انتهت الحلقة الثانية بظهور ليلى زهران بنت السنيورة وقتلها لرشدى اللى كان بيبتز امها زمان وبيحاول بيبتزها دلوقتى وعايز ينام معاها قصاد انه يمضى على ورقة انها تاخد فلوس امها السنيورة سحر من البنك خرجت ليلى من الفيلا وركبت عربية رجعت بيها للمزرعة اللى بقت ثكنة عسكرية مش مزرعة جاردات واسلحة وحراسة مشددة وفى تعليمات […]
انتهت الحلقة الاولى بدخول حسام فى علاقة مع غرام اللى اوقعته بشباكها بجمالها وطريقة كلامها هو مكنش نفسه فى كده لكن قلة اهتمام مراته فيروز بيه بسبب شغلها وابنهم ادم على الرغم من ان حسام طلب منها قبل كده تسيب شغلها لكنها رفضت ووعدته انها مش حتقصر معاه لكن هى مكنتش عارفه ان حسام بعد […]
رن هاتف المنبه الخاص بتليفون حسام الساعة ١٠صباحا واستيقظ حسام بكسل وبص جنبه لقى فيروز مراته نايمه تغط فى نوم عميق تاملها حسام وابتسم وراح ذهنه لذكريات من سنتين ونصف لما هو و خالد صديقه انقذها هى وعيلته من السنيورة ودمروا قصر السنيورة بعد كده عاش حسام وفيروز اللى تكبره ب٥سنين حياة هادئه وجميله اثمرت […]
تعلن شركة مصر للطيران عن وصول رحلتها القادمة من دبي، على السادة الزوار انتظار ذويهم في الأماكن المخصصة ونرجوا مراعاة خطوات التباعد واجراءات السلامة حفاظا على سلامتكم. دوى هذا الصوت في جنبات مطار برج العرب بمدينة الإسكندرية، لكن وقفت سيارة جيب باهظة الثمن بجوار باب الطائرة ووقف جنبها ثلاثة أفراد يرتدون بدل انيقة ويبدو من […]
انتهت الحلقة العاشرة نهاية ملتهبة بكشف السنيورة لجواز حسام ومعاقبة مونيكا، وكمان مضت الملكة زينات على تنازلها للمزرعة بتاعتها وخلتها تسافر برة مصر وقتلها لجاسر اللي ساعدها في اقتحام مزرعة زينات، وكمان خطفت الدكتورة فيروز وأهل حسام علشان تضغط على حسام انه يوافق على جوازه منها. فتح حسام عينه من النوم بعد لقاء جنسي […]
انتهت الحلقة التاسعة بوصول حسام إلى فيلا مدام نهى بمدينة الرحاب واستقبالها له بمايوه بجوار حوض السباحة، ولقاها جسمها خطير مما اثاره جنسيا، وابتدوا الاتنين على طول في علاقة جنسية، لكن حسام اكتشف ان في واحد بيراقبهم وبيتفرج عليهم وكان فاكره انه ابوها، لكن نهى صدمته صدمة عمره لما قالتله بسخرية انه انور جوزها حسام […]
اشجان: شكلك مش عاجبك يا حيلتها؟ وراحت ناحية حسام ترفع ايدها علشان تنزل بالقلم على وشه، لكن حسام مسك ايدها التخينة وتناها، لفت اشجان وبقى ضهرها لحسام. اشجان: ليلة اهلك سودة سيب ايدي يابن الوسخة، ده انا حطلع مي….. قاطعها حسام و حط ايده التانية على رقبتها يخنقها، وضغط على رقبتها بقوة وقرب جنب ودنها: […]
قوم بقى يا كسلان نادت فيروز حسام جوزها بالكلمة دي بعد ٤ ايام زواج ذاقوا فيها متعة الحب والجنس بجميع صوره، حتى فيروز اللي كان ليها تحفظات وقيود في بعض الأمور في الجنس لغت كل التحفظات والقيود وألقت بنفسها في بئر الحب الحلال اللي اول مرة تنعم بيه مع حسام جوزها. فيروز: ماتقوم بقى كل […]
كان حسام ومونيكا في ذروة شهوتهم، وكان حسام فاتح رجل مونيكا ومقطعها بوس ومص لحس وعض فيها، وايده كانت ماسكه صدرها البارز ذو الحلمات الوردية. مونيكا بتغنج وشهوة: 69 حسام بليز لف حسام جسمه وبقى بتاعه في بقها وكسها في بقه، جابت مونيكا عسل شهوتها في بق حسام مرتين. الباب اتفتح الباب ببطء ودخلت فردوس […]
ظل حسام حبيس غرفته بعد الي عمله مع السنيورة وخد علقة من الحراس بتوعها وكان اليوم ده يوم الحفلة في القصر وكانت أصوات الأغاني الصاخبة وضحك الستات وفتح ازايز الشمباينا حسام فضل يفكر: ياتري اكمل مع سحر ولا احاول اهرب واروح لزينات اللي فرشالي الارض ورد؟ افضل مع مين فيهم؟ فجأة رن تليفون حسام […]