كوبري القُبَّة وعمارة الأحلام – الحلقة الخامسة

ذهبت إلى رأس السرير ونمت على المخده وقالت لي حبيبي اهزم كسي الحار بزبك ولقنه درسا لا ينساه واجعل زبك يخرج ما لديه في أعماقي.  جعلت زبي على مجري كسها الساخن اذ بتليفون يأتي لها من زوجها وهي تحتاج لأن اخترقها الان، فقالت لي حبيبي سارد سريعا واتركك تلتهم كسي، فردت ووجهها احمر اثر الصدمه […]

كوبري القُبَّة وعمارة الأحلام – الحلقة الرّابعة

بعد صحياني من نومي وذهبت إلي عملي بدأت في التفكير في ماذا افعل أن افتضح امري مع مدام نهال وهي شبه غير راضيه مما نفعل؟ لقد ادمنتها  فهي امراه في السرير وحش، بطل لا يقاوم واريدها معي.  هل احببت الجنس معها لدرجه الادمان؟ لا اعرف ولكن اريدها دوما.  فاتصلت بي بعملي وقالت انها ستأتي لتبات […]

كوبري القُبَّة وعمارة الأحلام – الحلقة الثّالثة

نمنا كلانا حوالي اكثر من ساعتين ثم صحينا على صوت محصل الغاز يطرق الباب فلبست ملابسي وذهبت وفتحت بابي وحاسبت محصل الغاز ورجعت لها ودخلنا الحمام لنستحم، ثم قلت لها اذهبي إلى شقتك وأخذت من شنطتها موبايلها وسجلت نمرتي وقولت لها وقت لما زبي يعوزك لازم تيجي، فجاوبتني بأنها تمتعت كثيرا معي وأصبحت تريد أن […]

كوبري القُبَّة وعمارة الأحلام – الحلقة الثّانية

صحيت على الساعه 11 بالليل وحاسس اني جعان اوووي وعاوز اكل، فتحت الثلاجه لقيت جبن وبصراحة أنا عاوز اكل شاورما أو اي حاجه لحوم، رحت نزلت وجبت اكل، وانا راجع لقيت عربيه راكنه ركنه غريبه وتحس أن حد جواها، وانا بقرب اتصدمت لقيت بنت استاذ علي الآنسة مها نايمه على الكرسي وواحد فوقها بيقفشها وبيبوس […]

كوبري القبة وعمارة الأحلام – الحلقة الأولى

‌في البداية أحب اعرفكم بنادر وابطال القصه مها ورانيا ومدام نهال ومدام كريستين.   انا ساكن في عماره بالدور الرابع عازب وليس لدي اي ارتباطات فقط عملي وباقي وقتي بالبيت.  أثناء نزولي يوما في السابعة صباحا ككل يوم للذهاب لعملي فاذا بي أرى مدام كريستين تخرج الزبالة أمام الباب لترى عيني جمالها وكانت ترتدي بلوزة […]

إيمان العاشقة

ايمان نشأت في بيئة ريفيه مغلقه لاتقبل ان تكون البنت متحرره او تواكب الموضه واللبس المتحرر ولكن ليست مغلقة عن التعليم والاختلاط بصفة عامة وتبادل الافكار اما ايمان فكانت من بداية حياتها حالمه وعاشقه………. انا ايمان العاشقه من صغري ؛ دى قصتى انا الحقيقيه عيشها حتى الان وانا الان عمري 28 سنه عشت الحريه التى […]

يا حبيبي يا علي – الحلقة الخامسة والأخيرة

دخلت هايدي وكانت بتصور وبتقول لا دي شرموطة من زمان زيي وبتقصع ضحكة أخر شرمطة الغريب أن شيري كانت مكملة كأن مفيش حد دخل أنا اللي أتخضيت ورجعت لورا شيري مكملة وبتلعب بطيزها على زبري عادي شيري :كمل سيبك من الوسخة دي هيهيهي هايدي: براحه عليه ده اتخض وكش شيري :اي كل ده وكش دي […]

يا حبيبي يا علي – الحلقة الرّابعة

بعد اسبوع من رحلة اللبن مع نسوان محرومة جالي تليفون وكان رقم برايفيت وعادة مش برد على رقم معرفوش رديت بعد ما رن كذا مرة أنا :الو مين صوت حريمي: استاذ ابراهيم أنا شيري اللي قابلتك في المول لما أختارت البرفان لخطيبتك أنا: اااااه ياااه طبعاً فاكرك ازيك واخبارك ايه شيري :انا تمام الحمد لله […]

يا حبيبي يا علي – الحلقة الثّالثة

فجأة دخلت علينا بسمة ومعاها وفاء أخت نعمة وقالت لها بصوت عالي مش قولتلك أختك مش هتهدى غير لما تخليه ينام معاها دي صاحبه عمري وانا عرفاها … نعمة استخبت في حضني وبتضحك ليهم وقالت بصراحة الواد يجنن عجبني وبتاعي واكلني قولنا نريح بعض… دخل علينا علي ووليد وكانوا مش مصدقين ايه ده نعمة نايمة […]

يا حبيبي يا علي – الحلقة الثّانية

كانت مفاجأة ومش مفاجأة لما لقيت خالتو نعمة بتمص زبري أنا كنت متوقع أن فيه حاجه بتحصل بينا بس بدلع منها ولا بهيجان مني لكن أنها ما تستحملش وتاخد اللي محتاجه بالسرعة دي بصراحة مكنتش متوقع …المهم أتنفضت وقمت وهي بعدت عند أول السرير وبتلم بالرووب لحمها وكأنها مكسوفه بس سايقه في الدلع وبتقول ايه […]

error: Content is protected !!