كافيه المتعة | الجزء الأوّل – الحلقة السادسة

نونو: خلاص هجيلك على الساعة 2 انا: قصدك تيجي الكافيه يعني… اوك تنوري في اي وقت طبعا نونو: تمام يا شهاب سلام قفلت معاها وانا فاهم انها بتحك وعايزة تتناك وحبيت اخليها تاكل في نفسها اكتر واكتر هي اه وتكه بالرغم من سنها لكنها واخده بالها من نفسها فشخ بس بردو لازم تستوي على الاخر […]

كافيه المتعة | الجزء الأوّل – الحلقة الخامسة

ليلى: عايزاك تقضي معايا ليلة انا: (انا بصيت ل دينا مستغرب) اشمعنى الطلب دا ليلى: بصراحة عاجبني نيك طريقة كلامك مع الناس وانت داخل فيها كاريزما مقابلتهاش قبل كده وكمان اسلوبك معايا رايق فشخ وانا بحب الروقان انا: عموما انتي بس خلصي الحوار دا وهنشوف الموضوع اللي عايزاه دا ليلى: يعني اعتبر دي موافقة ولا […]

كافيه المتعة | الجزء الأوّل – الحلقة الرابعة

انا: عموما أنا ببقى مبسوط وانا معاكي وبشوفك كويسة وبتضحكي.. مش يلا بقى ننام على اعرف اصحى للكافيه بالليل. نرمين: اوك يلا دخلنا اوضة نرمين وانا قلعت هدومي ونمت بالبوكسر ونرمين كانت في الحمام خارجة بقميص نوم احمر قصير مفيش تحته حاجة خالص وحاطه برفيوم سكسي فشخ وجات من اتجاهي علشان تطلع على السرير قامت […]

كافيه المتعة | الجزء الأوّل – الحلقة الثالثة

نرمين: طيب بص لما نرجع من برة هنقعد سوا واحكيلك كل حاجة عني بالتفصيل وخد بقى المفتاح سوق انت اخدت المفتاح من نرمين وركبنا اتحركنا روحنا سينما فيلم رومانسي هي بتحبه.. خلصنا الفيلم وركبنا العربية روحنا اتعشينا في مطعم جميل وبعد كده روحنا مكان هادي قعدنا سوا ونرمين في حضني بنتكلم في اي حاجة وقضينا […]

كافيه المتعة | الجزء الأوّل – الحلقة الثانية

نرمين: لا خلاص هقوم اهو آخد شاور واحضر الاكل بسرعة تكون انت نمت شوية قامت نرمين اخدت طقم داخلي الاسود وخدت شاور وانا نمت مكاني من التعب وانا نايم حسيت بإيد بتتحرك على زوبري بالراحة خالص فتحت عيني بشويش لاقيت نرمين واقفة لابسه عباية شفافة وتحتها برا واندر فتلة اسود فضلت عامل نفسي نايم ونرمين […]

كافيه المتعة | الجزء الأوّل – الحلقة الأولى

انا شهاب” عمري 28 سنة خريج كلية عالية لكن مفيش شغل بدراستي الا لو معاك واسطة كبيرة علشان تشتغل في مكان كويس بمرتب كويس فاضطريت اشتغل ايه شغلانة اقدر اوفر منها فلوس علشان اعيش بمزاجي… انا عايش لوحدي في مدينة واهلي في مدينة تانية لاني بحب أبقى لوحدي. دايما من غير قيود من اهلي… لي […]

داليا وأستاذ الرّياضة – الحلقة الرّابعة

كان عم يعمل اشياء غريبة ولزيزة بلسانه جوا تمي، وهو عم يبوسني، ايده رجعت مرة تانية على كسي المبلول عم تلعب فيه، وانا دبت فيي الروح مرة تانية ورجعت شهوتي، رفع راسه واتطلع فيي بنظرة كلها حنان وحب وشهوة ما بعرف كيف، وقالي يلا اجى وقت التاني. نزل بين رجليي، فتح شفرات كسي بايديه، قلتله […]

داليا وأستاذ الرّياضة – الحلقة الثّالثة

في هاي اللحظة وقف المساج، وحكالي بتعرفي كتير صار شوب هون، وقام من جنبي وسمعت صوت ملابسه عم تنشلح، وبعدين رجع وهالمرة طلع كله فوق السرير وقعد فوق رجلي وحسيت بلحمه بيلمس لحمي، الظاهر انه الأستاذ عمر صار عاري كمان. وصار يعملي مساج من فوق لتحت، شوي لفخادي، شوي لطيزي، ايده تلمس كسي وبظري، ايده […]

داليا وأستاذ الرّياضة – الحلقة الثّانية

قالي مبدأيا موضوعك ممكن ينحل، بس لازم شوف العضلة، عندك مانع ازا بتشلحي البنطلون؟ إشلح البنطلون؟ وقدام مين؟ قدام الأستاذ عمر أستاذ الرياضة؟ ماعرفت شو بدي جاوبه وسكتت. رجع قالي يلا داليا مشان ترتاحي، أنا قلقان على رجلك. غمضت عيوني وهزيتله براسي إني موافقة. قام عمر وطلع من الغرفة شوي ورجع حكالي انه قفل باب […]

داليا وأستاذ الرّياضة – الحلقة الأولى

اسمي داليا، وبدي احكيلكون عن أول مرة بجرب فيها السكس وكان عمري وقتا ١٧ سنة، والبطل كان أستاذ الرياضة في المدرسة، الأستاذ عمر. أنا لما كنت في الحادي عشر، كان جسمي تقريبا مكتمل النضوج.  من أول ما بلغت وأنا بتضايق من حجم صدري وحجم مؤخرتي لأنه صدري كان أكبر صدر بين رفقاتي وطيزي كانت مدورة […]

error: Content is protected !!