما تصحي أفطارها لاقيت سمية جاية علي …
سمية: هو انت اتعصبت علي ليه … هو انت كنت تعرف صابرين قبل كده
عمر: لاااا بس أنا اتوترت من الموقف وده طبيعي
سمية: عمرررر أنا مش صغيرة العصبية دي مش بتاعت توتر دي بتاعت حد خايف على حد بيحبه
عمر: لااا أنا كده دي طبيبعتي عادي يعني .. وبعدين انت فتحة معايا تحقيق ليه هو في حاجة
سمية: لا ولا تحقيق ولا حاجة أنا بسال بس
عمر: تمام أنا هدخل الحمام ورجع في فطار هيطلع دلوقتي عشان أنا تصحي تفطر زي البني ادمين عن اذنك (سيبتها ودخلت الحمام 5 دقايق وخرجت لاقيت عائشة وعم عصام في الاوضة قاعدين جنب صابرين على السرير وهي ابتديت تفوق كده)
عائشة: هو ايه اللي حصل يا عمررر
عمر: عائشة أنا مصدع اسألي امك
عصام: ما امك حكيت لك يا عائشة هو انتم بتحبوا الرغي ليه وبعدين كتر خير عمر جابها اوضته وشلها وفوق كل ده احنا عملين له ازعاج في أوضته كمان
عمر: لا يا عم عصام ولا اي إزعاج احنا اهل بس الموضوع وترني شوية (روحت ولعت التكييف عشان الجو كان نااار حرفيا)
صابرين: هو في ايه … انا فين … ايه اللي حصل
سمية: حمدالله على ياختي خضيتنا عليكي
صابرين: الله يسلمك هو ايه اللي حصل بقى (وقامت اتعدلت من السرير وسندت ضهرها)
عمر: مفيش واحنا ماشيين لاقيتك اغمي عليكي جابتلك الدكتورة واديتك حقنه وقالت انك عندك هبوط في الدورة الدموية عشان مكلتيش حاجة من الصبح (وانا بصاص لها بصيت اني متضايق منها)
صابرين: اااه طيب أنا عايزة ارجع اوضتي (وجاي تقوم)
عمر: انتي مش هتتحركي من هنا غير أما تخلصي أكلك كله ده وتشربي عصير البرتقال ده كمان
سمية: انت مشوفتش عمر يا كان متعصب ازاي يا صابرين كان هيتجنن عليكي (بصيت لسمية كده باستغراب ولاقيت عائشة بتبص ليا اوووي)
عمر: لا مش فكرة اتجنن عليها بس الموقف وترني واتخضيت عليها
صابرين: (لاقيت عينها بتدمع عرفت أن في مصيبة وراها وخايفة تقولي) شكرا ربنا يخليك
عمر: لو عايز يا عم عصام تروحوا تغيروا هدومك وتجهزوا عشان رحلة اليخت روحوا وانا هفضل معها متقلقوش
سمية: ماشي أنا هروح استحم واغير هدومي وتعالي يا عصام تعالي يا عائشة معايا
عائشة: لا أنا هفضل هنا مع خالتو (وبتبصلي حسيت انها شكة في حاجة مش عارف ليه)
عمر: براحتك
سمية: يا بت يلا احنا بقالنا 8 ساعات في الطريق ورايحتك طلعت يلا هنروح ونرجع عمر معها متخافيش (عائشة خرجت مقموصة من الآوضة ووامها وابوها وراها وقفلوا الباب)
عمر: انت مالك بقى في ايه
صابرين: مفيش يا عمر أنا كويسة
عمر: لا انتي مش كويسة بقالك كام يوم مكلتيش وبتضربي حشيش بس
صابرين: ايه اصلي .. من امبارح بس (لاقيتها اتوترت)
عمر: انت كدابة أنا بقالي 4 ايام بحاول اتصال بيكي مش بتردي وبتتهربي مني يبقى اكيد في حاجة طيب أنا هسال السؤال بطريقة تانية طيب يا صابرين ايه المصيبة اللي انت وقعه فيها وخايفة تقوليلي عليها وهتكلمي وتقولي
صابرين: عمررر سيبني ارجع اوضتي أنا حاسه اني دايخة
عمر: أنا دي* ام مش هسيبك تتحركي من هنا غير أما تقولي في ايه (صوتي كان عالي نيييك وزعقت لها)
صابرين: متغزقششششش (ولاقيتها صرخت في وشي وفتحت في العياط)
عمر: أهدي طيب متعطيش (صابرين دخلت حياتي في وقت قصير شقلبتها وخلتني اتعلق بيها واحبها كمان وكيماتنا ركبه على بعض وبنفهم بعض من نظرة العين وفي حاجات مشتركة بينا ده اللي خليني ازعق فيها عشان بجد همها هو همي ونشيلوا مع بعض) انتي عرفة أنا بحبككك قد ايه واي كانت المشكلة اللي انتي هتقوليها أنا عمري ما هخسرك وهفضل احبكك اكتر وجنبك بس عشان خاطري لو بتحبني قوليلي وطمئني قلبي
صابرين: اوعدني الاول انك مش هتسيبني وهنفضل مع بعض (وهنا ابتدأت تخف عياط شوية وتتكلم)
عمر: أقسم بالله انا مش هسيبك ولا هبعد عنك اي كان اللي هتحكي أو تقوليه تمام كده
صابرين: تمام (مسحت دموعها) بس اوعدني انك مش هتصرف ولا تعمل اي حاجة غير أما تسالني وتاخد راي الاول (هزات راسي بموافقة) علاء يوم الاربعاء اللي فات بعد ما احنا كنا مع بعض نط عندي في الشقة من على المواسير وكنت أنا في الحمام سمعت صوت تكسير في الشقة وترزيع خرجت لاقيته في وشي وشايل الدهب بتاعي وفلوسي اللي كانت في الشنطة مش مهم كل دول حولت امنعه راح مسكني ضربني ووقعني على الارض وفضل يضرب فيا برجله وقومني وطلع موبايله ولاقيته مطلع ليا فيديوهات وانا بستحم وفيديوهات وهو بينيكي في اوضة النوم واحنا متجوزين (لاقيتها فتحت في العيط) وطلب مني اني اقنعك نسحب القضية بتاعتك وبتاعتي ضده وطلب مني كمان اني اديله كل شهر 50 الف جنية وكمان عايز ينيكني كل ما يحب يخبط ويدخل ينيكني زي اي واحدة شرموطة تاني يوم ..
عمر: استني وناكك (لاقيتها هزات راسها باه)
صابرين: تاني يوم الخميس الصبح لاقيته بيرن علي فضلت خايفه ارد وحولت اتهرب منه وبفكر اعمل ايه عشان هو مكانش بينيكني ده اغتصابني وعذبني يا عمرررر (ولاقيتها عيطت بحرقة) المهم أما مردتيش عليه لاقيت اختي سمر بتكلمني بتقولي علاء عندي في المحل وبيدور عليكي وشكله متعصب روحت ركبت العربية عشان اروح ووصلت بعد نص ساعة كده موبايلي كان فصل شحن لاقيت عربية إسعاف قصاد المحل نزلت جريت عشان اشوف ايه اللي حصل لاقيت اختي وشها كله دم نازل من راسها ودرعها الشمال مكسور وكلهم بيقوليلي أنها وقعت ازاي انا معرفش ساعتها أنا بعت لك رساله قولتلك اختي عملت حادثة روحت معها المستشفى واطمنئت على حالتها وانا واقفة مع الدكتور لاقيت علاء دخل داخل علي وهو مبتسم روحت أنا عليه وخدت دخلنا اوضة فاضية وفضلت ازعق فيه عشان متأكدة أنه هو اللي عمل كده في سمر عشان مكانش بيحبها من ساعة ما كنه متجوزين المهم فضلت اضرب فيه وازقه في كتفه ومره واحدة لاقيته رزعني قلم محسيتش بالدنيا واغمي علي والدكاترة فوقني صحيت ملقتهوش روحت قومت خرجت وجريت على شقتي اللي في المقطم وفضلت قاعدة فيها وحبسه نفسي بشرب حشيش بس واعصابي كانت منهارة لحد ما لاقيت أن الحل اسافر عندك هنا عشان اهرب منه بس يوم السبت بعد ما اتفاقت مع سمية أنها تسافر معايا هي وعائشة وعصام عشان أنا كنت مرعوبة بعدها لاقيت الباب بيخبط بفتح لاقيت علاء في وشي ومعه واحد شكله غريب دخل علي وزقني وفضل يضرب فيا والرجل اللي معه دخل فتح التلاجة وخد كانزية بيرة وفضل يشربها ورجع اتفرج علي وعلاء بيضربني ومره واحدة لاقيت علاء سابني والرجل بصيت عليها لاقيته قالع هدومه وواقف يلعب في زبه وشكله مقرف ورائحته تقرف الكلب وخلها ينيكني يا عمر (ولاقيت عيطت اووووي وزفت الطربيزة وقعت كل الاطباق اللي عليها وبقيت تكسر في اي حاجة) أنا قرفانة من نفسي يا عمرررر يا ** خدني عشان استرياح (انا خدتها في حضني وفضلت اهدي فيها) بس لحد ما سفرنا وانا خدت بالي واحنا على الطريق أن في عربية ماشية معايا تختفي وتظهر كل شوية لحد ما في اخر استراحة لاقيت الحيوان وقف بعيد وبيشاور ليا وبيعملي بيا لحد ما وصلنا الفندق وطلعنا المطعم لاقيته دخل وراك أنا خايفة اوووي
عمر: اهدي اهدي انا مش عايزك تفكري في حاجة خالص وعايزك تبقي قوية وماسكة نفسك وسيبي كل ده علي وانا هتصرف بس انا عايزك تتصرفي طبيعي بس اما تشوفي العرص ده تورهني بس من غير ما ياخد باله فاهمني وانا هتصرف مع الخول التاني اللي في القاهره واعرف اخد منه الفيديوهات بس الاقي طريقة الاول بس عقبال ما اقولك أن الموضوع خلص عايزك ترجعي بيبو اللي أنا اعرفها ماشي وانا مش هشيل عيني من عليكي
صابرين: (لاقيتها قامت حضنتني اوووووي وبتعيط على كتفي وجسمها كله حرفيا بيترعش من الرعب اللي هي كانت فيه) انا بحبكككك اوووووي يا عمر حقككك علي أني مقولتلكش من الاول أنا اسفة سامحني
عمر: مش وقته الكلام ده نحل المشكلة دي الاول وبعدين يبقى نتحاسب أنا وانتي بعدين بس اهم حاجة تتصرفي على طبيعتك زي الاول ممكن (ومسكت ايدها وبوستها) ومتخافيش طول ما أنا معاكي يلا دلوقتي نرجع اوضتك عشان ميدخلوش يلاقه الدنيا متكسرة كده ادخلي تاخدي دش وغيري هدومك والبس مايوه حلو كده عليكي عايزك تفاجني يا بيبو
صابرين: طيب انت هتعمل ايه
عمر: لسه مش عارف بس انا هفكر الاول عشان الموضوع حاسس ومينفعش فيه غلطة لازم ابقا حسابها صح … يلا بينا دلوقتي عشان الوقت بيسرقنا (قومتها وفضلت مسندها لحد ما ما فتحت الآوضة لقيت سمية وعائشة قصادي)
سمية: ايه رايحين فين كده
صابرين: عمر كان هيخدني على اوضتي بس خلاص خدوني انتم عشان هو تعب معايا اوووي
عمر: لا متقوليش ده واجب علي بس خلاص براحتك لو عايزين اي حاجة كلموني أنا في اوضتي شوية كده وهنزل عشان اظبط الدنيا (وهم خده صابرين ومشيوا وانا دخلت اوضتي ولعت چوب وقاعدة بقا) ..
انا كنت ماسك اعصابي قصاد صابرين بالعافية بس انا من جوايا مولع وشياطيني خرجوا قعدوا معايا وفضلت أعصر دماغي لحد ما وصلت لفكرة هتريحاني من كل ده لاقيت نفسي بطلع موبايلي بكلم بشندي …
بشندي: صبح الفل يا كبير
عمر: بشندي انا عايز في مسألة مهمة وعايزك تركز معايا انت فين الاول بس
بشندي: عيوني يا كبير .. أنا في المحل وقف مع العمال وهما شغالين
عمر: طيب متخليش حد يسمعنا وابعد عنهم شوية
بشندي: قول يا كبير أنا خرجت بره اهو
عمر: في واحد اسمه علاء هبعتلك عنوانه كمان نص ساعة كده في رسالة عايزك تراقبه بنفسك متبعتش حاجة وخلي حد مكانك في المحل من ولاد عمك بشندي لو دخل الحمام عايز اعرف تتصرف ميغابش عن عينك لحظة ماشي
بشندي: بس كده عيوني انت تأمر يا كبيرنا .. بس انت مشوفتش موضوعي لسه
عمر: (ااااه كده بشندي هيجان وعلى آخره) بشندي ركز معايا نخلص القصة دي الاول واعتبر قصتك خلصت ماشي
بشندي: حبيبي يا كبير يا مظبطني ماشي ابعتلي عنوانه وانا هبقا خياله
عمر: اهم حاجة متخلهوش ياخد باله فاهمني
بشندي: حاضر حاجة تانية يا زعيم
عمر: اقفل شوية وهبعتلك العنوان بتاعه سلام ….
انا مردتش اقول لبشندي أنه ظابط عشان هيترعب أما يعرف كده احسن مسكت الموبايل وبعت رسالة لصابرين ابعتلي عنوان علاء دلوقتي شوية لاقيتها بعت لي العنوان وبعته لبشندي ولاقيت الباب بيرزع رميت الچوب وجريت فتحت لاقيت ايمان …
عمر: يخربيتك خضتني وخليتني ارمي الچوب
ايمان: متخافش يا كوكو اومال ايه بقى قلبك جامد ومش بتخاف من حاجة
عمر: خير يا ايمان في ايه
ايمان: خير يا روحي طبعا يعني أنا هجيلك اعمل معاك اتفاق بكل هدوء وعايزك تسمعني لحد الاخر وهديك فرصة تفكر لحد بالليل
عمر: انجززززي اطرشي الكلمتين اللي محشورين في زورك
ايمان: تخيل كده لو عائشة يا عمر عرفت انك بتنيك خالتها (أنا برقت أما سمعت كده اتصدمت)
عمر: هو ايه الهبل اللي انتي بتقوليه ده
ايمان: لا يا روحي مش أنا اللي بقول دا انتم اللي بتقوله أنا كنت سامعكم وانا واقفة على الباب صوتكم كان عالي اوووي
عمر: احااااا انت وقفة بتصنتي علي يا ايمان
ايمان: لا يا قلبي ده انا كنت سايبه موبايلي هنا بالصدفة وقولت ارجع اخده وسمعتكم (لاقيتها مسكت الموبايل على المكتبة احااااا يا بنت المتناكة دي كانت سايبه الموبايل بتسجلنا)
عمر: والمطلوب انجززززي
ايمان: افرض كسم وشك الاول
عمر: بصي يا ايمان هديكي نصيحة صغيرة وحطيها في دماغك أنا اول مره حد يعمل معايا اللقطة دي بس انا لحمي مر صدقني فمصلحتك أننا نفضل صحاب مش تهددني ماشي
ايمان: يا قلبي احنا صحاب لغيت دلوقتي صحاب مع اني مش طايقك شوية بس انا هعمل باصلي واعمل معاك اتفاق
عمر: وانا عملت لك ايه عشان تعملي كل ده وتسجلي صوتي وتراقبني وتهددني بعائشة ليه كل ده
ايمان: هو انت أما دخلت ليا الآوضة وقرارت انك تنيكني وولعتني وانا كان بقالي كتير محدش لمسني وعمك الخول بينيك كل النسوان معاد أنا ولاقيتك هربت مني وبعديها معاملتك الناشفة بنت الشرموطة ليا ايه فكرني واحدة شرموطة بترملي قرشين وتنيكيها
عمر: صدقني مكانش قصادي كده بس انت عارفة علاقتي بعمي ازاي وحسيت بالذنب وانا لسه هدخل زبي فيكي وكمان سمعت باب اوضتي بيخبط جريت اشوفي مين بس لكن في الحقيقة انت ست جامدة واي رجل يتمني أنه يبقى جنبك بس الموضوع كان تقيل علي ويا ستي ولا تزعلى نفسك النهاردة بالليل أنا بتاعك حلوووو كده بس فكك من الهبل اللي انت بتعملي ده
ايمان: يعجبني فيك انك ذكي يا واد يا ميرو .. ماشي موافقة هستنك النهاردة (ولاقيتها مسكت زبي وبضاني وضغطت عليهم اوووي) بس انت لو هتسوحني أنا كمان هسوحك ماشي يا قلبي (وعضتني من شفايفي) اسيبك يا قمر دلوقتي عشان العرص (قصادها على عمي) مستني تحت سلام يا قلبي …
وسبتني وخرجت وأنا قعدت على السرير وايدي فضلت ماسكها موبايلي بضغط عليه لحد ما صررررررخت اوووي احااااااااااااا وضربت موبايلي في الحيط اتكسر نصين غببببببببببي وفضلت ازعق واصرخ في نفسي عشان فعلا أنا غبي نيييييك بعيداً اني هنيك ايمان بس الموقف بضان نييييك بالنسبالي أنا كده بقيت كلب لها حرفيا هي ماسكني من ايدي اللي بتوجعني وجاي بعد موضوع صابرين وابن المتناكة علاء حسيت اني هنفجر حرفيا دخلت الحمام وانا لابس المايوه وفتحت الدش وقعدت تحته ودماغي هتنفجر من كتر التفكير مش قااااااااادر في مليون فكرة ومليون سيناريو بيدور في دماغي بخصوص علاء وايمان وسمعت الباب بيخبط فضل يخبط لحد ما بقى يرزع روحت قومت من تحت الدش وانا بنقط مياه من كل حته وروحت فتحت الباب لاقيت عائشة دخلت وقفلت الباب وراها بسرعة …
عائشة: ايه يا حبيبي انت كنت بتستحم ولا ايه
عمر: اممممم
عائشة: ايه ده (دخلت شافت الكركبه اللي في اوضتي والاطباق اللي على الارض المتكسرة وموبايلي اللي مكسور نصين) عمررر في ايه انت كسرت كل حاجة كده ليه في ايه متخضنيش عليك (من غير اي مقدمة روحت اترميت في حضنها اوووي وابتديت اعيط) عمرررر انت بتعيط في اااايه (فضلت اعيط وهي ضمتني اوووي بايديها) عمرررر والله هعيط أنا كمان (وفعلا لاقيت صوتها بيعيط)
عمر: أنا كويس بس اتخانقت مع ابويا بس وهي قرص علي في الكلام متعطيش انتي كمان بقى (روحت قومت من على صدرها وبصيت لها في عينها ولقيتها بتدمع روحت حطيت راسي في راسها ومناخيري لمست مناخيرها) أنا بحبككك اوووي اوعي تسيبني لوحدي (هنا إثبات كبير أن عائشة بتعشقني واحدة بتعيط على عياطي ده اقل إثبات كمان)
عائشة: يا روحي أنا معاك لحد ما اموت وانا بحبككك وبعشقككك (روحت خدت شفايفها بين شفايفي وبوستها بوسة حلوووة اوووي وخدتها في حضني بعدها)
عمر: خليكي معايا وجنبي النهاردة عشان هبقا محتاجك جنبي النهاردة واوعي تصدقي عني اي حاجة من اي حد
عائشة: عمري ما هصدق حاجة عنك غير أما اشوف بعيني يا حبيبي (لاقيتها هي اللي باستني من شفايفي المره دي والصراحة أنا سخنت عليها وهي كمان وبقينا نبوس بعض بكل هيجان وزبي وقف اووووي لاقيت عائشة سابتني وقامت)
عمر: في ايه (لاقيتها قلعت الكوتشي بتاعها)
عائشة: انا عايز اطلب من طلب ممكن (هزات راسي ماشي بس وانا مستغربها) انت مش بتحبني وبتحفظ علي وبتخاف علي كمان
عمر: اكيد اكتر من نفسي كمان في ايه قولي
عائشة: بس أنا مكسوفة بس
عمر: عايزني اقلع المايوه
عائشة: (لاقيتها بصتلي ومبتسمة بكسوف) مش لوحدك
عمر: هههههههه ماشي بس انا مش هنعمل حاجة هنلقع هدومنا
عائشة: الصراحة أنا عندي فضول اشوفك كده وكمان انت عندك فضول تشوفني أنا كمان صح وبعدين أنا واثقة فيك انك هتقدر تحافظ علي
عمر: تعالي اقعدي طيب (روحت قومت قلعت المايوه والبوكسر وزبي وقف قصادها لاقيتها ابتسامة واتخضيت من حجمه وحطيت ايديها على وشها) هههههههه لا هتحطي ايديك على وشك من اولها البس احسن
عائشة: اصلي شكله كبير اوووي
عمر: وانتي عرفتي منين يا كوكي كبير ولا صغير
عائشة: هقولك بعدين
عمر: ماشي يا روحي تعالي لو عايزها تلمسيه امسكيه (لاقيتها قامت وهي باصه لزبي اوووي وحطيت ايدها عليه ومسكته وفضلت تدعك فيه اووووي وتضغط عليه وانا سبتها تلعب في زبي وأنا قلعتها التشيرت بتاعها كان بزازها صغيرة بس مش اوي أقل من المتوسطة يعني في حجم البرتقال الكبيرة المهم بعد ما قلعتها التشيرت لاقيتها لابسه برا لونه لموني وعلى رسومات كده روحت فكيته شوفت بزازها احااااا رغم أن بزازها مش كبيرة بس شكلها هيجاني فشخ لون حلماتها بني فاتح ووواقفة وحجمها متوسطة وزبي نشف على على آخره)
عائشة: انت كويس
عمر: اممممم ليه
عائشة: اصلي بتاعك بقى ناشف اكتر من الاول في ايدي
عمر: عادي يا روحي هو كده كويس (روحت نزلت الشورت اللي لابسة وهي سابت زبي أما نزلت على ركبي عشان اقلعها الشورت خالص والكلوت احااااااااااااا عائشة رغم أنها في سن مراهقه وانا كنت متوقع الاقي جنينه عندها عائشة ابهرتني وصدمتني ولا شعرها عندها اوووووووف وكسها صغيرة وزنبورها متوسطة في حجم نص علقة الصبع كده روحت لفيت من وراها عشان اشوف طيزها وخرم طيزها اوووووف كسم فجر طيزها طرية نيك وحجمها متوسط وعلى شكل القلب حرفيا مرسومة وكسها باين من غير وفتحت بايدي فلقة طيزها اوووووف كسم الفجر ورائحتها اوووووف على الهيجان لون خرم طيزها بني فاتح وكسها كمان نفس اللون والشيطان ابن ميتين الكلب لعب في راسي اني انيكها وبوستها من طيزها وفضلت ابوس فيها لحد ما وقفت وراها وبوستها من رقبتها وحضنتها وايدي نزلت على بطنها وزبي ابن متناكة دخل بين فلقة وبقا على الخرم بالظبط)
عائشة: ااااي هو سخن كده ليه يا عمررر
عمر: بس حلوووو صح
عائشة: اممممممم (يا شيطاني يابن الخول يلي بتسحب البت شوية شوية علي عشان انيكها ولاقيت الباب بيخبط جامد مره واحدة لاقيت عائشة اتفزعت) يالهوووي اعمل ايه يا عمررر (وشها اترعب)
عمر: اهدي في ايه مش من اولها رعب كده ادخلي الحمام لحد ما اشوف مين في ايه اهدي يلا ادخلي (لبست أنا الروب بتاعي وهي دخلت الحمام روحت فتحت)
سمية: انت ايه كل عشان تفتح
عمر: معلش كانت في الحمام هستحم (لاقيتها دخلت الآوضة)
سمية: حمام الهناء يا سيدي أنا بس نسيت موبايلي هنا تقريباً
عمر: ثواني طيب اشوفهلك (أنا واثق أن عائشة ماتت جوه أما سمعت صوت أمها)
سمية: لالالااا خليك أنا هشوفه (ودخلت وانا دخلت وراها لاقيت البرا بتاع عائشة على الارض ناحية السرير وهي نسيت تاخده روحت جريت من وراها روحت وقفت عليها برجلي الاتنين) في ايه انت بتجري كده ليه
عمر: لا مفيش كنت فاكر أن فاتح الكاتل بس طلعت قفله
سمية: اه ماشي تليفوني اهو يا عم متشكرين (وهي بتمسك التليفون وقع منها على الارض قصادي روحت واطيت مكاني ونزلت جابته وطلع زبي كان واقف من ساعة ما كنت مع عائشة المهم وانا طلع زبي خرج كله من الروب في وشها لاقيتها هي بحلقت في زبي وانا خدت بالي وقفلت الروب على طول)
عمر: أنا آسف غصب عني معلش اتفضلي الموبايل
سمية: لالالااا عادي أنا هطلع اسيبك تكمل الدش بتاعك معلش ع الازعاج (لاقيتها خرجت)
عمر: لا ولا اي إزعاج اعتبرها اوضتك عادي (لاقيت عائشة خرجت من الحمام وهي لابسة هدومها أما قفلت الباب)
عائشة: اوووف انا عايز اقولك أني قلبي كان هيقف أما سمعت صوتها
عمر: وانا عايز اقولك أن قلبي كان هيقف أما كانت هنشوف البرا بتاعك على الارض يا روحي
عائشة: يالهووووي شافته
عمر: لااااا روحت دوست عليه تلبسيها بقى واخرجي عشان مش ناقصة مصايب وانا هلبس طقم عشان فضل ساعة ونتحرك باليخت
عائشة: طيب ما تلبس وننزل سواء في ايه يعني ولا انت بتطردني يا روحي
عمر: لا اطردك ليه خليكي قاعدة بدل ما انتي قاعدة كلامي الروم سيرفس يطلع حد يظبط الآوضة وانا هلبس مايوه وتيشرت كات وننزل على طول (روحت طلعت مايوه لونه احمر وتيشرت كات اصفر وسرحت شعري بالاستشوار وحطيت كريم عليه وبرفان ولبست النضارة وخدت شنطتي) يلا بينا
عائشة: انا مش مصدقة نفسي .. أنا حسيت أننا متجوزين وانت بتلبس قصادي كده
عمر: وحسيتي ليه ما احنا متجوزين .. انت بتاعتي وانا بتاعك لاخر العمر يلا بينا يا حبيبي (حطيت ايدي على كتفها وخرجنا ولسه هنروح على الاسانسير لاقيت صوت بنات وستات بتضحك ورانا بصيت احااااا ايه كل ده لاقيت خالتي وعلياء وزينة وامي وايمان ونهلة وام كريم وزينة وصابرين وسمية)
عمر: يا هوانم هو كان في هنا ندوة ثقافية لحقوق المرأة ولا ايه
(لاقيتهم فطسوا ضحك)
سمية: انت كنتي فين يا عائشة
عمر: ما الناس كلها نسيت موبايلها عندي في الآوضة
علياء: يلا بينا يا مورة ننزل طيب
عمر: لا مورة هينزل على السلم انزلوا انتم في الاسانسيرين
علياء: ليه تعالي معانا
عمر: يا جدعان مش ركبة شاب زي القمر ينزل معه 11 ست زي القمر الناس ممكن تقتلني 😂 (لاقيتهم ضحكوا)
خالتي: طيب انزل على السلم يلا هنستناك على اليخت احنا عقبال ما تنزل
عمر: انت بتتريقي يا فوفااا مستهتار بصحتي يعني ماشي أنا هنزل هستناكم تحت يلا سلام
زينة: بلاش نفحة والله هيطلع شكلك وحش قصادنا
عمر: ترهني
زينة: على عزومة أنا وانت بس
عمر: موافق اشوفك تحت بقى (وهي ركبت الاسانسير وأنا ضربت اسبرنت كنت على السلالم بطير عليها أقل من دقيقة وصلت تحت بس كنت شحرت بصيت على الاسانسير لاقيته في الدور التاني وقفت جنبه عشان اخضها واستنيته يفتح)
عمر: عااااااااا (لاقيتهم كلهم صرخوا) هاااا في زوزا
سمية: يخربيتك خضتني
نهلة: الله يسامحك يا عمررر وقفت قلبي
زينة: تكسب يا صاحبي
عمر: تقدري تقولي غير كده يلا بينا يا روحي (خدتها بين دراعي ولاقيت علياء لازقت في الدرع التاني)
علياء: خدوني معاكم عشان خاطري
عمر: مكانش يبقا اسمك علياء لو معملتيش كده يلا يا حبيبتي
خدتها وروحنا على الشاطئ اللي بيقف عنده اليخوت وسلمت على الرجل ولاقيت الرجاله والشباب كلهم هناك وطلعنا قضينا يوم حلو رقص وتصوير وانا طول اليوم نص الوقت كنت بشوي وبعدين وقفت اصطاد لحد ما خلصنا وقضيتها نظرات وغمازات بس طول اليوم على اليخت مقربتش من ولا واحدة عشان مكانش فيه فرصة وصابرين كانت مبسوطة وطول اليوم بتبص ليا ومبتسمة لحد ما رجعنا اول ما وصلنا كانت الشمس بتتكسر نزلت أنا اول واحد ..
عمر: شكراً جزيلاً يا جماعة على اليوم الحلو ده بس يا ريتني يا عم يوسف مسمعتيش كلامك وسلمتك الشوي
يوسف: ليه يا عمر ده الاكل كان حلو
عمر: طبعا طبعا لدرجة اني اول مره اكل فراخ مشوية ناية تجربة جديدة وعملتلي الشيف شربيني وانا بشوي من 3 ابتدائي شكرا يا عم يوسف
خالتي: حظك انت بقى الاكل بتاعنا كان مستوي
عمر: ما انتي كلتي من اول مره وتاني مره أنا اللي كنت شوي أنا وابويا الباقي عم يوسف بقى يلا أنا هطلع عشان في تليفون مهم هعمله بابا أنا هاخد تليفونك التاني عشان تليفوني اتكسر
بابا: امسك خلي بالك منه ده لسه جديد
عمر: هبقى اشتري واحد زيه أما ننزل القاهرة… عمي متنسوش تعدي السمك على المطعم وخليه يظبط لنا آكلة فسفور صح
عمي: متقلقش الريس لؤي هيبعته على المطعم وانا هكلامهم أنا
عمر: ماشي عن اذنكم أنا رجع الفندق ….
سيبتهم ربع ساعة ورجعت الفندق عديت مطبخ الفندق وطلبت منهم خيارة كبيرة وخدتها وطلعت خدت دوش وفضلت قاعد في الآوضة وحطيت الخط بتاعي في التليفون واتصلت ببشندي …
بشندي: ايه يا باشا كله تحت السيطرة
عمر: عملت ايه
بشندي: الرجل طلع ظابط يا باشا بس موقف عن العمل بس هو نزل وقف عند محل خمرة ونزل اشتري كرتونة بيرة وخرج مشي شوية بعد محل الخمرة بشارعين كده وركب بت معه شكلها شرموطة ورجع تاني البيت
عمر: ماشي لو تعرف تصورلي البت دي صورها وابعت حد وراها شوفها مكانها فين
بشندي: اعتبره حصل يا كبير
عمر: سلام …
لاقيت الباب بيخبط فتحت لاقيتها ايمان
عمر: اوبا ايمو بنفسها
ايمان: عشر دقايق وجايلك الآوضة
عمر: لا بلاش اوضتي عشان خالتي قاعده معايا اليومين دول
ايمان: خلاص عشر دقائق وتعالي انت اوضتي عقبال ما اجهز نفسي
عمر: عيوني يا حبيبتي
ايمان: انت بقيت أليف اهوووو يا روحي لازم يعني اعمل الغلط معاك
عمر: يا حبيبتي أنا فهمتك بقى اللي فيها .. هم الباقي فين
ايمان: عشر دقايق وهتلاقيهم طلعوا بس معتز وابوك ويوسف وعصام ده هيفضلوا تحت على البحر
عمر: ماشي دقيقة وجاي وراكي عشان محدش يشوفنا بس
ايمان: ماشي هسيبلك الباب مورب وهتلاقني في الحمام
عمر: تمام …
دخلت اوضتي وجمعت كل حاجة محتاجه وفضلت أنا بشورت زي ما أنا ولبست تشيرت كات وخرجت الآوضة وراحت على اوضتها ودخلت وقفلت ورايا ودخلت قعدت السرير وطلعت الخيارة اللي خدتها من المطعم من الشنطة وحطيتها تحت السرير وابتديت ادور على موبايلها في كل الآوضة لاقيت على كرسي التسريحة بيتشحن فتحتها ودخلت فرمط الموبايل كله ورجعته مكانه وقلعت هدومي وحطيتهم في الكرسي في البلكونة عشان في خطة في راسي هنفاذها المهم خمس دقايق لاقيتها خارجة بقميص نوم احمر كان طررررش عليها اوووووف وشفاف وبزازها حاجة بنت متناكة فيه روحت حضنتها ….
عمر: أنا لساني في فطريات مش هعرف الحس اي حاجة فيكي النهاردة معلش (أنا بكدب)
ايمان: عادي أنا الحس وأمص كمان…
لاقيتها خدت شفايفي وفضلت تبوس فيها وتلحس شفايفي وتمصها لحد ما قربنا من السرير وزقتني على السرير ونزلت على ركبها ومصيت ليا وكانت حريفة مص الصراحة
عمر: هرد على الرسالة دي عشان تبع الشغل زي ما انتي (وفتحت الكاميرا وصورتها فيديو وهي بتمص حولي دقيقتين وهي مش مركزة معايا هي بتمص زبي أكنها اول مره تشوف زب قصادها لحد ما لاقيتها خرجت زبي من بوقها)
ايمان: ما تسيب كسم الشغل دلوقتي في ايه مش وقته
عمر: (قفلت الفيديو)معلش يا حبيبتي بس ده مهندس الديكور
ايمان: ماشي أنا مش هسيب زبك النهاردة (توضيح ايمان مره جامدة وكل حاجة بس هي جابتني غلط ليها فاهمني يعني طريقتها معايا غلط تهديد وبتذلني وكده انا قرارت اديها درس عمرها ما هتنساه في حياتها) بص أنا عايزك ترزع في كسي جامد
عمر: يلا يا حبيبتي…
طلعت هي على السرير وخدت وضع الدوجي وانا مسكت تليفون وايدي التانية بدون تردد حشرت زبي في كسها وفضلت انيك وصورتها تاني فيديو وانا بنيكها وقفلت الفيديو وقرارت أوجه لها الضربة القاضية
فتحت رسائل بين وبين عمي وبعت له
عمر: هو انت في اوضتك
عمي: لا ليه وبعدين متكلمني تليفون
عمر: لا مش هينفع نهلة جنبي معلش اصلي كنت عايز بفرة وقولت اروح لك الآوضة سمعت صوت اهات جاي من اوضتك اكنك بتنيك واحدة
عمي: لا بس انا طالع اشوف في ايه
عمر: اجيلك طيب
عمي: لا أنا هتصرف ….
في اللحظة دي خرجت زبي من كس ايمان وواطيت جابت الخيارة وحطيت الخيارة بين رجلها على السرير …
عمر: ثواني ادخل البلكونة ارد على ابويا بس
ايمان: ماشي كسي مستني زبك يا قلبي …
دخلت لبست هدومي في ثانية وبصيت على البلكونة اللي جنبهم لاقيتها جناح ابو كريم وام كريم وهم قاعدين روحت الناحية التانية لاقيت الازاز مفتوح ومفيش حد ولا صوت ونطيت ورجعت بصيت على ايمان عايز اشوفها هتعمل ايه دقيقة ولاقيت عمي فتح الآوضة ودخل
عمي: ايه ده في ايه … ايه يا بنت المتناكة اللي عمله ده وجري عليها ونزل فيها ضرب
ايمان: استني هفهمك
عمي: احااااا تفهمني ايه بتنيكي نفسك بخيارة وصوتك وصل للناس كلها يا شرموطة يا بنت الأحبة
ايمان: اهداء طيب افهمك ..
في اللحظة دي سمعت صوت ست في بلكونة الآوضة اللي انا فيها بصيت احاااااااا هو ايه ده لاقيت سمية ملط ملط زي ما بقولك كده وبتكلم عائشة بتزعق معها ولاقيتها بتقرب من البلكونة وسامع صوت عمي الناحية التانية يا بنت المتناكة انا حاسس انك مش لوحدك ولاقيتها فتح البلكونة ودخل فيها وانا الناحية التانية نزلت على الارض وشايف سمية بتقرب من البلكونة خلاص لو دخلت هتشوفني وتصوت وعمي في البلكونة ومبقاش ينفع اتحرك عشان عمي هلفت انتباه عمي ولاقيت نفسي جابت مياه من كل حته وعرقت من التوتر ونبضات قلبي بتزيد اووووي وبصيت فوقي لاقيت ايد عمي على السور وحطيت ايدي على بوقي كتمت نفسي ……

